پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 - 11:12

اشک شوق در چشمان قهرمان جهانی در سی سخت + تصاویر

اشک شوق در چشمان سامان پاکباز قهرمان مسابقات دومیدانی در کشور کره جنوبی به دلیل استقبال بی سابقه مردم زادگاهش جاری شد.

81616371-6466971 (1)

به گزارش بویرنیوز، مردم خونگرم و ورزش دوست کهگیلویه و بویراحمد در آیین استقبال از این ورزشکار فاصله 35 کیلومتری میدان الله شهر سی سخت تا فردوگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را طی کردند.

این آیین که با حضور بیش از پنج هزار نفر از مردم این استان برگزار شد قهرمان مسابقات دومیدانی را مبهوت کرده بود.

سامان پاکباز با روح قهرمانی اش که نشانگر میراث داری شایسته از ورزشکاران نامی ایران چون تختی است از مردم دیارش در حالی که اشک شوق در چشمانش حلقه زده بود از احساسات مردم ورزش دوست این خطه قدردانی کرد.

81616371-6466977

از نکته های جالب این جشن جاری شدن اشک این ورزشکار در هنگام یاد شدن از بهزار پاکباز پدر مرحوم او بود.

بهزاد پاکباز یک معلم خوشنام شهرسی سخت بودکه به دلیل بیماری سرطان چند سال پیش دار فانی را وداع گفت.

سامان پاکباز ورزشکار کم بینای کهگیلویه و بویراحمد با درخشش در رقابت های دوومیدانی قهرمانی جهان ویژه کم بینایان توانست دو مدال طلا کسب کرده و به عنوان قهرمانی دست یابد.

این ورزشکار کم بینای دوومیدانی از اهالی شهرستان دنا و عضو تیم ملی موفق به کسب دو مدال طلا در مواد پرتاب دیسک و پرتاب وزنه شد.

وی در ماده پرتاب وزنه کلاس F12 با ثبت رکورد 15 متر و سه سانتیمتر صاحب مدال طلا شد.

این ورزشکار دوومیدانی کم بینا در ماده پرتاب دیسک کلاس F12 نیز با ثبت رکورد 46 متر و 87 سانتیمتر مدال طلا کسب کرد.

81616371-6466969 81616371-6466970  81616371-6466972 81616371-6466973 81616371-6466974 81616371-6466976

ایرنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151272
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    واقعا کیف کردیم دمش گرم

    • لر دور از وطن گفت:

      در پوست خود نمیگنجم .این افتخاریست برای همه باور کنید اشک از چشمانم همچون قطرات باران به بیرون خزید ،از همدلی از این مردم.

  2. ککا گفت:

    درود بر غیور مردان خطه زاگرس

    • سي سخت گفت:

      با عرض سلام حضور عزيزان بوير نيوز . ممنون از پوشش خبري كه انجام داديد . با آرزوي موفقيت براي همه عزيزان بوير نيوز و با آرزوي فتح قله هاري رفيع قهرماني توسط جوانان برومند استانمان . ان شالله بتوانيم صدها سامان پاكباز در استان پرورش دهيم .

  3. دخترسی سخت گفت:

    خدارحمت کنه آقای بهزاد پاکباز روودرودبرسامان که ماروشادکردمسئولان توروخداحمایت کنیدضررنمیکنیدباورکنید

  4. کارگاه گفت:

    @@!مسعولین خیلی عالی بعد گرفتن مدال و قهرمانی از ایشان حمایت کردن و استفاده های کثیف سیاسی خود  را بردند ولی مردم آگاهتر از انها هستند  وقتی ایشان در حال تلاش بود شما مسعول محترم کجا بودین؟؟؟؟متاسفم برا  چنین آشنایان و مسعولینی!

  5. ناشناس گفت:

    درود بر سامان پاکباز …. زنده باد سیسخت

  6. شيراز گفت:

    ضمن تبريك به آقاي پاكباز و مردم شريف استان، مسئولان لطفا قبل از اين كه دوستان مقام بيارن هم حمايت كنيد. 

  7. سجادحسینی . گفت:

    باسلام ودرود خداوندمتعال بر همه دنا نشینان سرافراز….دیروز جای جای شهرمان هم در نوبت صبح که ان استقبال باشکوه وبرنامه ویژه برگزاروهمچنین  جشن باشکوهی که از قهرمان شهرمان در عصر روز چهارشنبه در دشتک سی سخت برگزارگردید.درود خداوند بر قدم های تک تک این ملت قهرمان.درود خداوند بر همه مردان وزنان غیور سی سخت که استقبالی در خورشأن از قهرمان خود برگزارکردند.در این نوشته هیچ غلوو هدف شخصی وابزاری را ندارم ولی لازم میدانم ازفرماندار فهیم اخلاق مدار و علمی و تلاشگر شهرستان دنا (جناب مهندس تاج امیری)به خاطر حمایت های مادی ومعنوی صمیمانه  مراتب قدردانی به عمل آوریم.فرزندان این دیارنشان داده اندکه در همه عرصه ها (علمی. ورزشی. فرهنگی و…)فقط وفقط باتوکل بر ذات مقدس الهی قله های رفیع را در گذشته پیموده ودر حال وآینده بر این افتخارات خواهند افزود.همه ما بدون هیچ غرض و چشم داشتی باتأسی گرفتن از مولا ومقتدایمان حضرت ولی عصر (عج)قله های رفیع رایکی پس ازدیگری فتح خواهیم کرد..این قهرمانی تقدیم به  18 شهید والامقام این شهر که قهرمانان واقعی ما هستند.بر دستان تک تک این مردم قدرشناس باید بوسه زد که قهرمانان واقعی این افتخاروشایسته تکریم اند.سامان عزیزمان دل یک شهر را نه بلکه دل یک ملت را شادکرد.به امید ان روزی که  مطلع شویم جوانان بیشتری ازشهرمان افتخار افرینی کنند…ان شاء الله که سامان قهرمانمان الگوی نیک برای همگان  بالأخص جوانان هم در اخلاق وهم  در ورزش باشد.    همه مامنتظر افتخارافرینی مجدد قهرمانمان در مسابقات بعدی که در دبی امارات برگزار میشود خواهیم بود ودست به دعابرای یک افتخارافرینی ویک جشن باشکوه تر….درود بر دنای سرافراز….درود بر سی سخت ومردمان فهیمش …..ودرود بر سامان افتخار این دیار…واسلام علی من التبع الهدی

  8. ملا بنگشت گفت:

    درود بر سامان عزیز که بدون حمایت هیچ مسئولی به اینجا رسید روی مسئولین سیاه

  9. ناشناس گفت:

    اقای استاندار یه تبریک. خشک و خالی هم نگفت اقای خادمی واقعا ضعیفی

  10. ناشناس گفت:

    دست مردم سیسخت دردنکنه اقا سامان خودش تلاش کرد و هیچ حامی دولتی نداشت 

  11. ناشناس گفت:

    اقای مهندس نیک اقبال حتما باید سامان گچسارانی بود تا بخاطر اقای تاجگردون بیای استقبالش؟

  12. ناشناس گفت:

    احسن و تبریک

  13. ناشناس گفت:

    دست تمام زنان و مردان سیسختی درد نکنه که سنگ تموم گذاشتن و باردیگه ثابت کردن فرهنگشون از تمامی استان بالاتره و دست تنها اینچنین حماسه ای خلق کردن برای صدا وسیمای استان هم. تاسف بابت پوشش خبری ضعیف. درودبر سامان عزیز و ارزوی توفیق برای طلای المپیک برزیل

  14. فرهنگی گفت:

    تبریک و احسنت به این شیرمرد دنا و متاسفیم برای مسئولین بی تفاوت و شبکه ی دنای نان به نرخ روز خور.و متشکریم از بویرنیوز

  15. سیسخت گفت:

    ما از موفقیت اقای سامان پاکپاز خوشحالیم وبه ایشان وخانواده اش تبریک میگوییم ولی یادمان باشد که نباید احساسی ومنطقه ای وطایفه گرایی را ترویج کنیم  از یکطرف به دکتر خادمی گله کنیم از طرف دیگر به مهندس نیک اقبالی وصدا وسیما وبدرقه کنندگان از جاهای دیگری هم امده بودند وهمه را در شهر سیسخت خلاصه کرد  این موفقیت را به کام هم استانیها ومسولین تلخ نکنید  وکاری نکنید که بعضی ها فکر کنند ما چیز ندیده هستیم خیلی از هم استانیهایمان مدال اوردند چه ورزشی چه علمی باید

    • دخترسی سخت گفت:

      موافقم موفقیت ماله تمام استان بودومیدونم بقیه مثل ما سی سختی هاخوشحال شدندهم چنان که من سی سختی وقتی بچه های مناطق دیگه مقامی بدست میارن خوشحال میشم اینجا دیگه حتی بحث کهگیلویه بویراحمدی وغیرکهگیلویه وبویراحمدی هم مطرح نیست برای ایران مدال آورده این افتخارماله همه ایرانه

  16. ر گفت:

    بویر جان قهرمان دو میدانی نیست قهرمان پرتاب دیسک میباشد

  17. s.s گفت:

    آفرین، ای کاش مسئولان محترم هوای قهرمانان ملی ما را همیشه و در همه جا داشته باشند و از همه لحاظ ازشون حمایت کنند تا شاهد رشد و پیشرفت قهرمانان ملی هم استانی هامون باشیم

  18. ق ر ب ا ن ی گفت:

    کسب مدال های ارزشمند را به آقای سامان پاکباز تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون را از خداوند منان برای شما و خانواده بزرگ دو و میدانی کشور آرزومندم.

  19. ناشناس گفت:

    به سلامتی بچه های محله سیلبند و بید خونی که از بامرام ترین های سی سخت هستند.تدارکات این جشن و استقبال رو به صورت خوجوش انجام دادند.

  20. رستمی یاسوجی گفت:

    سلام و درود بر ورزشکار بزرگ و محبوب استان واقعا افتخار افریدی ممنون

دیدگاه شما