پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 13:35

نشست صمیمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان

کهگیلویه و بویراحمد ۵۸ جانباز ۷۰ درصد دارد

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد جانبازان ۷۰ درصد استان ۵۸ نفر است که در شهر‌های مختلف استان سکونت دارند.

سیدمحمود داربام امروز در نشستی که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان برای تجلیل از جانبازان استان صورت گرفت، اظهار کرد: تعداد جانبازان ۷۰ درصد استان ۵۸ نفر است که در شهر‌های مختلف استان سکونت دارند.

وی جایگاه جانبازان هشت سال دفاع مقدس را بسیار مهم دانست و گفت: امید می‌رود با برگزاری و تجلیل از جانبازان ذره‌ای از خودگذشتگی جانبازان را بتوانیم جبران کنیم.

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این دومین نشستی بود که با جانبازان ۷۰ درصد استان در یاسوج برگزار شد.

وی با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را به صورت همیشگی در برنامه کاری خود داریم، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۷۲۰ مورد سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان با حضور استاندار و معاونان استاندار را داشتیم.

داربام رسیدگی و بررسی مشکلات جانبازان را مهم‌ترین اولویت امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: همه تلاش خود را در رفع مشکلات جانبازان استان به‌کار می‌گیریم.

اعتبارات برای تکمیل بیمارستان اعصاب و روان یاسوج د نظر گرفته می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج در نظر گرفته می‌شود.

سید موسی خادمی ‌چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد ‌کهگیلویه و بویراحمد ‌اظهار کرد: در هر فرصتی برای پی‌گیری مشکلات جانبازان اقدام می‌کنیم و سعی بر این است که در صورت توان زودتر از همه مسائل و مشکلات دیگر به رفع مشکلات جامعه ایثارگری بپردازیم.

مسئول ارشد اجرایی در استان گفت: دو قول به جامعه ایثارگری استان از ابتدا تاکنون داده‌ام که یکی مربوط به مجتمع توانبخشی یاسوج و دیگری مربوط به بیمارستان اعصاب و روان سلمان است که خوشبختانه مشکل زمین توانبخشی برطرف شده و می‌توان اقدام لازم را در آن انجام داد.

وی با بیان اینکه بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج مکانی مهم برای بستری جانبازان استان و شاید استان‌های جنوبی کشور است، گفت: این مرکز دارای طرحی در ۵ طبقه است که تنها در مرحله فنداسیون باقی مانده و از دغدغه‌های ما برای کمک به جامعه ایثارگری است.

وی افزود: در سفر هیئت دولت و یا سفر رئیس بنیاد شهید کشور به استان رایزنی‌های لازم برای ساخت بیمارستان انجام خواهد شد.

خادمی خاطرنشان کرد: در خصوص مجتمع توانبخشی هم با بنیاد اقتصادی کوثر و شخص مهندس اسکندری مدیرعامل آن صحبت‌های لازم انجام شده تا پس از اخذ دستور از رئیس بنیاد شهید این کار توسط سازمان اقتصادی کوثر انجام شود.

ساخت بیمارستان سلمان یاسوج مساعدت ۱٫۵ میلیاردی استاندار را می‌خواهد‌

رئیس بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج گفت: جانبازان کهگیلویه و بویراحمدی چشم انتظار مساعدت ۱٫۵ میلیارد تومانی استاندار برای ساخت بیمارستان سلمان یاسوج هستند.

منوچهر هرمزپور با بیان اینکه بیمارستان سلمان یاسوج نیازهای قشر بزرگی از جانبازان را برطرف می‌کند، اظهار کرد: این بیمارستان مرهمی برای دردهای جانبازانی است که سال‌ها با درد و رنج ناشی از جراحات جنگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی گفت: در دوره مدیریت جدید اولین کاری که انجام دادیم رسیدگی به وضعیت بهداشتی بیمارستان بود تا بتوانیم در عین فقر و نداری کیفیت‌ها را ارتقا بخشیم.

هرمزپور تکریم جانبازان را یکی از مهم‌ترین اقدامات در این بیمارستان دانست و گفت: جانبازانی که پس از هر مراجعه دیگر به این بیمارستان باز نمی‌گشتند اکنون در صف انتظار حضور در بیمارستان هستند.

رئیس بیمارستان اعصاب و روان یاسوج افزود: در بحث کیفیت درمان و غذا کارهای بزرگی در بیمارستان انجام شد و اکنون بهترین و باکیفیت‌ترین اقدامات پزشکی را به همراه بهترین تغذیه در بیمارستان سلمان داریم.

هرمزپور با بیان این که اکنون بیمارستان سلمان یاسوج با ظرفیت محدود به جانبازان هم استانی خدمات می‌دهد، افزود: در کل استان تعداد ۴۵۰ جانباز داریم که خواهان درمان در بیمارستان و استفاده از خدمات بستری هستند ولی امکانات ما جوابگوی بسیاری از آن‌ها نیست.

کمبود فضای فیزیکی مهم‌ترین مشکلی بود که هرمزپور به آن اشاره کرد و گفت: اگر بیمارستان گسترش پیدا کند قادر خواهیم بود که از استان‌های هم‌جوار جانبازان را مورد پذیرش قرار دهیم چرا که شهر یاسوج به عنوان نقطه خوش و آب و هوا در جنوب کشور قادر به میزبانی از جانبازان استان‌هایی چون فارس، بوشهر، خوزستان و سایر استان‌های جنوبی و گرمسیری است.

رئیس بیمارستان اعصاب و روان یاسوج با بیان این که ساختمانی نیمه کاره در محل بیمارستان با تدارک پنج طبقه برای ساخت بیمارستان جدید داریم، افزود: این ساختمان در مرحله فونداسیون است که برای ساخت به ۱٫۵ میلیارد تومان اعتبارات نیاز دارد.

هرمزپور به نشستی که ستاندار با جانبازان ۷۰ درصد استان داشته اشاره کرد و گفت: در این دیدار استاندار قول پی گیری ساخت مجموعه را با در نظر گرفتن اعتبارات لازم داد.

JANBAZ (60) JANBAZ (59) JANBAZ (58) JANBAZ (57) JANBAZ (56) JANBAZ (51) JANBAZ (52) JANBAZ (53) JANBAZ (54) JANBAZ (55) JANBAZ (50) JANBAZ (49) JANBAZ (48) JANBAZ (47) JANBAZ (45) JANBAZ (40) JANBAZ (41) JANBAZ (42) JANBAZ (43) JANBAZ (44) JANBAZ (39) JANBAZ (38) JANBAZ (37) JANBAZ (36) JANBAZ (35) JANBAZ (30) JANBAZ (31) JANBAZ (32) JANBAZ (33) JANBAZ (34) JANBAZ (29) JANBAZ (28) JANBAZ (26) JANBAZ (25) JANBAZ (24) JANBAZ (14) JANBAZ (15) JANBAZ (16) JANBAZ (17) JANBAZ (18) JANBAZ (13) JANBAZ (12) JANBAZ (11) JANBAZ (10) JANBAZ (9) JANBAZ (2) JANBAZ (3) JANBAZ (4) JANBAZ (7) JANBAZ (8)     JANBAZ (1)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151997
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جانباز گفت:

    اقایان بفرمایند جرم کسانیکه درصدشان کمتر از 25٪ است چیست؟ چرا این همه تبعیض قائل میشوید؟

دیدگاه شما