چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 23:01

واکنش شدید اللحن نماینده بویراحمد و دنا به منتقدانش + تصاویر

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به نقش معلمان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش این قشر فرهیخته از جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از سایر مردم نبود.

وقتی افتخار نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی را پیاده کردم ۶۰درصد راه های روستایی ما فاقد جاده آسفالت بود تمام تلاشمان را در ۳سال گذشته برای عمران آبادانی حوزه انتخابیه ام انجام دادیم و میتوانم به جرات بگویم این ۶۰درصد نامساعد بودن جادها را تا پیان سال به ۳۰ درصد برسونم گاز رسانی به روستاها به ۸۰درصد میرسد و این اقدامات همینطور میسر نبوده بلکه با رایزنی ها ،جلسات ،تذکرات در مجلس و تامل با مسئولین دولت ومردم و خدا خودش بهترین قاضی است.

به گزارش بویرنیوز، جشن بزرگداشت مقام معلم در شهرستان دنا با حضور گسترده فرهنگیان و فرهنگ دوستان ، پیشکسوتان فرهنگی ، فرماندار شهرستان دنا ،بخشداران پاتاوه و بخش مرکزی ،شهردار و اعضای شورای شهر پاتاوه ،مدیران ادارات و دستگاههای دولتی ، و با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی برگزار شد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به نقش معلمان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش این قشر فرهیخته از جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از سایر مردم نبود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی به امر مهم آموزش توجه و نگاه ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: معلمان دغدغه‌های مالی و اقتصادی فراوانی دارند که به صراحت میتوانم امروز بگویم در مجلس قریب به اتفاق مدافع سرسخت حقوق معلمان هستم.
زارعی با بیان اینکه شأن و منزلت معلمان باید در همه مراحل حفظ شود، افزود: منزلت معلم نباید منحصر به یک روز یا هفته خاص باشد بلکه همواره معلمان باید مورد تکریم قرار گیرند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینگه جهت گیری ها و اظهار نظر ها باید واقع گرایانه باشند اظهار داشت: سال گذشته بودجه کشور ۱۱ درصد افزایش داشت اما بودجه آموزش و پرورش رشد چشمگیر ۲۶ درصدی داشت ،حق اولویت استخدام برای فرزندان فرهنگیان باز نشسته ،رتبه بندی معلمان نشانگر توجه به نظام تعلیم و تربیت در مجلس است.
زارعی با بیان اینکه عده ای امروز به دنبال تخریب در جامعه هستند تصریح کرد:امروز صحبت کردن و تخریب کردن در یک جلسه بدون حضور طرف مقابل هنر نیست .
وی گفت افتخار این را داشتم که ۴۰ماه در جبهه جنگ علیه دشمن به عنوان سرباز نظام خدمت میکردم و امروز به عنوان نماینده مردم به نظلام مقدس جمهوری اسلامی ایران که متعلق به مردم است خدمت میکنم باید خدمات نظام  اطلاع رسانی بشود نه سربازان نظلام تخریب شودند.
نماینده مردم  شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس ادامه داد:وقتی افتخار نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی را پیداکردم ۶۰درصد راههای روستایی ما فاقد جاده آسفالت بود تمام تلاشمان را در ۳سال گذشته برای عمران آبادانی حوزه انتخابیه ام انجام دادیم و میتوانم به جرات بگویم این ۶۰درصد نامساعد بودن جادها را تا پایان سال به ۳۰ درصد برسانیم و همچنین گاز رسانی به روستاها به ۸۰درصد میرسد و این اقدامات همینطور میسر نبوده بلکه با رایزنی ها ،جلسات ،تذکرات در مجلس و تامل با مسئولین دولت.

وی افزود: برای سیلاب کلوار و زیلایی طوری پیگری کردم که برنامه گاز رسانی به دورترین روستاهای این مناطق در سال ۹۵ مسیر است و این جز خدمت بی منت به مردم چیز دیگری نیست.
زارعی بیان کرد:امروزپروژه های راه سازی فعال ،فرودگاه فعال ،راه آهن در حال کلنگ زنی ،ورزشگاه افتتاح ،بیمارستان ۲۰۰تختخوابی فعال آیا این کار برای مردم نیست چرا ناعادلانه عده ای که اخرت خود را با تهمت و تخریب خراب میکنند.

وی عنوان کرد: بودجه آموزش و پرورش در سال جاری ۲۳ درصد بوده است که جهت‌گیری دولت تبیین مسائل معیشتی و حل دغدغه‌های معلمان است.
20150506_112900 20150506_122543 IMG_4952 IMG_4953 IMG_4955 IMG_4956 IMG_4958 IMG_4963 IMG_4964 IMG_4965 IMG_4966 IMG_4984 IMG_4998 IMG_5000 IMG_5004 IMG_5007 IMG_5013 IMG_5034 IMG_5035 IMG_5044 IMG_5046 IMG_5051 IMG_5053 IMG_5055 IMG_5056

کبنا

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149571
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویر احمد گفت:

    اعتماد به نفسو برم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بابا تو دیگه کی هستی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دست احمدی نژادو از پشت بستی داداش!!!!!!!!! ای والله،خسته نباشی دلاور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • مردم گفت:

      ایشون نماینده پر افتخار بویراحمد و دنا هست که بیش از 3 ساله که خواب رو بر شما بیسوادان ورشسکته سیاسی که به خاطر ناکارامدی توسط این مردم سیلی تاریخی خوردید آشفته کرده. حق دارید این گونه به خود برنجید چرا که جز توهین و تخریب سلاح دیگری برای این محبوبیت مردمی برای خود ندارد

  2. دوست گفت:

    اقای زارعی به گلوت فشار نیار بخدا دیگه رنگ مجلس هم نمیبینی چه رسد به نماینده شدن مجددت. خدا حفظت کنه

    • ناشناس گفت:

      عزیزم شما مطمئن باشد زارعی باز هم با حمایت این مردم فهیم و آگاه و قدر شناس بر کرسی های سبز بهارستان تکیه خواهد زد؛ انکه برای من ناخوشایند میباشد این هست که دوست محبوب شما بخاطر سو استفاده های مالی باید پشت میله های زندان و انفصال از خدمت به بیت المال خدمت کند!

      • حامد گفت:

        به ولایت علی قسم سه دوره به زارع رای دادم ….. اما اگه الان بزارم فرماندار رای بهش نمیدم ……  بابا نماینده باید توی مجلس فریاد بزند نه توی یاسوج ….اگه غریب پور بیاد رای بهش میدم اگه هم غریب پور نیاد      اصلا رای نمیدم

      • ناشناس گفت:

        باحمایت کدام مردم فهیم ،روی ما که حساب نکن ،آب رفته به جوی باز نگردد.خودت را خسته نکن .

    • ناشناس گفت:

      خدا بخواد نه سخت زورت میاد ……….

    • باوری گفت:

      کاش فقط کمی انصاف داشتی نظری که دادی بر اساس دیده هات نیست فقط داری با قصد و غرض محرف میزنی مطمعن باش بویراحمد و دنا جایگاهی برای افراطی گری های نماینده سابق خود ندارد

    • گرمسیری ساکن بویراحمد گفت:

      به کوری چشم دشمناش ایشاالله صبح پیروزی مجدد نزدیکه… یازهرا

  3. منتقد گفت:

    برای لمس کردن خدمات آقای زارعی کافیست شرایط وحشتناک ملی و بین المللی 3 سال نمایندگی ایشون رو با 8 سال افسانه ای اقای هدایت خواه مقایسه کرد تا مشخص شود انچه هدایت خواه کاشت سخنرانی و افراطی گری بود و ان چه زارعی کاشت بذز اعتدال همراه با خدمات بزرگ و مانای زیر بنایی بود .
    چه کسی میتوانست خدمت بزرگ زارعی را در اخذ بزرگترین مجوز فولاد خاورمیانه در قلب یاسوج ان هم سقاوه مارگون را انکار کند!
    باید بر قدرت و نفوذ این مردم محبوب دورد فرستاد

  4. سید گفت:

    بدون شک پیگر بودن نماینده بویراحمد و دنا برای رفع مشکلات و معضلات ساختاری و اداری مردم حوزه انتخابیش قابل تقدیر و ستایشه که میتوان عمق محرومت و بی توجهی مسولین سابق به این مردم رو به خوبی دید و تاسف خورد اما باز هم با این نابرابری و محرومیت ؛ زارعی به خاطر شان و اقتداری که در بین مسولین نظام و استانی داشته توانسته با همین خویشتنداری و پیگر بودن و مردمی بودنشه همچنان محبوب مردمش بماند و مرز این محبوبیت را روز به روز گسترش دهد.

  5. بویراحمدی گفت:

    تو زمانه ای که خیلی از افراد نام اشنا و معروف توی یاسوج به دنبال اختلاس،و فریب کاری و سند سازی های زیاد به جهت نابود کردن بیت المال هستند, اما زارعی روز و شب به دنبال تخصیص بودجه برای پروزه های عمرانی بویراحمد و دناست.کسی که وقتی نوبخت در گچساران فرود امد؛ خیابان گردیش را در گچساران ما انجام داد اما هر چه پروزه عمرانی و رفاهی بود به واسطه ثدرت و لابی گری زارعی در بویراحمد و دنا انجام نداد. و کاری کرد که برای همه ما مشخص و هویدا شد که معاون ریس جمهور و ریس برنامه و بودجه کشور توجه ویژه ای به زارعیو قدرت و نفوذ و کلام و رای ایشون داره.

    کلنگ زنی پل چهارم بشار خود گواه این ادعاست.

    • پیمانکار گفت:

      چ بودجه ی کجا بود . منی که چهار ماهم پروژه م خوابیده صورت وضعیتم  شش ماه خوابیده کجا بود برادرم………….

  6. چویل تامر گفت:

    درود بر حاج زارع عزیز و خدمتگذار… تنها نماینده ای هستی که ما مردم روستا ها احساس میکنیم اهل همان روستا هستی…بی غرور و بی ادعا گام در راه خدمت بی منت گذاشتی…هنوز خدمت شما رو در بهبود و بهسازی جاده زیلایی رو از یاد نمیبریم… خدا قوت

  7. ورزشکار گفت:

    آقای زارعی خیلی ها می بینند اما دوست دارند باز هم دروغ بگویند و از مردمی که به شما رای دادند انتقام بگیرند؛ به همین خاطر هست خدمات شما رو خصوصا در تکمیل 60% ورزشگاه یاسوج رو که به همت و پیگیری های شما تکمیل و نهایی شد به طوری که استاندار و وزیر ورزش به طور ویزه از شما تقدیر و تشکر کردند در ذهن ما مردم اگاه ماند و فکر این تخریب گران را نابود کرد و شما مطمعن باشید ما مردم بار دیگر خواب این افراطی ها رو بر هم میزنیم.

  8. ... گفت:

    اقای زارعی به همه وعدهایش در این شرایط سخت عمل کرده و تا الان سربلند بوده و خواهد بود ما همگی افتخار میکنیم به نماینده خوبمون و فریب این گروه تخریب گر بی ایمان و بی هویت رو نخواهیم خورد/ گروهی که جز فساد مالی توفیقی برای بویراحمد و دنا نداشته اند

  9. آگاه گفت:

    از تمامی تلاش های صورت گرفته توسط نمایندگان کمال تشکر و قدر دانی را داریم با توجه به وضعیت اقتصادی ایران در طی چند سال گذشته و عمق محرومیت هایی که در حوزه بویراحمد و دنا وجود دارد و انتظارات به حق مردم این حوزه امیدوارم باتوجه به اقدامات صورت گرفته و بهبود وضعیت اعتبارات در سال اینده و پروژه های مهم اقتصادی که در سال اینده پیش بینی شده شاهد توسعه هر جه بیشتر این حوزه باشیم

  10. اشنا از بهرام بیگی گفت:

    كر خوب مرد گرون الحق و انصاف كه شايسته اي. فقط دلي بهرام بيگي يادت نره،

  11. جوان سی سختی گفت:

    درود بر نماینده توانا حاج زارع امیدوارم کور شه هرکه نتواند بیند درود و خسته نباشی

  12. بویراحمد گفت:

    درووووووووود بر حاج زارع که ناگفته ها رو گفت درووووووود

  13. دیار سبز گفت:

    نماینده قادر و دانا به مشکلات مردم همیشه در صحنه ولی محروم ایشالا که سر

  14. ناشناس گفت:

    وت افتخار ایکنوم و خوم ایبالم که نمایندم دلسوزمه ممنوووون

  15. دانا گفت:

    ممنونیم نماینده عزیز متاسفانه همیشه همینگونه بوده بجای همکاری بیشتر اقدام به تخریب کردن ددش توی چشای خودشون میره

  16. دانشگاه ازاد گفت:

    ماهیت و روحیه مردم دوستی و تلاشگری حاج زارعی برای همه مشخص شده است . انصافا نمیشه انکارش کرد .خدا حفظ کنه حاج زارعی که بی ادعا داره خدمت میکنه

  17. محمد گفت:

    جناب زارعی
    زیاد به خودت سخت نگیر
    همون یکبار هم زیادت بود
    تازه مردم هم بخاطر همون یکبار هم پشیمون شدند
    فاتحه

  18. پاتاوه گفت:

    درودبرمردعمل وخوبی ودرودبرانسانی که باتلاش شبانه روزی محرومیت های تاریخی استان وبویراحمدهمیشه سرفرازراکاهش میدهد برنامه ها واقدامات وفعالیتهای اقای زارعی واقعادرخورتقدیروتشکراست بسیارفعالانه برای مردم تلاش کردند.

  19. از زیلایی گفت:

    مجلس دیگر جای هرکسی نیست

  20. کارمند گفت:

    شتر درخواب بیند پنبه دانه

  21. ناشناس گفت:

    نمي دانم ميلاد طاهرپور وخسرو رسولي چه كار مي كنند هميشه هرجا دوربين هست اينها هم هستند

  22. ناشناس گفت:

    چته مه زهلت رهته

  23. حسین گفت:

    آخ وبخت بویراحمد

  24. ناخدا خورشید گفت:

    بنازمت ناخدا

  25. ناشناس گفت:

    بنده که به ایشون رای ندادم اما انصافا پیگیرترین نماینده بویر احمد تاکنون بوده

  26. فرید گفت:

    خوا سی بیراحمد حفظت کنه که نابویش کردی

  27. ناشناس گفت:

    زارع آدم خوبى است ولى نميتواند نماىنده اى قوى براى مرکز استان باشد در حد ىک مدير کل معمولى موفق مىباشد انشاا… مردم انتخاب خوب وبا تدبىرى انجام  ميدهند  وانسان مومن وسىاستمدار وولايتمدارى را به مجلس خواهند فرستاد

  28. بویراحمدی گفت:

    ماشاء الله فک وفامیلات وطایفه ات راخوب درادارات می چپانی نماینده محترم یک طایفه بقیه استان وطوایف چه شدبامرام

  29. مارگون همیشه سرافراز گفت:

    درود بر امیرکبیر بویراحمد… یازهرا یازهرا یازهرا

  30. ناشناس گفت:

    خودش از خودش متشکره …………….

  31. عل گفت:

    بخدا زارع سال دیگه همین موقعها باید وسایلتو جمع کنی از بهارستان بیای چنارستان.من خودم یه تیرتاجی هستم سه سال پیش خودم برا این اقا به کشتن دادم که بره مجلس ولی خیلی از تیزتاجی ها از ایشون سرد شدن و مطمئنن سال دیگه برا همیشه باید از ساست خداحافظی کنی..

  32. سیمان سقاوه گفت:

    درود خدا وال خدا بر زارع عزیز و خدمتگذار خسته نباشی

  33. چم خانی گفت:

    سلام
    دوستان حاج زارع ادم خوبیه ولی قدرت سیاسی نداره خواهشا به کسی هم تهمت نزنید اینو بقیه نماینده ها ثابت کردند.

  34. بنیامین گفت:

    تو گفتی و ما هم باورررررررررررررررر کردیم

  35. گرگ الله گفت:

    و باز هم نخودی ها .رو که رو نیست.

