جمعه 1 خرداد 1394 - 14:38

انتقاد شدید دو امام جمعه‌ ‌از اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد/ از رحم اجاره‌ای بیرون ریخته می‌شوید، نون به نرخ روز خورها!!

عده‌ای از همین افراد زمان معارفه استاندار محترم با شادی آن روز اعلام می‌کردند که فرزندی از فرزندان استان سکان استان را به دست گرفته اما امروز تعدادی از همین افراد، عملکرد استاندار محترم را زیر سئوال می‌برند.

گروه سیاسی  – امام جمعه چرام و بهمئی نشست اصلاح طلبان در یاسوج و دیدگاه های آنها را بشدت نقد کردند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به همایش و متینگی که از طرف گروهی به نام اصلاح‌طلبان استان در یاسوج برگزار شد، گفت: در این جلسه بسیاری از خطوط قرمز نظام نادیده گرفته شد و به بعضی از نهادها اهانت شد.

طزری، افزود: شورای نگهبان زیر سئوال رفت، خواهان رفع حصر از سران فتنه که بزرگترین ظلم و خیانت را به نظام اسلامی کردند شدند، خدمات نظام اسلامی را نادیده گرفتند و سیاه نمایی کردند و شخص استاندار محترم را هم زیر سوال بردند.

امام جمعه چرام، یادآور شد: عده‌ای از همین افراد زمان معارفه استاندار محترم با شادی آن روز اعلام می‌کردند که فرزندی از فرزندان استان سکان استان را به دست گرفته  اما امروز تعدادی از همین افراد، عملکرد استاندار محترم را زیر سئوال می‌برند.

طزری، عنوان کرد: علت آن است که آنان ابتدای امر گمان می‌کردند که استاندار فردی افراطی از جنس خود آنان است اما امروز با مشاهده رویه اعتدال از ایشان از استاندار محترم ناامید گشته‌اند، گمان می‌کردند با تغییر دولت نوبت آنان است که به پست و مقام‌های بالا دست یابند اما این امر هم محقق نشد، بنابراین در جلسه‌ای عملکرد استاندار محترم را به این دو علت زیر سوال می‌برند.

وی، افزود: جرم استاندار محترم از نظر این افراد این است که استاندار محترم افراطی نیست و مجال به افراطی‌ها هم نمی‌دهد، ما ضمن حمایت از استاندار که وظیفه همه ماست شرط پیشرفت و توسعه استان را در همکاری و همدلی همه هم استانی‌های عزیز می‌دانیم و اینگونه حرکات و برنامه‌ها را بی‌فایده و بی‌ثمر می‌دانیم و آن را به ضرر پیشرفت و توسعه استان می‌دانیم.

همچنین خطیب جمعه قلعه رئیسی با انتقاد از همایشی که در این هفته در استان برگزار شد اضافه کرد: این دولت متعلق به نظام اسلامی و جمهوری اسلامی و همه مردم است در استان ما استاندار این دولت فردی فرهیخته و محترم و توانمند، دلسوز و پرتلاش است و اگر در استان می‌شد مصداقی برای اعتدال پیدا کرد انتخاب همین استاندار جناب آقای خادمی بود.

صلواتی اذعان داشت: عملکرد قابل دفاعی این استاندار دارد و آرامشی که امروز به جای جای استان حاکم است ستودنی است.

و با بیان اینکه یه عده نون به نرخ روز خور و یه عده منفعت طلب هر روز به دنبال یک نفر هستند از خودشان هیچ ندارند عنوان کرد: این عده برای استاندار حاشیه سازی می کنند و او را مورد حمله و هجمه قرار می دهند شما در یک رحم اجاره ای هستید و دیر یا زود بیرون ریخته می شوید.

صلواتی اظهار داشت: انتظار است به دامن همان اعتدال برگردید و الحمدالله فضای استان فضای همدلی و هم زباین و فضای کار و تلاش است، توده مردم از عملکرد استاندار رضایت دارند ممکن است نقدهایی هم باشد اما اگر شما راست می گوید بیاید استاندار دلسوز و بومی استان را کمک کنید.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه گفت: تضعیف استاندار توهین به خودتان است در گذشته هر وقت نیروهای بومی را تخریب کردیم جز ضرر و زیان چیزی حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه در این همایش از سران خبیث فتنه حمایت شد و درخواست آزادی آنها را داشتند بیان کرد: شما گروهی هستید که هویتتان در سال 88 برای آحاد مردم مشخص شده و برای همیشه سران شما در زباله دان تاریخ این نظام دفن شدند و سران فتنه مرده متحرک هستند و شما هم با تمسک و به این مرده‌ها مرگ سیاسی و هویتی خودتان را فریاد می زنید و مردم سران فتنه را در 9دی تشیع جنازه کردند و منتظر روز دفن شان هستید.

