پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 17:00

مسن ترین مدرس دانشگاه هم کلاسی دانشجویانش شد

گفتنی است، این مدرس دانشگاه متولد 1327از شهرستان ممسنی جزء 180مدرس مدعوی است که در دانشگاه پیام نور ممسنی مشغول به تدریس و تحصیل همزمان با هم است.

سیستم آموزشی منحصر به فرد دانشگاه پیام نور گاه و بی گاه موجب رقم خوردن اتفاقات عجیب و در عین حال خوشآیندی می شود. تحصیل عبداله لشکری مدرس 67 ساله دانشگاه پیام نور ممسنی در کنار دانشجویانش از این دست اتفاقات دوست داشتنی است.
این فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته فرهنگ زبان باستان شناسی که مسن ترین مدرس دانشگاه لقب هم گرفته است حالا به دلیل علاقه زیاد و البته ترغیب دانشجویان به جدی گرفتن تحصیل، در کنار دانشجویان کارشناسی حقوق روی صندلی های دانشگاه می نشیند تا بار دیگر حدیث نبوی و البته ضرب المثل ماندگار « زگهواره تا گور دانشجوی بجوی» را رنگ واقعیت ببخشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، عبداله لشکری، مدرس 67 ساله این دانشگاه که در میان شاگردان و همکاران مدرس خود به عشق، علاقه و صبوری اش در شغل معلمی شهرت دارد، همچنان طالب علم است.
وی می گوید: آنچنان شیفته علم هستم که اگر شبی مطالعه نکنم، انگار گم شده ای دارم!
مسن ترین مدرس دانشگاه که حالا مسن ترین دانشجوی دانشگاه پیام نور ممسنی هم هست می گوید: در سن 67 سالگی با مدرک کارشناسی ارشد، شوق واشتیاق به تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور مرا در کنار شاگردانم روی صندلی دانشگاه نشانده است.
این مدرس و دانشجوی دانشگاه، در خصوص انگیزه خود برای تحصیل در کنار شاگردانش هم می گوید: پس از بازنشستگی از کسوت دبیری با توجه به علاقه به ادامه تحصیل موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته فرهنگ زبان باستان شناسی از دانشگاه شیراز شدم که از سال 1377 به عنوان مدرس مدعو در دانشگاه پیام نور ممسنی مشغول به تدریس شدم.
لشکری تاکید می کند: به جهت علاقه ای که به آموختن دارم و همچنین تشویق وترغیب شاگردان جوانم به تحصیل و تحقق به شعار خواستن توانستن است، رشته حقوق در مقطع کارشناسی پیام نور ممسنی را انتخاب کردم و قصد دارم تا مقطع دکترا نیز پیش روم.
وی شیرین ترین خاطره زندگی خود را حضور در کنار شاگردانش در کلاس درس می داند و از اینکه دانشجویان او را با عنوان پدر صدا می زنند احساس جوانی وشادابی دارد.
گفتنی است، این مدرس دانشگاه متولد 1327از شهرستان ممسنی جزء 180مدرس مدعوی است که در دانشگاه پیام نور ممسنی مشغول به تدریس و تحصیل همزمان با هم است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152031
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجو گفت:

    ایگی چه کنم

  2. وحید گفت:

    حاج عداله بخاطر گهواره وگوردانش نیست ……
    آخه امروزه باستان شناسی خرج زندگی رو درنمیاره  …
    وکالت با راندقوی میتونه خرج چند زنگی رو دربیاره…
    ای ول حاجی ی ی ی ی

  3. ناشناس گفت:

    درود بر جناب لشکری…احسنت

  4. علی گفت:

    سلام بنده از دانش اموزان ایشان در سال 65بودم مرد بسیار خوبی و دانایی است ایشان شاگردان خوبی تربیت کردند که در کشور در رتبه های خوبی قرار دارند انشاالاه موفق باشند

  5. اميد گفت:

    واقعا جاي بسي تحسين داره

دیدگاه شما