  36. ناشناس گفت:

    جاده آسفالت كردن فقط واسه خودت و اقوام نزديك كه كارخانه آسفالت دارين خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. محمد گفت:

    درود بر حاج زارعی عمل گرا

  38. ناشناس گفت:

    صرفنظر از شعار های تبلیغاتی که نماینده محترم این روزها بیان می فرمایند به نظر می رسد که آمار واطلاعات غلطی به ایشان در حوزه کارهای عمرانی داده می شود اگر اینگونه وضعیت راه روستایی استان گلستان است چرا مردم نمی بینند بهتر ایشان به صورت مصداقی بیان فرمایند چهار سال است 2کلیومتر جاده ارتباطی سادات امامزاده علی در حال ساخت است هنوز تکمیل نشده چطور به یکباره اینگون امارها رشد نشان می دهد ای کاش مدیران استانی بجای آمار سازی و تلاش برای استمرار مدیریت فامیلی و باندی بفکر پیشرفت استان بودند………………

  39. خودم گفت:

    انصافاً به جای تعصب و طایفه گرایی بیایید در مورد عملکرد اقایون اظهار نظر کنید .اگه میگید بهرامی یا هدایت یا زارع یا هرکس دیگه اشتباه نیست اشتباه در این است که پیرو تعصبات قوم گرایی شده ایم و به عملکرد اقایون توجه نداریم     

  40. سجاد گفت:

    درود  بر  زارعی  مرد  دوران  تحریم

  41. دلیبجک گفت:

    بابا کجا اسفالت کردی بگو ما هم بدونیم؛من دفه قبلی به اقای زارعی رای دادم نه به خاطر خودش به خاطر اینکه هدایتخواه نیاد؛اگه سید باقر نبود الان نصف بویر احمد برقم نداشت چه برسه جاده و گازو …

  42. ناشناس گفت:

    دوست عزیز مشک انست که ببوید نه انست که عطار بگوید…جای تاسف دارد که نماینده ما فقط شعار میده از بالا به همه یه چیزی میدن به ما هم میدن دلیلی نداره نماینده به اسم خودش تمومش بکنه…اگه اسفالت شعارشه بیشترین سود رو خودش میکنه مابقی کارهای که توضیح دادند اگه نماینده هم اصلا نبود انجام میگرفت

  43. باوی گفت:

    اگه انتخابات استانی بشه رای اول مامرد تدبیرواعتدال حاج زارع میباشد

  44. الاکرم گفت:

    برادر بویر تو که قبلا با زارع چپ بودی؟؟؟حالا چی شده سنگشو به سینه میزنی

    ؟؟؟
    بگم؟؟؟؟

  45. غیر بومی گفت:

    خیابانهای یاسوج نمونه ای از عملکرد مسئولین ونمایندگان هستش ….خداوکیلی باعث شرم نیست این وضعیت آسفالتی که تو یاسوج شاهدشیم……کسی که وارد یاسوج میشه اولین چیزی که در ذهنش خطور میکنه اینه که واقعا این شهر شهردار داره یا نه……………….

  46. اروین گفت:

    درود بر اسوه شجاعت و مردانگی حاج زارع دوست داریم

  47. ناشناس گفت:

    بگو برای دهستان چین چکار کردی

  48. گل دمچناری گفت:

    درود بر امیر کبیر بویراحمد و دنا قربونت برن دشمنانت

  49. م گفت:

    بوضوح مشخص است که جناب زارع افرادی را وادشته تا که اینچنین برایش کامنت مثبت بگذارند. فارغ اینکه مردم فهیم و دانای بویراحمد و دنا براحتی سره را از ناسره تمیز داده و خدمتگزار واقعی خود را می شناسند و واقفند که آقای زارع جایگاهش جایگاه نمایندگی نیست و کسی باید بر کرسی نمایندگی این مردم تکیه زند که شایستگی و فرزانگی ش در همه عرصه های اجتماعی سیاسی فرهنگی صحه خورده و توانمندی های مدیریتش در صحنه های مختلف رقم زده شده باشد شناخت این توانمندی ها برای خرد جمعی بسیار سهل و آسان است. باش که صبح دولتت بدمد.

دیدگاه شما