جمعه 1 خرداد 1394 - 14:39

فوت کودک یکساله در مهمانسرای فنی و حرفه‌ای یاسوج

 مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، فوت کودک یکساله با نام «هانیه چیره‌نژاد» متولد شهرستان بهمئی که در شب گذشته در مهمانسرای سرآبتاوه یاسوج فوت نموده است تائید کرد.

«فرج الله راد» جمعه در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: متاسفانه نیمه‌های شب گذشته تماسی با اینجانب مبنی برفوت کودک یکساله‌ای که پدر و مادرش از مربیان حق التدریس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد هستند برقرار که به مهمانسرا رفتم.

وی با اظهارتاسف از فوت کودک یکساله در مهمانسرای سرآبتاوه یاسوج، تصریح کرد: دلیل یا دلایل فوت «هانیه» نامشخص زیراکه نقل قول‌های متفاوتی در زمان ورود ما به مهمانسرا بیان شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: عده‌ای می‌گفتند که برق داخل ساختمان مهمانسرا سبب فوت شده و عده‌ای دیگر می‌گفتند کودک دچار کسالتی بوده که آمپول زده و دچار استفراغ شده و سپس فوت نموده است.

راد با بیان اینکه از وضعیت فوت این کودک بشدت نگران است و وضعیت روحی مناسبی ندارم، ادامه داد: مرگ این کودک دقیقا همزمان با اولین سالگرد تولدش بوده و جسد وی هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج است.

وی گفت: سازمان سنجش مسوول برگزاری آزمون استخدامی ۱۳ دستگاه اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد است و اداره کل فنی و حرفه‌ای این استان نیز یکی از این دستگاه‌ها می‌باشد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما هیچ دخالتی در هیچ مرحله‌ای اعم از نام نویسی متقاضیان، صدور کارت، مشخص نمودن محل برگزاری آزمون و نظارت بر آزمون نداریم و همگی برعهده سازمان سنجش کشور است.

راد، انتخاب محل آزمون تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های بهمئی، گچساران، باشت، بویراحمد و دنا در یاسوج راهم برعهده سازمان سنجش عنوان و یادآورشد: اگر این انتخاب برعهده ما بود محل آزمون حوزه بهمئی را به بهبهان یا دهدشت انتقال می‌دادم.

وی گفت: محل دیگر آزمون نیر شهر دهدشت مرکز شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد اعلام شده بود.

وی افزود: متاسفانه انتخاب محل آزمون یاسوج برای شهرستان بهمئی به عقیده خود ما نیز نادرست است اما ما دخالتی در این زمینه نمی‌توانستیم داشته باشیم چون تمامی مراحل برعهده سازمان سنجش بود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس اعلام نظر سازمان سنجش، ۱۶۱ مربی حق التدریسی فنی و حرفه‌ای این استان می‌بایست از طریق آزمون تبدیل وضعیت شوند که شرط اصلی این تبدیل وضعیت کسب حدنصاب نمره را کسب کنند.

«هانیه چیره‌نژاد» کودک یکساله‌ای که در مهمانسرای فنی و حرفه‌ای روستای سرآبتاوه یاسوج شب گذشته فوت کرد فرزند زوج مربیان حق التدریسی فنی و حرفه‌ای شهرستان بهمئی با نام «هاشم چیره‌نژاد» است.

شهرستان بهمئی تا یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۸۰ کیلومتر فاصله دارد و این درحالیست که با شهرستان کهگیلویه کمتر از ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151348
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشاگردی گفت:

    منم این حادثه دلخراش را به خانواده این نوزاد تسلیت میگویم——–

    متاسفانه این مشکل همه دستگاهها است که نظارتی بر زیرمجموعه خودشان ندارن.بر املاک و ساختمانهای خودشان نظارت ندارند.بر ایمنی دستگاهها و فضای فیزیکی دستگاه نظارت ندارند.———

    آقای راد لااقل برای خانواده اآن کودک هر کاری میتوانی انجام بده تا درد و آلام این خانواده کمتر شود.———-

    در صورت قبولی پدر و مادر این کودک در آزمون تمام تلاشت را برای رسمی شدن آنها انجام بده.————-

    یه بازدیدی هم از فضاهای فیزیکی فنی حرفه ای انجام بدهید تا نواقص برطرف شود.————————–
    کلاسها و برنامه های تابستان و امسال فنی حرفه ای استان و شهرستانها را هم اعلام کنید ممنون میشویم.—————-
    اصلا هیچ گونه اطلاع رسانی درباره کلاسهای آموزشی فنی حرفه ای توسط زیر مجموعه شما آقای راد صورت نمیگیرد این برای یک نهاد آموزشی و فنی مایه تاسف است.لااقل سایت استانی فنی حرفه ای را در اطلاع رسانی فعال تر کنید.
    بجای گزارش دادن کلی برنامه های آینده و کلاسها و دوره ها را اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما