یکشنبه 3 خرداد 1394 - 11:07

۵۰ درصد دارندگان انشعاب برق در مناطق سردسیری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکان برق در این استان را ۲۱۷ هزار و ۱۶۱ مشترک عنوان و اظهارکرد: ۵۰ درصد این مشترکان در منطقه سردسیری واقع شده‌اند.
«مهندس داود راهزادی» گفت: ۹۰ هزار و ۵۷۸ اشتراک در بویراحمد و ۱۲ هزار و ۸۳۰ اشتراک در شهرستان دنا که در مجموع ۵۰ درصد مشترکان کهگیلویه و بویراحمد را تشکیل می‌دهند.
وی، تعداد مشترکان در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه و بهمئی را به ترتیب ۴۱ هزار و ۳۹۱ اشتراک، ۳۷ هزار و ۴۰۹ اشتراک و ۱۱ هزار و ۲۰۶ اشتراک برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، افزود: تعداد مشترکان برق در شهرستان‌های چرام، باشت و لنده نیز به ترتیب ۱۰ هزار و ۱۲۱ اشتراک، هفت هزار و ۲۶ اشتراک و شش هزار و ۶۰۰ اشتراک است.
راهزادی، تعداد مشترکان خانگی در کهگیلویه و بویراحمد را ۱۸۷ هزار و ۹۱۷  اشتراک اعلام کرد و گفت: اشتراک‌های تجاری، عمومی و کشاورزی نیز به ترتیب ۱۷ هزار و ۴۳۳ اشتراک، شش هزار و ۶۷۲ اشتراک و ۲ هزار و ۶۲ اشتراک است.
وی، گفت: یک هزار و ۶۹۲ اشتراک در بخش روشنایی، ۹۱۲ مشترک صنعتی و ۴۷۵ اشتراک آزاد در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، افزود: از مجموع اشتراک‌های موجود برق در این استان، ۲۰۳ هزار و ۷۱۵ اشتراک تکفاز، ۱۰ هزار و ۵۹۰ اشتراک سه فاز عادی و ۲ هزار و ۸۵۶ اشتراک دیماند است.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151592
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما