پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 - 15:00

تعجب محسنی‌اژه‌ای از وضعیت کهگیلویه و بویراحمد

: انبیاء همه برای تحقق عدالت قیام کردند و باید برای تحقق عدالت در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کرد چرا که در طول 36 سال مردم استان از جان و مال فرزند خود در راه تحقق عدالت گذشته‌اند.

معاون‌اول قوه قضائیه از بیکاری و محرومیت در استان پرظرفیت کهگیلویه و بویراحمد اظهار نگرانی و تعجب کرد.

خبرگزاری فارس: اظهار تعجب محسنی‌اژه‌ای از بیکاری و محرومیت در استان پرظرفیت کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز ، حجت‌الاسلام غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه روسای دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، با تبریک روز پاسدار و میلاد حضرت امام حسین(ع)، اظهار کرد: سپاه شجره طیبه‌ای است که هر چه از عمر آن می‌گذرد، جایگاه آن در نظام ایمانی و اسلامی مشخص‌تر می‌شود.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه با اشاره به وجود علمای بزرگی همچون آیت‌الله ملک‌حسینی در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این استان نسبت به وسعت و جمعیت خود بیشترین ایثارگری را در هشت سال دفاع مقدس داشته است.

محسنی‌اژه‌ای گفت: انبیاء همه برای تحقق عدالت قیام کردند و باید برای تحقق عدالت در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کرد چرا که در طول 36 سال مردم استان از جان و مال فرزند خود در راه تحقق عدالت گذشته‌اند.

مسئول ارشد قضایی با بیان اینکه مجموعه مسئولان استانی در قوای مختلف برای ساختن استانی نمونه تلاش کنند، تصریح کرد: در این کشور بسیاری از کارهای بزرگ با ایمان به خدا و اعتماد به نفس صورت گرفته است که در استان کهگیلویه و بویراحمد باید با اعتماد به نفس کار و تلاش کرد.

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به اینکه بخش زیادی از استخراج نفت و گاز و آب کشور در این استان صورت می‌گیرد، افزود: با داشتن جنگل و کوه و طبیعت برای رونق بخشی به گردشگری باید برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کرد.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان از همه توان خود استفاده نکنند، فردا در پیشگاه خداوند جوابگو باید باشند، تصریح کرد: چرا باید این استان با داشتن استعدادهای فراوان و منابع فوق‌العاده چنین آمار بیکاری زیاد و محرومیت داشته باشد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151306
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حقوقدان گفت:

    نصف پستهای قضایی و اداری خالی است پس چرا درخواست نیروی انسانی به مرکز نمیدهید؟؟؟؟
    چرا قاضی و کارمند استخدام نمیکنید؟؟؟؟
    چرا در دادگستری ها بجای حقوقدان از رشته های بی ربط استخدام میکنید؟؟

    رئیس جدید اولین کاری که باید انجام دهد درخواست نیروی قضایی برای استان بکند.استخدام استخدام استخدام قاضی مشکل گشا خواهد بود.

  2. پاتاوه گفت:

    متاسفانه استان ماگمنام ونام ونشانی از ان نیست مدیریت قوی وعلمی وکافی هم دراستان نیست محرومیت تاریخی هم از گذشته تا الان دراستان از دوره پهلوی تاالان وجودارد استان ماباید به کشورشناسانده شود متولیان ودست انرکاران استان باید کارمضاعف وحداکثری برای استان انجام بدهند.

  3. سلیم گفت:

    سی وشش سال است که مسئولین مملکتی درسفر به استان همین فرمایشات را می فرمایند ولی نتیجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما