دوشنبه 4 خرداد 1394 - 12:50

پیام فرماندار بویراحمد برای سه مناسبت هفته اول خرداد

عزيزاني كه ديروز با خون پاك خود شجره طيبه انقلاب اسلامي را آبياري كردند و بر دشمن پليد شوريدند و سرافرازانه آواي اقتدار سرودند، در پايان جنگ تحميلي وارد عرصه‌هاي سازندگي ايران عزيز شده و امروزه نیز در عرصه‌هاي متنوع نظامی ، فرهنگی ، تولید علم و فناوري با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگي ناپذير خود، امنيت،آسایش و سرافرازي را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پایدار نموده اند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابولفضل (ع) روز پاسدار و روز جانباز را گرامی داشت و همزمانی این دو روز باشکوه را با سالروز حماسه سوم خرداد به فال نیک گرفت.

متن یادداشت دکتر هوشنگ یاری پور در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت  و پاسداشت این ایام خجسته از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نموده و آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار و ودیعه گذاشت.

پاسداران انقلاب اسلامي با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سيد الشهدا(ع)، در راه صیانت از مرزهاي عقيدتي و جغرافيايي جمهوري اسلامي ایران از هيچ كوششي فروگذار نمیکنند و رشادت‌ها و حماسه آفرینی های آنان در طول 8 سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک شدني نيست. عزيزاني كه ديروز با خون پاك خود شجره طيبه انقلاب اسلامي را آبياري كردند و بر دشمن پليد شوريدند و سرافرازانه آواي اقتدار سرودند، در پايان جنگ تحميلي وارد عرصه‌هاي سازندگي ايران عزيز شده و امروزه نیز در عرصه‌هاي متنوع نظامی ، فرهنگی ، تولید علم و فناوري با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگي ناپذير خود، امنيت،آسایش و سرافرازي را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پایدار نموده اند.

به یقین نقش و اهمیت پاسدار و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست چرا که اقتدار، امنیت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی به تلاش و همت بزرگ مردان انقلابی و پاسداری رقم می‌خورد که در این راه حتی از جان خویش نیز دریغ نمی‌کنند و چه بسیار پاسداران عزیزی که از جان گذشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. پاسداران غیور و رشید این مرز و بوم مایه فخر و افتخار نظام و ملت هستند و خواهند بود و دعای خیر همگان توشه راه آنان در تمامی عرصه‌هاست.

جانبازان سرافراز ایران اسلامی نیز سند زنده ایثارگری و ترجمان بی بدیل جانفشانی و فداکاری در راه حفظ ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) و به تعبیر مقام عظمای ولایت شهیدان زنده ای هستند که در راه جهاد با یزیدیان زمانه، با سلاح ایمان ، عقیده و معنویت ، دست از تمام وابستگیهای دنیوی خود شسته ، به ستیز و نبرد با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلام پرداخته اند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی با آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، روز پاسدار را به تمامی نیروهای مکتبی و ایثارگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدا پاسدار که همواره بر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید داشته‌اند، تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزد منان خواستارم.

هوشنگ یاری پور

3 خرداد 94

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151584
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما