جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 9:01

خشم شدید هواداران بایرن از خنده گوتزه

درحالیکه اکثر بازیکنان بایرن بعد از شکست مقابل بارسلونا مأیوس و ناراحت به نظر می‌رسیدند، گوتزه کاملا راحت و بی‌خیال به سمت هموطنش تراشتگن رفت، با هم صحبت کردند و خندیدند.

عصرامید به نقل از  “ورزش سه”، بعد از مشاهده این صحنه، لیدرهای هواداران بایرن در توئیتر موجی منفی علیه این بازیکن راه انداختند و به ملامت او پرداختند. آنها نوشتند:” گوتزه انگار هویتش را از بایرن جدا می‌داند. / چرا گوتزه اینطور می‌خندید؟ بله! معلوم است چرا. پولش را که می‌گیرد، پس چه غمی دارد؟ / زمان فان‌خال بازیکنان ما گرسنه بودند. حالا سیر شده‌اند و این در خنده آقای گوتزه هویداست. / خنده گوتزه بعد از بازی یک بار دیگر نشان داد که این بازیکن از چنین شکستی بدش نمی‌آید. حالا که اینطور است از تیم ما گمشو بیرون.”
گوتزه که از نظر هواداران بعد از بازی خوشحال به نظر می‌رسید، دقیقه 79 و بعد از گل نخست مسی به جای توماس مولر وارد زمین شد؛ اما هیچ کار خاصی در خط حمله بایرن صورت نداد و تیمش دو گل دیگر هم دریافت کرد. بکن‌بائر هم امروز او را سرزنش و نصیحت کرد.
این بازیکن 22 ساله که فصل گذشته از دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، دور رفت عملکرد خوبی در ترکیب باواریایی ها داشت اما در دور برگشت افت کرد و این اواخر هم نیمکت‌نشین شده است. به تازگی حتی شایعاتی مبنی بر معاوضه وی با ایلکای گوندوگان، هافبک دورتموند به گوش می‌رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149686
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما