دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 22:39

جان به در بردن خداداد عزیزی از کتک خوردن

 به گزارش بویرنیوز، تیم فوتبال استقلال اهواز در بازی برگشت پلی‌آف لیگ آزادگان میزبان تیم شهرداری تبریز بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف تبریزی خود شکست خورد.
جان به در بردن خداداد عزیزی از کتک خوردن


* حدود ۱۵۰۰ نفر از هواداران تیم استقلال اهواز برای دیدن بازی در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند.

* در دقیقه ۱۸ بازی یکی از تماشاگران وارد زمین بازی شد و با لگد ضربه‌ای به شکم هادی ایمانی بازیکن تیم شهرداری تبریز زد که این موضوع واکنش شدید کادر فنی، بازیکنان و نیمکت نشینان تیم تبریزی را داشت به طوری که پس از این حادثه درگیری لفظی شدیدی بین خداداد عزیزی، سرمربی تیم شهرداری تبریز و احمد خدریان سرپرست تیم استقلال اهواز پیش آمد و بازی برای حدود ۵ دقیقه متوقف شد.

* بین دو نیمه در حالی که بازیکنان و کادر فنی دو تیم در حال رفتن به رختکن‌های خود بودند، درگیری لفظی شدیدی بین خداداد عزیزی و مجتبی خورشیدی، مربی تیم شهرداری با احمد خدریان پیش آمد. شدت این درگیری به حدی بود که در ابتدای نیمه دوم داور بازی مربی شهرداری و سرپرست استقلال اهواز را از زمین اخراج کرد.

* در دقایقی از بازی برخی تماشاگران علیه خداداد عزیزی فحاشی کردند.

* احمد بوعذار و هادی خنیفر، دو بازیکن تیم استقلال خوزستان برای دیدن بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

* با توجه به وقت‌کشی که بازیکنان شهرداری تبریز و به ویژه دروازه‌بان این تیم در نیمه دوم انجام می‌داد بازیکنان و عوامل تیم استقلال اهواز اعتقاد داشتند که ۴ دقیقه اعلام شده در وقت اضافه دوم بسیار کم است و این موضوع واکنش آنها و هواداران این تیم را برعهده داشت. شدت این اعتراضات به حدی بود که در دقیقه ۹۰ بازی داور یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال خوزستان را اخراج کرد.

* پس از سوت پایان بازی یکی از بازیکنان تیم شهرداری تبریز به سمت بازیکنان تیم استقلال خوزستان رفت و به شادی پرداخت که این موضوع باعث درگیری فیزیکی برخی از بازیکنان تیم استقلال اهواز با وی شد به طوری که اگر وساطت بازیکنان دو تیم نبود شرایط خیلی حاد می‌شد.

* پس از سوت پایان بازی حدود ۳۰ تماشاگر به درون زمین ریختند تا خداداد عزیزی و بازیکنان تیم تبریزی را بزنند که عوامل نیروی انتظامی مانع این کار شدند و اعضای تیم شهرداری تبریز را تا داخل رختکن اسکورت کردند.

* حدود ۳۰ هوادار تیم استقلال تبریز در بیرون رختکن تیم شهرداری منتظر خروج این تیم بودند تا با آنها درگیر شوند. همین موضوع باعث شد تا اعضای تیم شهرداری حدود ۴۰ دقیقه در رختکن خود محبوس بمانند./تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=150935
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    من موندم این نویسنده محترم که نوشته جان به در بردن خداداد عزیزی از کتک خوردن 
    تو رو خدا خودت برگرد بخون ببین چه ربطی داشت این دعوا
    کجاش نوشتی که خدادا رو زدن؟
    دست بردارین تو رو خدا از این طرز گزارش تهیه کردنتون
    مردم که مسخره نیستند
    من میدونم که این انتقاد منو حذف میکنید
    ولی من باره اینجا نوشتم که تیتیری که انتخاب میکنید وبا توضیحاتی که میدین سنخیت داشته باشه
    واقعیت داشته باشه

دیدگاه شما