دوشنبه 4 خرداد 1394 - 12:44

واکنش فتاح محمدی به شایعه تغییر فرمانداران

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از عملکرد فرمانداران استان راضی هستم و تغییر فرمانداران این استان شایعه است.
خبرگزاری فارس: عملکرد فرمانداران رضایت‌بخش است/ تکذیب شایعه تغییر فرمانداران

 فتاح محمدی صبح امروز در گفت و گو با فارس، در خصوص عملکرد فرمانداران هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد  اظهار کرد: تلاش ما بر این است که از ظرفیت‌های موجود استان نه تنها در فرمانداری‌ها بلکه در تمام نهادها و دستگاه‌ها استفاده کنیم و خدمتگزاری و مدیریت جهادی در استان را تحقق بخشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با برگزاری کارگاه‌ها، دوره‌های آموزشی و نشست‌های مشورتی تلاش  می کنیم اگر احیانا ضعفی در بدنه ساختار سیستم اداری وجود دارد از فرمانداری‌ها تا غیر فرمانداری‌ها و تمام دستگاه‌ها برطرف و این حوزه‌ها را ارتقاء دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم نواقصات را به ما گوشزد کنند، افزود: نقطه نظرات مردم مبتنی بر کار کارشناسی و واقعی است و می‌تواند در این حوزه به ما کمک کند، لذا از مردم استان و کسانی که در این حوزه شناخت و اطلاعاتی دارند تقاضا داریم اگر نقطه ضعفی در سیستم اداری ما چه در ابعاد مختلف ستادی، حوزه شهرستان‌ها و  فرمانداری‌ها وجود دارد گوشزد کنند.

این مسئول تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با برطرف کردن نواقص و ضعف‌ها خدمات مضاعف را به مردم ارائه دهیم و زمینه رضایت حداکثری مردم استان را نیز فراهم کنیم.

محمدی توانمندسازی در سیستم‌های مختلف استان را مهم خواند و گفت: لازم است هم از نظر علمی و برنامه‌ریزی، وقت گذاشتن و پیگیری امور خود را توانمند کنیم که نتیجه خوبی در پی خواهد داشت.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از عملکرد فرمانداران شهرستان‌های استان راضی هستم، خبر تغییر فرمانداران در این استان را رد کرد.

وی ادامه داد: رضایت از عملکرد فرمانداران به این معنی نیست که ضعفی در بدنه نیست، نقاط ضعفی وجود دارد که بخشی از آن طبیعی است، ضمن اینکه تلاش می‌کنیم این ضعف‌ها را برطرف کنیم.

این مسئول در پایان تأکید کرد: در مجموع از عملکرد فرمانداران شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد رضایت داریم و تغییر آنچنانی که در افکار است وجود ندارد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151663
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نادری گفت:

    تو را به جدت به ایشون بگو باید برای خودت کلاس اموزشی بگدارن .برادر جان مردم و نخبگان از عملکرد فرماندارات به شدت ناراضی هستن شما مگر صدای ملت را نمیشوید .واقعا با ایت ادبیات یاد احمدی نزاد افتادیم 

دیدگاه شما