چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 10:06

هشدار بی سابقه محسن رضایی به عربستان: مراقب باشید شما را به دوران قبل از صنعتي شدن بر نگردانيم

وي با اشاره به اظهارات يکي از مقامات رژيم صهيونيستي گفت: يکي از مقامات اسرائيل گفته است که بايد با اعراب عليه ايران متحد شويم.

محسن رضایی در هشداری بی سابقه به آل سعود گفت: عربستان بايد مراقب باشد، اگر بخواهید امنيت ما را به هم بزنید شما را به دوران قبل از صنعتي شدن بر مي گردانيم.

به گزارش «بویرنیوز»، محسن رضايي که در بيست و چهارمين محفل انس پيشکسوتان جهاد و شهادت جضور یافته بود، اظهار کرد: امروز در منطقه ما اتفاقاتي مي افتد که بايد به آنها توجه شود از آسيا يعني ميانمار دارند قتل عام مي کنند و گورهاي دسته جمعي پيدا مي شود تا پاکستان، افغانستان، عراق، سوريه، غزه، يمن و بحرين و اوج ناپاکي ها و نسل کشي ها را در اين مناطق انجام مي دهند و عجيب آن است که فقط مسلمانان کشته مي شوند و تنها زيرساخت هاي مسلمانان نابود مي شود.

وي افزود: خواب و خيال هايي هم براي تجزيه کشورهاي اسلامي ديده اند.

محسن رضایی تصريح کرد: ما امروز بغض و کينه عجيبي از رفتار اينها مي بينيم و حالا مي خواهند اين مسائل را به مرزهاي ايران هم نزديک کنند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه بايد از خود بپرسيم وظيفه ما در اين شرايط چيست، گفت: اين که خاطرات را بگوييم خوب است. تا صد سال ديگر هم اگر از فداکاريهاي رزمندگان ارتش و سپاه و بسيج بنويسند نمي توانند تمام ماجرا را بيان کنند اما آنچه مهم است اين است که امروز در شرايط حساسي قرار داريم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرد: دولت، مجلس همچنين رهبر معظم انقلاب در حال تلاش هستند که آتش جديدي درست نشود.

وي خطاب به مقامات عربستان گفت: عربستان بايد مراقب باشد چرا که ملت ايران يک صبر دارد چرا که حفظ منافع ملي تنها به چهارچوب جغرافياي ايران تعريف نمي شود منافع ملي يعني با منطقه بايد در صلح و آرامش باشيم و همه وظيفه داريم اين امنيت را حفظ کنيم اما اگر بخواهند امنيت ما را به هم بزنند آنها را به دوران قبل از صنعتي شدن بر مي گردانيم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: البته روز به روز دارد برخي مسائل روشن مي شود مثلا در سوريه در ۵ سال پيش ابهامات زيادي وجود داشت اما امروز مشخص شده است که تمامي تروريست ها از اسرائيل سلاح مي گيرند.

وي با اشاره به اظهارات يکي از مقامات رژيم صهيونيستي گفت: يکي از مقامات اسرائيل گفته است که بايد با اعراب عليه ايران متحد شويم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151876
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. lمیهمان گفت:

    ضرب المثل: سیاست بهتر از پول نقده.البته حاج محسن همین کشورای به اصطلاح مسلمان مظلوم اگه حج رفتن به عربستان را برای همیشه در دوران ال سعود تعطیل کنند خود بخود میروند سراغ سوسمار خوری.

  2. سید مهدی گفت:

    اسلحه خالی باعث ترس هر دو طرف می شود،!!!

  3. ناشناس گفت:

    چرا با السعود بخواهیم جنگ زمینی داشته باشیم کافی است حج را تحریم کنیم تا ابن درامد و مال اندوزی عربها از بین برود ابن راحترین کار ممکن می باشد

  4. بابکان گفت:

    سردار رضا یی گو چکار داری و عربل به فکری سی پیسرفت خمون لرل بکن ملت مسجدسلیمان و بی کاری نابودن

  5. سید فاطمی گفت:

    جناب حاج محسن بعد از جنگ سپاه را ترک کردی و به سیاست پیوستی و احساس کردی سپاه به انزوا کشیده میشه ،لذا به سیاست پیوستی ولی حال که به این نتیجه رسیدی که سپاه قدرتش دوچندان شده و در سیاست هم بازیت نمی دهند ، و لاجرم هرازگاهی فرم سپاه می پوشید که راه بازگشتی داشته باشید ! اقا محسن یا لباس سیاست یا فرم سپاه ؟ اقا محسن اگر سپاه میموندی محبوبیتت دوچندان بود ،چون بوی برادران شهیدم و بوی عطر لباس بسیجی ها را میدادی و برای یکی مثل با این خاطرات معطر عزیزی دوچندان  خواهی داشت ،من فقط با این خاطرات سر میکنم و ….

  6. وحید گفت:

    ای ول داش محسن…….
    خدایی انگار بعضیا مسئول نیستن….
    داش محسن غیوره

  7. امنیت گفت:

    داش سید فاطمی،با این لباس عوض کردن هم سیاست است،بطوری که استعمارگران که فکر توطعه هستند الان شب وروز در خواب اشفته هستند

دیدگاه شما