جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 22:06

فضای کار در خانه های کوچک

در آپارتمان های کوچک اصلا جا برای مانور دادن نیست. اگر بخشی از شغلتان را باید در خانه انجام دهید و به میز و فضای کار نیاز دارید، می توانید از ایده های زیر برای این منظور استفاده کنید.

1.    میز شناور

فضای کار در خانه های کوچک

گوشه ای از اتاق که کمترین استفاده را دارد به عنوان فضای کار انتخاب کنید. یک میز تاقچه مانند روی آن نصب کنید که میز کار به شمار بیاید. برای صندلی هم از انواع ظریف و کوچک انتخاب کنید. روی میز، در کنار وسایل کار، گلدان و قاب های تزئینی هم بگذارید تا زیباتر دیده شود.


2.    باکس های دیواری

فضای کار در خانه های کوچک

در بالای میز کار، می توانید باکس های چوبی یا فلزی همانند کابینت نصب کنید و همه وسایل موبوط به کار را در آن قرار دهید. تزئینات این فضا هم به سلیقه خودتان بستگی دارد؛ از برچسب، عکس، پوستر، قاب، گلدان یا هر چیز دیگری برای این منظور می توانید بهره بگیرید.


3.    استفاده مفید از فضا

فضای کار در خانه های کوچک

خانه هایی که در فضای داخلی پله دارند، زیر پله ها بهترین مکان برای ایجاد فضای کار است. از بخشی که سقف کوتاه تری دارد برای گذاشتن وسایل، کتاب و مجلات می توانید کمک بگیرید و از قسمتی که سقفش بلندتر است برای میزکار.


4.    میز در کمد

فضای کار در خانه های کوچک

شاید استفاده از کمد دیواری به عنوان فضای کار برایتان خنده‌دار باشد اما اتفاقا ایده خوبی است زیرا می توانید وقت هایی که کاری ندارید، در کمد را ببندید و آثار کار و کتاب و کامپیوتر را مخفی کنید. برای این منظور، هم می توانید در داخل کمد یک میز تاشو نصب کنید. و هم می توانید از میز اتاق برای قرار دادن لپ‌تاپ بهره بگیرید.


5.    گوشه کوچک

فضای کار در خانه های کوچک

برای قرار دادن میز هیچ فضایی وجود ندارد؟ از سطوح میز یا کمد می توانید برای این منظور استفاده کنید./برترین ها

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149729
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما