سه شنبه 5 خرداد 1394 - 13:25

پسر، برادر دختر مورد علاقه اش را کشت

پسر جوانی که برادر دختر مورد علاقه خود را به قتل رسانده بود روز گذشته در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش جام جم، روز پنجم بهمن ماه سال ۹۲ خانواده ای به کلانتری رفتند و از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند.

روز بعد درحالیکه تحقیقات برای شناسایی این پسر ادامه داشت، جسد وی در خیابان عطار نیشابوری، شهرک امید دژبان داخل جوی آب پیدا شد.

با شناسایی هویت این جسد کارآگاهان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند و اطلاع پیدا کردند مدتی است که خواهر مقتول به نام «مریم» ۱۹ ساله با جوانی به نام «بهزاد» ۲۱ ساله آشنا شده و همین موضوع زمینه درگیری و اختلاف میان خواهر و برادر شده است بنابراین با شناسایی محل های سکونت «بهزاد» سرانجام وی وقتی که قصد داشت ایران را ترک کند و به آمریکا برود دستگیر شد.

پس از دستگیری «بهزاد» مشخص شد که او هشت ماه پیش و از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک با خواهر مقتول به نام «مریم» آشنا شده و از آن زمان به بعد، ارتباط آن ها با یکدیگر بیشتر شده به طوریکه که نهایتا تصمیم به ازدواج گرفته بودند. اما در این میان «پیمان» پس از اطلاع از این موضوع، با ادامه آشنایی «مریم» و «بهزاد» مخالف کرده است.

بهزاد در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: وقتی می خواستم با «مریم» ازدواج کنم او به من گفت که برادرش با این وصلت مخالفت کرده است.«مریم» همیشه در صحبت هایش از رفتار بد برادرش در خانه شان می گفت و با من درد و دل می کرد. همین درد و دل ها و بعد از آن مخالفت «پیمان» با ازدواجمان باعث شد تا دست به این جنایت بزنم. برای همین روز حادثه با «مریم» تماس گرفتم و از او خواستم تا زمان مراجعه برادرش به خانه را اطلاع دهد. وقتی «پیمان» به خانه آمد به بهانه صحبت کردن با او بیرون رفتم و در نهایت با نانچیکویی که در ماشین داشتم او را کشتم و جسدش را داخل جوی آب انداختم.

با اعتراف این پسر «مریم» نیز دستگیر شد و در نهایت او هم به اطلاع از ارتکاب جنایت توسط وی اعتراف کرد.

وقتی این دو متهم به جرم خود اعتراف کردند پرونده آن ها برای بررسی و صدور حکم به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و هر دو هفته گذشته در همین شعبه محاکمه شدند.

روز گذشته قضات قضایی پس از بررسی این پرونده پسر جوان را به قصاص و خواهر مقتول را نیز از اتهام معاونت در قتل تبرئه کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151810
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پاتاوه گفت:

    متاسفانه بی فرهنگ ترین مردم درکشورراتهران داردگول وفریب اسمشو مردم می خورند.خداوکیلی بعدازحشرونشربااقوام ونزادها مختلف ایران.مردم ازگهگیلویه وبویراحمدبالخص بویراحمدسرافرازندیدم. 

دیدگاه شما