جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 22:09

شبکه اجتماعی Tagged؛ گمنام اما موفق

زمانی که حرف شبکه های اجتماعی به میان می آید، نام شرکت های بزرگی چون فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و … برای ما تداعی می شود. طی چند سال اخیر دامنه این فضا گسترده تر شده است و سایت های کوچکتر با قابلیت های اجتماعی آنلاین توانسته اند ضمن ارائه خدمات تخصصی، در فاصله زمانی کوتاه تعداد زیادی از مخاطبان را جذب کنند؛ از جمله این شبکه های اجتماعی موفق می توان به Tagged اشاره کرد که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو قرار دارد.

این شبکه 10 سال قبل فعالیت خود را در قالب یک سایت اینترنتی آغاز کرد که به کاربران امکان می داد در پروفایل شخصی دیگر اعضا جستجو کنند، به صورت مشترک بازی های آنلاین انجام دهند و هدایای مجازی دریافت کنند اما این روزها Tagged دامنه فعالیت های خود را افزایش داده و اینطور که در آخرین گزارش رسمی خود اعلام کرده، بیش از 300 میلیون مشترک فعال در سراسر جهان دارد.

شبکه اجتماعی Tagged؛ گمنام اما موفق

مرکز Ifwe که یکی از 500 شرکت برتر جهان محسوب می شود، مدیریت Tagged را برعهده دارد و این روزها توانسته با ارائه خدمات جدید، محبوبیت بیشتری نزد کاربران به دست آورد.

مشترک شبکه اجتماعی Tagged پس از ثبت نام برای دریافت حساب کاربری رایگان می تواند یک پروفایل شخصی برای خود راه اندازی کند و از این طریق هر چه می خواهد به اشتراک بگذارد. در این شبکه اجتماعی امکان انتشار متن، عکس، تصاویر ویدیویی و البته دریافت فرمت های مختلف پیام های خصوصی فراهم شده است.

کاربر همچنین می تواند با مشاهده پروفایل دیگران، فهرستی از دوستان نزدیک را در اختیار داشته باشد. ویدیوها در این شبکه اجتاعی برحسب محبوبیت نزد کاربر امتیازبندی می شوند و البته اگر یک تصویر ویدیویی بیشترین امتیاز را از جانب کاربران مختلف دریافت کند، هدایای مجازی می گیرد. هدایای مجازی انواع مختلفی دارند و اگر کاربر بتواند طلای مجازی دریافت کند، در مقابل آن پول واقعی می گیرد یا آنکه می تواند با کارت های هدیه از فروشگاه های مخصوص، کالای مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت کند.

برای مشترکان شبکه اجتماعی Tagged تالارهای گفتگو هم راه اندازی شده تا افراد بتوانند در آن واحد با یکدیگر گفتگو کنند. این تالارها قابلیت تقسیم بندی براساس موضوع را دارند و به عبارت دیگر هر فرد می تواند در گروه های دوستان که پیرامون موضوع مورد نظر او صحبت می کنند حاضر شود.

شبکه اجتماعی Tagged؛ گمنام اما موفق

از مهمترین موضوعاتی که طی چند سال اخیر موجب افزایش محبوبیت Tagged شد، راه اندازی نسخه موبایلی این شبکه اجتماعی بود. شرکت توسعه خدمات این شبکه مجازی ژوییه 2010 ابزار ویژه خود برای نصب روی آیفون را عرضه کرد و در هفته نخست این ابزار بیش از 100 هزار بار بارگذاری شد. سپس با گذشت مدتی کوتاه دیگر دستگاه های موبایلی، ابزار مخصوص این شبکه اجتاعی را در اختیار گرفتند و هم اکنون گفته می شود بخش قابل توجهی از مشترکان Tagged از طریق موبایلی، خدمات آن را مورد استفاده قرار می دهند.

از مهمترین بخش های این شبکه اجتماعی که نزد کاربران جهانی بیشترین محبوبیت را دارد، می توان به بخش بازی های اجتماعی، سیستم امنیتی برای عضویت کودکان، ارتباط مستقیم با دیگر شبکه های اجتماعی و … اشاره کرد. مرکز امتیازبندی اینترنتی الکسا رتبه Tagged میان تمام سایت های جهان را 471 معرفی کرده است./عصرارتباط

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149733
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما