دوشنبه 4 خرداد 1394 - 12:48

سخنان حسین‌ الله‌کرم در جمع مردم گچساران

عضو شورای حزب‌‌الله گفت: ‌مهاجرانی به فتنه 88 دامن می‌زد‌.

خبرگزاری فارس: مهاجرانی به فتنه 88 دامن می‌زد‌

به گزارش فارس، حسین‌ الله‌کرم یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور اقشار مختلف مردم همچنین مسئولان این شهرستان برگزار شد با نقل حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه منتظران ظهور برترین‌های اهل هر زمان هستند، گفت: انسان منتظر برای حضور میهمان خود برنامه‌ریزی می‌کند، بنابراین آنچه به عنوان زمینه‌سازی در دوران ما مطرح بوده، تولید ارزش‌های اسلامی و حفظ آن است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین ارزش در نظام جامعه ما نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با خون شهدا شکل گرفته، دفاع شده و امروز در دستان من و شما قرار دارد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه امروز در جامعه ما برخی حرکت‌های ضدارزشی در حال شکل‌گیری است و در این جلسه به گوش مسئولان می‌رسد، عنوان کرد: مسئولان باید از تکرار این عناصر ضدارزش خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که حذف ممیزی کتاب را در دوران کنونی مطرح کرده‌اند، بدانند این کار کاری غیر‌ارزشی است، گفت: اگر حذف ممیزی کتاب وجود نداشته باشد، افکاری از جمله وهابیت و بهاییت  رشد و نمو کرده و مطرح می‌شود.

این استاد دانشگاه در ادامه با بیان اینکه باید میان هنرهای ارزشی و غیرارزشی مرز وجود داشته باشد، توضیح داد: حمایت از تک‌خوانی زن و دسترسی آزاد به فیسبوک غیرارزشی است و اینترنت تا زمانی ارزش پیدا می‌کند که آپلود و تولید ما بیشتر از دانلود و برداشت باشد.

وی افزود: باید ببینیم برای جریان ارزشی حزب‌الله و مقاومت چه بهره‌گیری‌هایی انجام داده‌ایم.

عضو شورای حزب‌الله تهران، اعتقاد به حذف پارازیت ماهواره‌ای که سبب آزادی دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند می‌شود را ضدارزشی عنوان کرد و گفت: به کسانی که اعتقاد به حذف پارازیت ماهواره‌ای علیه شبکه‌های ضدنظام دارند، محدودنگر می‌گویند، اما این محدودنگری نبوده، چراکه ما قصد جلوگیری از تخریب شبکه‌های معاند را داریم.

الله‌کرم با بیان اینکه وزیری که خود را ادامه‌دهنده سران فتنه بداند و نماینده‌ای که طرفدار برداشت حصر باشد، اعتقادی غیرارزشی دارد.

وی افزود: افراد در حصر دارای پرونده‌های مشخصی هستند، خود رئیس جمهور محترم نیز رئیس شورایعالی امنیت ملی است و اگر قرار بر برخورد به شکل دیگری وجود دارد، نباید این امر به میان توده‌های مردم کشیده شود.

الله‌کرم یادآور شد: استفاده از تاریخ گذشته از جمله بخشش حر توسط امام حسین(ع) برای بخشش سران فتنه یا در بحث پرداختن به مذاکره پسر سعد با امام حسین(ع) خلط کردن مباحث بوده و این امر نتیجه مطلوبی ندارد.

عضو شورای حزب‌‌الله تهران عنوان داشت: بعضی تصویر وزیر ارشاد در دولت اصلاحات را در دفتر کار خود نصب کرده‌اند که این کاری غیرارزشی بوده، چراکه وزیر دولت اصلاحات در شبکه «BBC» علیه ملت ایران تحلیل‌های زیادی برای انگلیس‌ها انجام داده و به فتنه 88 دامن زد.

وی با بیان اینکه میدان دادن به رسانه و کسانی که دشمنی دیرینه با اسلام دارند و معتقدان به بازگشت امپراطوری ایران با نماد شیر و خورشید حرکتی غیرارزشی است، افزود: بی‌اخلاقی کردن در جامعه مانند بی‌سواد خواندن و بیکار معرفی کردن طرف مقابل، بی‌عقل نامیدن و به جهنم فرستادن منتقدان کارهای ارزشی نبوده و ضدارزشی به شمار می‌رود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151664
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما