سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 10:46

گوشت گوسفندی ارزان شد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش مجدد قیمت این نوع گوشت خبر داد و گفت: قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی طی دو هفته اخیر ۲۰۰۰ تومان ارزان شده است.

علی اصغر ملکی در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی طی دو هفته اخیر ۲۰۰۰ تومان ارزان شده است، اظهارداشت: دو هفته قبل قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه تحویل به مغازه‌دار ۲۸ هزار تومان بود اما در حال حاضر قیمت آن بین ۲۵ هزار و ۵۰۰ تا ۲۶ هزار تومان است.

وی قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه تحویل به مشتری را بین ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در فصلی که قرار داریم عرضه دام زیاد است و همین مساله سبب شکستن قیمت‌ها می‌شود ضمن اینکه طی روزهای آینده نیز احتمالا بازهم با کاهش قیمت مواجه خواهیم بود.

ملکی در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان خروج دام سبک از کشور ادامه دارد؟ گفت: در شرایط فعلی اگر چنین اقدامی انجام شود، چندان تاثیرگذار نیست و به بازار داخلی صدمه‌ای وارد نمی‌کند چرا که در حال حاضر عرضه دام زیاد و بیش از نیاز داخل است.

وی اضافه کرد: ما در همه فصول مخالف این امر نیستیم چرا که در برخی فصول صادرات دام سبک کمبودی ایجاد نمی‌کند اما در فصولی که ممکن است در بازار داخل مشکل پیش بیاید، باید این موضوع کنترل شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=150969
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسوج گفت:

    لطفا منت رو دوش مردم نگذارید الان از سه ماه قبل تا حالا گوشت همون 25هزار تومنه

  2. بنگرو گفت:

    سرکوچه ی ایما هفده هزار تومانه.یاسوج نبش گلستان شش

  3. سیمان گفت:

    بویر نیوز با این اخبار کذب که میدین بسوی نابودی رسانه پیش میرین

دیدگاه شما