پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 0:44

کهگیلویه و بویراحمد 58 جانباز 70درصد دارد

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد جانبازان 70 درصد استان 58 نفر است که در شهر‌های مختلف استان سکونت دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدمحمود داربام عصر امروز در نشستی که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان برای تجلیل از جانبازان استان صورت گرفت، اظهار کرد: تعداد جانبازان 70 درصد استان 58 نفر است که در شهر‌های مختلف استان سکونت دارند.

وی جایگاه جانبازان هشت سال دفاع مقدس را بسیار مهم دانست و گفت: امید می‌رود با برگزاری و تجلیل از جانبازان ذره‌ای از خودگذشتگی جانبازان را بتوانیم جبران کنیم.

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این دومین نشستی بود که با جانبازان 70 درصد استان در یاسوج برگزار شد.

وی با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را به صورت همیشگی در برنامه کاری خود داریم، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته 720 مورد سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان با حضور استاندار و معاونان استاندار را داشتیم.

داربام رسیدگی و بررسی مشکلات جانبازان را مهم‌ترین اولویت امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: همه تلاش خود را در رفع مشکلات جانبازان استان به‌کار می‌گیریم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151978
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما