چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:08

تصاویرتامل‌برانگیز از نحوه‌ ذخیره‌سازی‌ کالاهای‌ اساسی!

تصاویر تامل برانگیز از نحوه ذخیره‌سازی برخی کالاهای اساسی در فضای آزاد منتشر شد.

به گزارش بویر نیوز، وزارت جهادکشاورزی با محوریت شرکت پشتیبانی امور دام، بنا به دلایل نامعلومی، مشاهده شده که برخی کالاهای اساسی را در فضای آزاد ذخیره سازی کرده است که این اقدام می‌تواند مخاطرات زیادی در آینده به دنبال داشته باشد.

تصاویر تابناک که مربوط به شهرستان نیشابور است، نشان می‌دهد شرکت پشتیبانی امور دام، جوهای خریداری شده از کشاورزان را در فضای آزاد نگهداری می‌کند.

برهمین اساس، در مواقعی که شرایط جوی مناسب نیست و یا باران می‌بارد، روی این کالاها نایلون‌هایی بزرگ کشیده می‌شود که این کار، علاوه بر آنکه موجبات از بین رفتن کالا را فراهم می‌کند، از نظر بهداشتی هم با اما و اگرهای گسترده‌ای مواجه است، زیرا نشت آب از نایلون‌های بزرگ اجتباب ناپذیر است، ضمن اینکه استفاده از لاستیک برای عدم نشت آب از نایلون به کالاهای ذخیره‌سازی شده نیز در جای خود قابل تامل است!

حال شما فکر کنید این جوهای ذخیره سازی شده به این شکل را بخواهند به سیلو ببرند، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ بلکه درست فهمیده‌اید، کالاهای موجود در سیلو را هم از بین می‌برد!

این در حالی است که برخی کالاهای اساسی تولید داخل به این راحتی نابود می‌شوند و واردات گسترده‌ای هم در این بخش در حال انجام است.

تصاویر تامل برانگیز از نحوه ذخیره‌سازی برخی کالاهای اساسی در فضای آزاد به شرح ذیل منتشر شد:

تصاویر تامل‌برانگیز از نحوه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی

تصاویر تامل‌برانگیز از نحوه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی

تصاویر تامل‌برانگیز از نحوه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی

تصاویر تامل‌برانگیز از نحوه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151955
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما