چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 11:48

واكنش اصولگرايانه تاج گردون به تغيير وزرا و استانداران/ از لفظ معنادار خطاب به اصلاح طلبان تا دفاع در لفافه از وزير اصولگرا

واكنش تاج گردون به تغيير وزير كشور جاي تامل داشت اما وي در ادامه سخنان خود مي افزايد: تمام استانداران در دولت یازدهم تغییر کرده اند و هیچ استانداری از دولت قبل در حال حاضروجود ندارد.

گروه سياسي – در حالي كه شنيده مي شود برخي از اعضاي كابينه دولت يازدهم در شرف بركناري هستند و تحليل ها بر اينست كه اصلاح طلبان باني اين تغييرات هستند اما غلامرضا تاج گردون نظر ديگري دارد!

به گزارش «بوير نيوز»، انتقادات گسترده اصلاح طلبان در سراسر كشور به چينش كابينه دولت يازدهم كه با عناويني از جمله كابينه ائتلافي، كابينه تحميلي و حتي نفوذي ها در دولت از آن ياد مي شود و باعث شده تا روزنامه هاي اصلاح طلب به طنز روحاني را در كابينه غريبه عنوان مي كنند و همچنين انتقادات گسترده تر نسبت به انتصاب برخي از استانداران و فرمانداران در سراسر كشور باعث شد تا مدتي موج هاي انتقادي گسترده رسانه هاي اصلاح طلب و اعتراض برخي از فعالان اين طيف سياسي بسوي رئيس دولت روانه شود كه سرانجام منتقدين به اهداف خود نزديك شدند.

در همين حال مدتي است خبر از تغيير برخي از وزرا و استاندارن به گوش مي رسد كه با واكنش هايي نيز همراه است. اصولگرايان نگران تر از هر زمان ديگري در قالب هاي مختلف از جمله دفاع از عملكرد، نقد دولت و يا حتي با به رخ كشيدن قدرت مجلس براي برخورد با تغييرات احتمالي به حمايت از چينش كابينه مي پردازند.

اما در سوي ديگر ميدان سياست، اصلاح طلبان با استقبال از اخبار تغييرات رويكرد مدنظر خود را براي تغييرات مطرح مي كنند و حتي در پاسخ به تهديدهاي اصولگراين كه همان قدرت مجلس است به بي اثر بودن فشارها اصرار دارند.

در همين حال كه هم اكنون تغيير در دولت در كانون توجهات قرار گرفته است، تاج گردون با اشاره به اینکه اصلاح طلبان به دنبال تغییر وزرا نیستند گفت:‌ آنها منافعی دراین زمینه ندارند.

در حاليكه همگان معتقدند روحاني با راي اصلاحات به رياست جمهوري رسيده است اما غلامرضا تاج گردون، درباره مباحث مطرح شده پیرامون تغییر وزرا و فشار جناح چپ مي گويد:‌ اصلاح طلبان برای این موضوع  نقشی در این رابطه ندارند به دلیل اینکه آنها ابزاری نیز برای این اقدام و فشار در جهت تغییر وزرا ندارند.

وی كه اصلاح طلبان را با لفظ “آنها” خطاب مي كند و گويي خود را خارج از اين دايره مي داند تاكيد دارد: اگر بحث جابجایی وزرایی مانند دادگستری و وزیر کشور مطرح بود جای بحث داشت .

واكنش تاج گردون به تغيير وزير كشور جاي تامل داشت اما وي در ادامه سخنان خود مي افزايد: تمام استانداران در دولت یازدهم تغییر کرده اند و هیچ استانداری از دولت قبل در حال حاضروجود ندارد.

تغيير همه  استانداران در دولت يازدهم را تاج گردون در حالي به خيال خود با زيركي مطرح مي كند و بگونه اي قصد دفاع از چينش ها را دارد كه همگان مي دانند كه منظور منتقدين وزير كشور انتصابات وي است و اصلاح طلبان خواستار تغيير چينش استانداران در دولت فعلي است، نه استاندارن دولت احمدي نژاد!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151100
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    چه خبر بی اهمیتی/چه اسراری داری بگی تاج اصول گراست

  2. کریم افتخاری گفت:

    تاجگردون آدم سیاسی و پخته ای و مثل برخی از روی شکم حرف نمی زند و با شجاعت حرف می زند جناب افراطیون اصلاح طلب

    • دنا دشترومی گفت:

      جناب افتخاری .. میدانم اینها را میگویی تا مقرب درگاه تاجگردان شوی اما بدانید مردم مانند شما فکر نمیکنند . تاجگردون محصول جامعه شک و تردید است . تاجگردون محصول عدم شفافیت است .. تاجگردون نان مبهم بودن فضای سیاسی ایران را خوب میخورد اگر شفافیت باشد امثال تاجگردان جایگاهی ندارند

    • ناشناس گفت:

      افتخاری جان تو که بخشدار دولت احمدی نژادی ساکت خواهشا

  3. علی گفت:

    اخرش خودت فهميدي چکاره اي؟

  4. بویراحمد گفت:

    درود بر بویر نیوز که اثبات کردی تاج فقط منفعت گراست نه اصلاح طلب

    • غروب گفت:

      دوست عزیز کاش بیشتر درباره دیدگاههای اصلاح طلبی مطالعه میکردید اونوقت میفهمیدی که تاجگردون اصلاح طلب واقعیست

  5. سیتی سنتر گفت:

    بابا همه میدونن این اقا اصولگراست

  6. مهدیار گفت:

    همه می فهمند که تاجگردون نون به روز خوریه – حالا که منافعش در خطره خودشو به اصول گرایان می چسباند ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه

  7. ناشناس گفت:

    داری به چی میخندی جناب تاجگردون ……..

  8. گچساران اگاه گفت:

    تاج یک اصولگراست وبس

  9. ايكس گفت:

    عالى بود

دیدگاه شما