چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 12:37

كدام مديران كهگيلويه و بويراحمد تغيير مي كنند؟

حال با اين تهديد خادمي كه دلايل موجه اي و قابل قبولي نيز براي آن مطرح كرده است، اگر وي با مديران ضعيف برخورد نكند پس نبايد از بي توجهي مديران به استاندار در آينده نزديك متعجب شد.

گروه سياسي – هفته گذشته استاندار كهگليويه و بويراحمد صريحا از تغيير برخي از مديران در صورت همراهي نكردن سخن گفت.

به گزارش «بوير نيوز»، موسي خادمي روز چهارشنبه 23 ارديبهشت امسال گفت: گفت: مدیرانی که با توسعه کهگیلویه و بویراحمد همراه نباشند، کنار می‌روند.

وي افزود: در برخی از ادارات ما در سطوح کارشناسی و مدیریتی عده‌ای در خصوص جذب سرمایه‌گذار کارشکنی می‌کنند که ما در این خصوص کوتاهی نخواهیم کرد و با کسانی که بخواهند در امر سرمایه‌گذاری در استان اختلال ایجاد کنند برخورد قاطع می‌کنیم.

خادمي تاكيد كرد: هر مدیری که بخواهد مانع سرمایه‌گذاری شود یعنی مانع توسعه کهگیلویه و بویراحمد شده است که در هفته‌ آینده جلسه‌ای تحت عنوان رفع موانع تولید در استان برگزار می‌شود و دلایل عدم جذب سرمایه‌گذار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اما روز يكشنبه 23 شهريور سال گذشته نيز استاندار كهگيلويه و بويراحمد مدیران کم کار استان که در جذب بودجه عمرانی فرصت سوزی می کنند را تهديد به بركناري كرده بود و از تعیین تکلیف آنان خبر داده بود.

خادمي گفته بود: اینکه دستگاهی پول داشته باشد اما اقدامی برای دریافت آن از خزانه نکند پذیرفتنی نیست.

نگاهي به اين سخنان مشابه خادمي طي 8 ماه گذشته خالي از لطف نيست:

1 – ابتدا بايد پرسيد وعده شهريور ماه استاندار عملي شد يا خير!؟ چرا كه تقريبا به انتهاي سال مالي رسيده ايم و براي رسيدن به پاسخ اين سوال مي بايست ليست مديران و عملكرد آنان و همچنين وضعيت مديريتشان بررسي شود و يا از سوي مجموعه استانداري منتشر شود. در صورت عملي شدن وعده خادمي مي توان به اين سخنان نيز اميدوار بود اما در غير اينصورت استاندار خود را در معرض قضاوت قرار خواهد بود.

2 – بسياري از منتقدين خادمي به دلايلي از جمله انتصابات سفارشي وي خرده مي گيرند اما مجموعه استانداري را در عملكرد عمراني و توسعه اي موفق مي دانند و حتي مخالفين خادمي نيز به موفقيت وي در اين عرصه ها معترف هستند. به همين خاطر توسعه اقتصادي كهگيلويه و بويراحمد و جذب سرمايه گذار نيز مي تواند بار كارنامه موفق خادمي را سنگين تر كند، كه به گفته خودشان نيز مستلزم همراهي مديران است. از طرفي عملكرد برخي از مديران در زمينه جذب سرمايه گذار و توسعه بسيار مورد انتقاد مردم و كارشناسان است كه سخنان خادمي روزنه ي اميدي براي تغيير مديران كارنابلد محسوب مي شود.

3 – اگر خادمي به وعده ارديبهشت خود عمل نكند بعيد نيست كه ديگر هيچ مديري ابايي از وي نداشته باشد. منطق اين استدلال ناشي از وابستگي شديد برخي از مديران ضعيف به نمايندگان است كه پشت خود را گرم مي بينند – و البته دولت نيز در انتخاب كابينه خود چنين رويكردي داشته است – و خادمي نيز تاكنون برخوردي با سوگلي هاي نمايندگان نداشته است؛ حال با اين تهديد خادمي كه دلايل موجه اي و قابل قبولي نيز براي آن مطرح كرده است، اگر وي با مديران ضعيف برخورد نكند پس نبايد از بي توجهي مديران به استاندار در آينده نزديك متعجب شد.

4 – از زاويه ديگري مي توان به اين ادعاي خادمي دلخوش بود چرا كه خبر از موج تغييرات وزرا و استاندارن در سراسر كشور شنيده مي شود و از همين روست كه استاندار كهگيلويه و بويراحمد مي خواهد با اين موج دولت همراه شود و نظر منتقدين دولت روحاني را جلب كند اما از طرفي اگر خادمي به اين وعده پايبند نباشد و در انتصابات احتمالي جديدش به نظر حاميان دولت – نه نمايندگان – بي توجه باشد، قطعا موج جديدي از انتقادات را بايد به جان بخرد كما اينكه عليرغم عملكرد ضعيف برخي مديران، عدم تغيير آنها باعث نا اميدي مردم از توسعه استان خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151118
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 125 گفت:

    اولين كسي را كه بايد عوض كني پسر عموي عزيزت است كه گذاشتيش رئيس سازمان بهزيستي استان …………… و داد همه را هم درآورده است !!!!!!!! لطفا

  2. ش.ر از دنا گفت:

    اقای دکتر خادمی در اغلب زمینه ها موفق بوده واگر در قسمتی نارسایی هست یکی از دلایلش وضعیت مالی دولت میباشد ولی جناب استاندار با همین بضاعت مالی به علت داشتن معاونت قوی وبومی معاونت عمرانی ومشاور کار کشته اجرایی ومدیر کل پاک وصریح دفتر فنی عملکرد قابل دفاعی دارد این در حالی است که دکتر خادمی با هیچ فرد وگروهی وطایفه ای ونماینده ای عهد اخوت نبسته ولی حرمت همه را نگه میدارد

  3. ناشناس گفت:

    اگر اصلاح طلب باشند و خائن شما به هیج وجه آنها را برکنار نمی کنی چون از آنها می ترسی

  4. همراه گفت:

    جناب خادمی اگه مدیر عامل مخابرات استان رو تغییر نده خودش بیشتر زیر سئوال میره چون ایشان مدیر دوره احمدی نزاد هستن وعملا سیاستهای دولت تدبیر وامید رو قبول ندارند…

  5. سالار گفت:

    معاونت عمراني ، غير از حرف زدن كاري ديگر بلد نيست.

  6. مهدی گفت:

    مدیر کل دفتر فنی که احمدی نژادی بود ؟!!!!

  7. سهام عدالت گفت:

    جناب آقای استان دار محترم لطفا پیگیر مشکلات تعاونی های سهام عدالت باشین

  8. ع گفت:

    ضعيف ترين مديران در استانداري ايشان تشريف دارن. مخصوصا در حوزه عمراني وفني

  9. کارمند گفت:

    پس کی نوبت برداشتن صیدالی مدیر شرکت گاز میشه که در 8 سال دولت احمدی نژاد بوده و هنوز هم جابجا نشده،  تا کی آقای استاندار میخواد ملاحظه کاری بکند؟ 

  10. ناشناس گفت:

    انسان چند صباحی بیش زنده نیست چرا واقعیت را نباید گفت من روحانی چندین بار رفتم دفتر استاندار اجازه ورود نمی دادند که مشکل عمومی را پی گیری کنم ولی عده ای از بستکان نزدیک که هیچ جایگاه اداری نداشتند باتکه لبخندی وارد دفتر این ارشد استانی می شدند .ای عدالت…………

  11. بویراحمد گفت:

    معلومه از اقوام معاونت عمرانی هستی والا اینجور نابخردانه نمینوشتی

  12. حقیقت گفت:

    امور اقتصادی والسلام

  13. ایران گفت:

    تغیرات در استانداری چی شد

  14. من گفت:

    متاسفانه یک مدیر هم عوض نمیشه مخصوصا در کهگیلویه حرف ///////////////نزنید

  15. ناشناس گفت:

    جناب دكتر خادمي خودش انسان وارسته اي مي باشد . ولي اكثر مديرانش ضعيف 

  16. احمد گفت:

    درود بر استاندار پر تلاش و مردمی وعلمی واخلاق مدار که به همه نقاط استان توجه دارد .

  17. حسنی گفت:

    استاندار محترم تا کی می خواهی به مدیریت نا کارامد هلال احمر ادامه دهی ما حوزه های مختلف کارکنان هلالوامدادگران جوانان داوطلبان خواهان پایان دادن سریع به مدیریت معامله دگری روبدون راندمان کاری هلال احمر استان میباشیم عاجزانه استئعا میطلبیم نگذارید کسی که فقط دل به صندلی گرم کرده ودنبال هیچ گونه اعتبار ی جهت توسعه هلال استان نمیباشدادامه دهد

  18. فدايي گفت:

    مطمئنا” سر صحبت استاندار محترم با مدير كل ضعيف جهاد كشاورزي وزير مجموعه آن است زيرا پشت اين مدير كل به آقاي نماينده شهرستان بند است.

  19. من گفت:

    به عینه شاهد تلف رفتن نیروهای قوی در اداره هستم. آقای استاندار می توانید گروهی بی عرض را جهت بازرسی ارسال کنید که شاهث این فاجعه باشد. 
    از من گفتن

  20. ناشناس گفت:

    خادمی ضعیف ترین استاندارتاریخ استان

  21. محیط بان گفت:

    ایا محیط زیست هم جز بر کناری هاست پورشیرزاد ….

  22. غم و بار گفت:

    اي  بابا دلتون خشه با عوض و جلد کردن مدير تا حال در اي همه سال چه دردي از مردم بدبخت استان دوا شده  که حالا بشه 

دیدگاه شما