پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 0:23

تقدیر وزیر بهداشت از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج (+تصاویر)

وی در ادامه نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در تحقق رسالت خویش در روند آگاهی رسانی و انسجام سازمانی را بسیار مهم و اساسی دانسته و از خدمات تلاشگران این عرصه تقدیر نموده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهدای لوح سپاسی به مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، از خدمات فعالان حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی در این مدیریت تقدیر کرد .

به گزارش بویرنیوز، دکتر سید حسن هاشمی ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اجلاس  دو روزه مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر  کشور، سازمان های تابعه و مسئولان روابط عمومی معاونت های ستاد مرکزی، با اهدای لوح سپاسی از خدمات مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی  یاسوج قدردانی نمود .

وزیر بهداشت در لوح سپاس اهدایی به مالک مجیدی کرائی، اجرای برنامه تحول نظام سلامت را نقطه عطفی در تاریخ سلامت کشور دانسته و آن را نشانه عزم ملی کارگزاران سلامت برای تغییر اساسی در عرصه سلامت کشور ذکر کرده است.

وی در ادامه نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در تحقق رسالت خویش در روند آگاهی رسانی و انسجام سازمانی را بسیار مهم و اساسی دانسته و از خدمات تلاشگران این عرصه تقدیر نموده است.

شایان ذکر است که دکتر عباس زارع نژاد، مشاور و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و دکتر محمد آقاجانی معاون درمان و دبیر ستاد کشوری برنامه تحول نظام سلامت نیز با اهدای لوح های تقدیر جداگانه، از خدمات مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی  یاسوج و همکاران وی در عرصه اطلاع رسانی حوزه سلامت، قدردانی نمودند.

1 2 3 4

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151965
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    احسنت بر علوم پزشکی و آفرین بر مدیر روابط عمومی پرتلاششون.

  2. ناشناس گفت:

    هر روز با علوم پزشکی هرروز یک خبر هرروز یک امیدواری تازه

  3. Khabarnegar گفت:

    En loh ro be hame ravabet  emomeha dadan  Ye Amer  adeye.  

  4. همراه بیمار گفت:

    بنازم علوم پزشکی استان را باز هم افتخار آفرید .

  5. عسکری-روابط عمومی پست استان گفت:

    سلام.مالک عزیز مبارکه ایشالا…گل کاشتی

  6. سید ابوالفضل حمیده کیش شاقاسمی گفت:

    باعرض تبریک انشاله در پناه حق تعالی بیش از پیش در راستای خدمت به نظام موفق وموید باشید

  7. احمد اورژانسی گفت:

    درود بر مدیر کاردان و موفق روابط عمومی دانشگاه و معاونت ها ی آن که در این یکسال و چند ماه از طرح تحول در عین مظلومیت به کار اطلاع رسانی و شفاف سازی طرح کمک شایانی نمودند ولی دریغ از یک تشکر از روسا و معاونین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مسئولین روابط عمومی ها . خداقوت مجیدی کرائی و خداقوت روابط عمومی های دانشگاه .

  8. طاهره گفت:

    تبریک اقای مجیدی موفق باشی

  9. همکاران امور مالی گفت:

    تبریک

دیدگاه شما