صلواتی در پایان گفت: شما به دامن مردم بازگردید و این کارهای شما اعمال ناشایست و ناجوانمردانه و خیانت‌های سران فتنه را پاک نخواهد کرد اگر در این فضا مجالی برای تنفس یافتید شکرگذار نعمت رافت نبوی رهبر انقلاب باشید کاری نکنید روح عاشورای این امت این دفع تابوت شما را در هم بپیچد و برای همیشه زیر خاک دفن کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151344
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سلام گفت:

    میخواهید دزدی زمان  احمدی نژاد محبوبتان  را ماست مالی کنید باین حرفها ……….

  2. ناشناس گفت:

    این دو نفر بیش از حد خودشون را پیش مردم منفور میکنند

  3. امدی گفت:

    احسن به این ذو امام جمعه محترم که الحق حقایق این گروهکهای فتنه را برملا نمودند . این افراد همه اش دنبال فتنه دیگری می باشند و همه حرکات و سخنان فقط بدرد خودشان و عده ای فتنه پسند می خورد . این را بدانند طی سالهای گذشته تاکنون فبنه گران ، ضد انقلاب ، منافقین و دیگر گروههای معاند (چه بسا تعدادی از این افراد از اعضای گروهک منافقین باشند. )حرکاتی از این دست انجام می دادند که با حرکات انقلابی مردم شهیدپرور به زباله دان فرستاده شدند ، اینها هم به زباله دان خواهند رفت .

  4. دهدشتي گفت:

    اينكار هردوتاشون مال دهدشتن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

  5. ایران ملت مردم گفت:

    زنده باد هاشمی رفسنجانی

  6. مردم گفت:

    اینها بجای این حرفها مشکلات اساسی مردم رابیان کنند….روح عاشورا خودتون رانابودمیکند

  7. اعتدال گفت:

    اصلاحات هم یه طیف سیاسیه حاج آقا باید وجود و محبوبیتشو محترم بشمارید همونطور که اصول گراها یه طیف هستن و مورد احترام…اگه اخلاق سیاسی باشه باید اینطور باشه

  8. ناشناس گفت:

    زنده بادسیدمحمدخاتمی

  9. محمد گفت:

    امامان جمعه دلواپس هستند

  10. فراز گفت:

    نظر شما دوتا امام جمعه مهم نیست .همه حرفای شما دلواپسان از ترسیه که در وجودتان نهفته است و از فرداها می ترسید . باید به این نتیجه رسیده باشید که عمرتان تمام شده

  11. اصلاح طلب گفت:

    بویرنیوز بیکاری تو..امام جمعه فلان ده کوره چی فرموده اند….. بدبخت استاندار که اینها حامی اش هستند

  12. م گفت:

    روزی که این عالیجنابان انتظار داشتند هم فکرشان رای بیاورد .همین اصلاح طلبان بودند که با مشارکت جمعی و با رای یک پارچه خود آنان را نا مید کرده و روحانی را به ریاست جمهوری کشوری رساندند تا برای مدتی جامعه از سیطره ی تمامیت خواهان انحصار طلب خارج شود.البته آقای روحانی خود بیش از هر کسی واقفند که بدون حمایت اصلاح طلبان هرگز به ریاست جمهوری نمی رسیدند.و اگر اینک اصلاح طلبان انتظار دارند که دولت به خواسته بر حق آنها که همان اعتلای فرهنگی، زدودن انحصار تمامیت خواهان و سپردن سکان مدیریتی بدست شایستگان پاسخ مثبت دهد چیز ی دور از عقل و منطق نبوده و نیست .

  13. دوست گفت:

    زنده باد اصلاحات

  14. دشمن زياري گفت:

    واقعا براي هر دو متاسفم و ديگه به اين دو نفر اعتقاد ندارم و اگر به جهنم هم بروم پشت سر اين افراد نماز نمي خوانم چون ………………

  15. دد گفت:

    مشکل ما از زمانی شروع شد که به حرف اینا گوش دادیم

دیدگاه شما