سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 21:07

واکنش یکی از مسئولان برگزاری همایش اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد به انتقادات از همایش

گروه اول: دلواپسان و مخالفان اندیشه اصلاح طلبی هستند که از دیدگاه عمومی شناسایی شده اند و در بهترین شرایط، جواب ندادن به مخالفت ها و انتقادهایشان منطقی ترین رویکرد می باشد.

گروه سیاسی – جمعه گذشته شاهد برگزاری همایش اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

به گزارش بویرنیوز، در زمینه این همایش برخی نقدها در فضای رسانه ای استان مطرح شد که سید رحمان وفانژاد از برگزار کنندگان این همایش طی یادداشتی که برای بویرنیوز ارسال داشته به این موارد پاسخ داده است که در ادامه می آید:
همایش سراسری (نشست هم اندیشی) اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه مورخ 25/2/94 در سالن ترویج جهاد کشاورزی استان برگزار گردید و بعد از درج خبر برگزاری همایش، انتقاداتی از سوی افرادی در فضای مجازی مطرح شد و لازم دانستم مواردی را اطلاع رسانی نمایم.
منتقدین و مخالفین همایش اصلاح طلبان استان دو گروه نامیده می شوند.
گروه اول: دلواپسان و مخالفان اندیشه اصلاح طلبی هستند که از دیدگاه عمومی شناسایی شده اند و در بهترین شرایط، جواب ندادن به مخالفت ها و انتقادهایشان منطقی ترین رویکرد می باشد.
گروه دوم: دوستان، همفکران و اصلاح طلبان بزرگواری می باشد که همیشه نصحیت هایشان راهبرد برنامه های آتی بوده و ارائه توضیحات به این صاحبان اندیشه افتخاریست جاودان.
انتقاد در نام بردن سید باقر موسوی بعنوان رهبر اصلاح طللبان استان شده است.
مستحضرید در فضای کنونی سید باقر موسوی و حاج بهرام تاجگردون از گزینه های اصلی تهران نشین جهت اصلاح طلبان در مدیریت برنامه های اتئلاف استان می باشند و این موضوع بر هیچ کسی پوشیده نخواهد بود علی رغم اینکه بحث رهبری سید باقر موسوی از سوی نماینده بانوان اصلاح طلب مطرح شده ولی سایر سخنرانان و خصوصاً سید باقر موسوی در سخنرانی خویش خواستار تشکیل اتئلاف اصلاح طلبان استان با حضور کلیه احزاب اصلاح طلب فعال و شخصیت های سیاسی اصلاح طلب استانی شده اند.
همایش را منحصرگرایی به تعدادی اصلاح طلب خواندند.
1- دریای بیکران اصلاحات قریب به 75% جمعیت استان را پوشش می دهد و در صورت برگزاری عمومی نشست هم اندیشی، ظرفیت 300 برابری چنین سالنی هم جوابگوی مهمانان نبود.
2- برگزاری این همایش طی 5 جلسه قبلی با حضور احزاب، انجمن ها و اتئلاف ها و انتخاب اعضای کمیته های مورد نیاز به ثمر نشست و دوستان از ظرفیت کم سالن و انجام محدودیت جهت مدعوین کاملاً اظهار ناراحتی داشتند ولی چه توان کرد زمانی که این سالن یکی از بزرگترین سالنهای مرکز استان می باشد.
3- عده ای دیگر از مدعوین که موفق به حضور در جلسه نشده اند بدلیل حذف پیامک تبلیغاتی از تلفن همراه خود بوده و ضمن اینکه خطوط همراه اول روز پنجشنبه در عمده شهرهای استان دارای مشکل اساسی جهت برقراری تماس و ارسال پیامک بود.
همایش را تقابل سید باقر موسوی و حاج غلامرضا تاجگردون نامیده اند.
1- اگر چنین موضوعی حتی در احتمالات درصدی تصدیق دانست پس چه دلیلی جهت دعوت از حاج بهرام تاجگردون وجود داشت.
2- کسانی که به این موضوع دامن می زنند عده ای قلیل بوده و خود را وامدار حاج غلامرضا می دانند که در بحث مشاوره انتصابات، اشتباهاتی را به جریان اصلاحات استان و شخص حاج غلامرضا تاجگردون تحمیل نمودند و هنوز هم جهت تصدی جایگاه مدیریتی باقی مانده از دولت قبل از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.
3- نقدهایی به حاج غلامرضا تاجگردون در دایره بزرگان اصلاحات وجود دارد که حقیر و سایرین حق ورود به آن را نداریم و این نقدها باعث شکاف کلی در دایره اتحاد اصلاح طلبان نگردیده است. ضمن آنکه این مسائل در آینده نه چندان دور مرتفع می گردد.
دعوت از اصحاب رسانه را گزینشی و با محدودیت خبرنگاران جهت ورود عنوان نمودند.
1- عمده اصحاب رسانه در همایش فوق حضور داشتند و این بزرگواران بدون از هرگونه دعوت قبلی به همایش آمدند و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود نداشت.
2- عده ای اندک از اصحاب رسانه که در همایش شرکت ننموده اند با سلیقه شخصی بوده و خروج از اصل رسالت رسانه ای آنها در چند سال اخیر، زمینه ساز همین عدم حضور می باشد و یا به عبارتی روی دیدن اصلاح طلبان را ندارند.
انتقاد از استاندار توسط نماینده کمیته جوانان را بدون از توجیه می دانستند.
1- استاندار محترم نیروی علمی و اجرایی بسیار خوبی برای استان می باشد و این موضوع مانع نقد عملکرد انتصابی و همسو بودن با سیاست های دولت تدبیر و امید نمی گردد.
2- آیا در سفر رئیس دولت شعار عدالت به استان و با وجود استاندار بومی(حاج مسعود حسینی) مگر مخالفت، اعتراض به عملکرد ایشان نشد؟
3- استاندار محترم خودش بهتر از بقیه می داند که سینه چاکان امروز همان مخالفان دیروز بوده اند که احساس می کنند بواسطه تملق نسبت به این موضوع می توانند خود را در ابعاد دیگری مطرح نمایند.
و در آخر :
برگزاری نشست هم اندیشی اصلاح طلبان استان بعد از 10 سال فضای بسته سیاسی و به صورت حضور تمامی احزاب اصلاح طلب، حتم به یقین دارای کاستی هایی بوده است و به امید ایزد منان در جلسه هم اندیشی آتی اصلاح طلبان با حضور پررنگ اصلاح طلبان شاخص استان که از افتخارات و الگوهای اخلاقی می باشند و عامه جریانات سیاسی برگزار شود تا بتوانیم زمینه ساز اتحاد بیشتر در استان شویم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151034
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ... گفت:

    وفا نژاد مخالفان فکری خود را خیلی ریز و یا اصلا نمی بیند . یا به عبارت دیگر خودش را خیلی قبول دارد . ما که اصلا ندیدیم طیف مخالف در باره این جلسه شما خوب یا بد حرفی بزنند .اهمه مخالفین این جلسه به اصطلاح اصلاح طلبان ، دوستان خود شمایند .

  2. یعنی چه خبره گفت:

    یکی از دلایل موفقیت این همایش اعتراض دلواپسان حامی نماینده گچساران هست و افق خوبی را در خود نخواهند دید
    درود بر اصلاحات حاج بهرام و سیدباقر

  3. کارمند استانداری گفت:

    خوب داری خودتو مطرح میکنی سید بزرگوار
    ولی از سادات مختار اصلاح طلبی بعیده
    به هر حال همایش خوبی بود

دیدگاه شما