دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 12:26

قتل خواهربه دست برادر

پسر جواني كه در پي اختلافات خانوادگي دست به قتل خواهرش زده بود با رضايت خانواده‌اش و با حكم دادگاه از زندان آزاد شد.

به گزارش آرمان، ۲۰ تير ماه ۹۳ ماموران پليس در جريان وقوع يك قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. با حضور ماموران در محل حادثه و تحقيق در اين رابطه مشخص شد كه دختر جواني در باغي در چهاردانگه با ضربات چاقو به قتل رسيده است.

با مشخص شدن هويت مقتول ماموران دريافتند كه وي با برادرش اختلافاتي داشته است كه برادر اين دختر از سوي پليس دستگير شد و در بازجويي‌ها به قتل خواهرش اعتراف كرد.

وي در اعترافات خود به ماموران گفت: خواهرم يك بار از شوهرش جدا شده بود و قصد داشت براي بار دوم با مردي ازدواج كند كه من و خانواده‌ام اصلا او را تاييد نمي‌كرديم اما خواهرم پايش را در يك كفش كرده بود و مي‌خواست ازدواج كند. براي همين روز حادثه او را به محل حادثه بردم تا با او صحبت كنم ولي با هم درگير شديم و من هم از روي عصبانيت با چاقو به او ضربه‌اي زدم.

با اعتراف اين پسر پرونده وي پس از صدور كيفرخواست در حالي به شعبه ۸۴ دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد كه خانواده‌اش از قصاص وي گذشتند و رضايت خود را اعلام كردند.

صبح ديروز اين پسر در همين شعبه از جنبه عمومي جرم محاكمه شد و در ‌‌نهايت با حكم هيات قضايي با احتساب روزهايي كه در زندان بود، آزاد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=150881
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما