دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 21:16

جریمه اهانت به حضرت علی(ع)؛ صد هزار تومن!

اقدام عجیب کمیته انضباطی تکاب

به گزارش بویرنیوز: بهروز میرزایی شیرمرد؛ کمیته انضباطی هیئت فوتبال شهرستان تکاب در راستای برخورد انضباطی با یکی از مربیان فوتبال این شهرستان حکمی را صادر کرده است که بسیار جالب و قابل تامل می‌باشد.

در این حکم انضباطی فارغ از تصمیم ماهوی کمیته مربوطه که امری تخصصی بوده و ما صلاحیت اظهار نظر درباره ماهیت حکم را نداریم، آنچه که جای سوال دارد ارجاع رو نوشت این حکم به مراجعی از قبیل فرماندار شهرستان تکاب! اداره اطلاعات!، شرکت پویا زرکان! و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب می‌باشد، این در حالیست که این حکم به همه جا ارسال شده الا به مرجع اصلی آن اداره ورزش و جوانان تکاب!

این حکم در حالی از سوی کمیته انضباطی به مراجع غیر صالح ارجاع داده شده است که بنا به اظهارات مربی محکوم شده این عمل کمیته انضباطی براساس مقررات فدراسیون فوتبال علی الخصوص ماده ۴۶ کمیته انضباطی که اشاره به اصل محرمانه بودن پرونده‌ها دارد؛ کاملا غیرقانونی است.

(ماده ۴۶ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران: محرمانه بودن مفاد پرونده‌ها

اعضای رکن قضائی و کارمندان دبیرخانه مربوط باید کتبا اطمینان دهند که وقایع مندرج در پرونده‌ها مفاد جلسا و تصمیم اتخاذ شده و هر چیزی که در طول دوره خدمت آن‌ها برای ایشان افشا شده است نزد آن‌ها محرمانه باقی خواهد ماند.)

از دیگر نکات جالب توجه این حکم مبالغ جریمه‌ای است که برای توهین به امام اول شیعیان مبلغ یکصد هزار تومان و توهین به هیئت فوتبال مبلغ پانصد هزار تومان در نظر گرفته شده است! حال سوال اینجاست که جایگاه قانون در احکام هیئت فوتبال تکاب کجاست؟ آیا این قبیل بزرگنمایی‌ها و پرونده‌سازی‌ها فوتبال این شهرستان را به قهقرا نخواهد برد؟

مرجع: فرارو

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=150912
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما