دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 12:26

مرگ تلخ 2 معلم زن در شادی طرفداران پرسپولیس

داور بازی پرسپولیس ـ استقلال وقتی سوت پایان این مسابقه را زد، نمی‌دانست همزمان سوت آغاز شمارش معکوس برای مرگ 2 معلم زن نیز زده شده است.

به گزارش جام جم، غروب روز جمعه وقتی پرسپولیس در شهرآورد 80 پیروز از زمین مسابقه خارج شد، طرفداران این تیم در شهرهای مختلف برای شادی به خیابان ها آمدند. اما این شادی در بندر ماهشهر حادثه ای تلخ را رقم زد. جوانان این شهر بعد از پیروزی تیم محبوبشان با خودرو و موتور به خیابان ها آمدند و به جشن خیابانی پرداختند.

3 معلم زن نیز بی خبر از حادثه شومی که در انتظارشان بود، به خیابان آمدند که راننده یکی از خودروهایی که در حال شادی بودند، کنترل خودرو را از دست داد و بشدت با آنها برخورد کرد. براثر برخورد خودروی پراید با این سه معلم، 2 نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

مسئول مرکز فوریت پزشکی و اورژانس شهرستان بندر ماهشهر در این باره به ایرنا گفت: وقوع این حادثه ساعت 19 و 33 دقیقه با تماس مردمی به مرکز تماس اورژانس ماهشهر اطلاع رسانی و یک دستگاه آمبولانس همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد.

قدرت کرد ادامه داد: با وجود تلاش های پرسنل اورژانس، در این حادثه خانم ها علوپور و موسوی از معلمان دبستان سعدی این شهر، جان خود را از دست دادند. در این حادثه یکی از مصدومان نیز به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر منتقل شد.

وی با تسلیت این حادثه به خانواده های جان باختگان، افزود: شادی خارج از ضابطه برخی شهروندان، باعث جان باختن این دو شهروند شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=150880
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما