دوشنبه 4 خرداد 1394 - 0:37

چرا استاندار مجبور به ترک سالن برگزاری شد؟ + تصاویر

بشارنیوز نوشت، شهر چرام پیش از ظهر امروز میزبان استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در جشن روز جانباز بود.

این برنامه که با حضور پرشور مردم شهر چرام برگزار شد شاهد استقبال مردمی از استاندار بود تا جایی که این استقبال پر شور استاندار را از سالن برگزاری فراری داد.

پس از خیرمقدم های مسئولان شهرستان چرام مجری برنامه سخنران برنامه را اعلام می کند و استاندار پشت تریبون می رود که در این هنگام سکوت معناداری کل فضای سالن برگزاری را فرا می گیرد.

پس از صحبت های استاندار ناگهان تعداد زیادی از شرکت کنندگان در برنامه  از جاهای خود بلند شده و به طرف صف اول سالن برگزاری و به سمت استاندار می روند.

در پی مراجعات مردم به صف اول محل برگزاری مسئول دفتر  استاندار به همراه دیگر مسئولان مجموعه استانداری مانع حضور این افراد می شوند و فقط تعداد کمی از آن ها فرصت آن را پیدا می کنند تا با استاندار دیداری چند ثانیه ای داشته و مشکلات خود را بیان کنند.

تعداد زیادی نیز هنوز منتظر بودند تا هر چه سریع تر با استاندار محبوب خود که از روزهای قبل انواع بنرها با مضامینی همچون “استاندار محبوب به سرزمین مادری خوش آمدید” منتظر آمدن استاندار بودند دیدار و مشکلات خود را مطرح کنند.

با زیاد شدن تعداد این افراد بلافاصله نیروی انتظامی مستقر در محل برگزاری وارد عمل شده و جلوی ورود هر فردی را می گیرد تا اینکه استاندار به ناچار و با اسکورت ماموران نیروی انتظامی سالن برگزاری را ترک کرد و از درب پشتی سالن برگزاری به سرعت خارج می شود و از خروج دیگر افراد از این درب جلوگیری می شود.

پس از خروج استاندار به رغم اصرارهای مجری برنامه و اجرای موسیقی لری توسط کورش رضوانی شرکت کنندگان توجهی نکرده و به شکل پراکنده در سالن برگزاری مشغول صبحت با یکدیگر بودند که در این صحنه افراد نامه به دست بیش از سایرین جلب توجه می کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این بحبوحه تنها نبود و عده ی زیادی نامه به دست دور وی ایستاده و مشکلات خود را مطرح می کردند که آقای مهدی نیز با حوصله جواب آن ها را می داد و پس از دقایقی محل برگزاری را ترک کرد.

از دیگر نکات قابل توجه در برگزاری این برنامه عدم توجه مردم به دیگر برنامه های این مراسم بود تا جایی که به محض خروج استاندار از سالن همه شرکت کنندگان بی تفاوت به سایر برنامه ها سالن برگزاری را ترک کردند که این امر نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان به چگونگی برگزاری و اهمیت شرکت کنندگان به برنامه ها و فرهنگ سازی در این زمینه می باشد.

استاندار در سرزمین مادری مجبور می شود برای فرار از دست مراجعین مردمی و شنیدن مشکلات آن ها برنامه را نیمه کاره رها کرده و از درب جانبی رفتن را بر ماندن ترجیح دهد و این در حالی است که شنیدن این مشکلات شاید کمترین لطفی بود که استاندار می توانست در این روز به مردم حاضر در برنامه کند.

با توجه به عدم دسترسی مردم سایر نقاط استان به ملاقات های مردمی با استاندار و سایر مسئولان این سوال را در ذهن مخاطب تداعی می کند که آیا دیگر مردم استان حق ملاقات با استاندار و مسئولان استانی را برای بیان مشکلات خود ندارند؟

در میان این مردم که موفق به دیدن خواهرزاده خود نشدند تعدادی از جانبازان و خانواده های آن ها بودند که بر روی ویلچر نشسته و نظاره گر خروج استاندار از سالن بودند و با حالتی مایوسانه سالن را از در دیگری ترک کردند.

لازم به ذکر است که رسانه بدون هرگونه جهت گیری اقدام به درج اخبار و گزارشات می کند و صحت مطلب فوق عین اتفاقاتی بوده که امروز در این برنامه افتاده است.

در ادامه تصاویر مربوط به این برنامه و ترک سالن توسط استاندار را مشاهده می کنید:

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151639
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما