چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 10:25

کنایه سنگین بزگواری به تاج گردون/ تبلیغاتی که در خصوص اعتبارات صورت می‌گیرد، دروغ است!

وی با بیان اینکه به طور مثال، ما نمایندگان و استاندار در شورای برنامه‌ریزی کشور ماده 180 را بر اساس شاخص‌ها تقسیم کردیم که شاخص‌های حوزه چهار شهرستان ما 32 میلیارد تومان، حوزه تاجگردون 21 میلیارد و حوزه زارع 29 میلیارد بود افزود: اگر شما شاخص‌های خود را به خوبی مشخص کنید، بیشتر به مقصودی که می‌خواهید، می‌رسید.

 نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس گفت: تبلیغاتی که گاهی اوقات از سوی برخی افراد در خصوص اعتبارات صورت می‌گیرد، دروغ است.
به گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری شامگاه سه‌شنبه در دیدار رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام با بیان اینکه بودجه‌ها و اعتبارات بر اساس شاخص‌ها تقسیم می‌شود، اظهار کرد: تبلیغاتی که گاهی اوقات از سوی برخی افراد در خصوص اعتبارات صورت می‌گیرد، دروغ است.

وی با بیان اینکه به طور مثال، ما نمایندگان و استاندار در شورای برنامه‌ریزی کشور ماده 180 را بر اساس شاخص‌ها تقسیم کردیم که شاخص‌های حوزه چهار شهرستان ما 32 میلیارد تومان، حوزه تاجگردون 21 میلیارد و حوزه زارع 29 میلیارد بود افزود: اگر شما شاخص‌های خود را به خوبی مشخص کنید، بیشتر به مقصودی که می‌خواهید، می‌رسید.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس تلاش شبکه بهداشت را در گرو سلامت مردم دانست و با متذکر شدن این مطلب که تا امکانات فراهم نباشد، سلامت مردم به وجود نمی‌آید، ابراز کرد: در حال حاضر وضعیت حقوقی پزشکان با ضریب 19 است که با این وضعیت جدید پزشکان نیاز به مطب خصوص ندارند.

بزرگواری در خصوص تاسیس بیمارستان در چرام نیز، عنوان داشت: ماده 215 بیمارستان دهدشت و چرام مشکلی جزیی دارد که باید برطرف شود، بنابر این نتوانستیم از ماده 180 اعتباری بگذاریم و به بهمئی اختصاص دادیم که در آخر اردیبهشت ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی، تصریح کرد: زمین بیمارستان چرام آماده شود تا در سال آینده از ماده 180 جهت ساخت بیمارستان اعتباری تخصیص داده شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149539
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هاشمی گفت:

    با سلام
    حاج اقا ترس و لرز استانی شدن افتاده تو جونش داره تخریب میکنه
    منی که در حوزه انتخابیه بزرگواری در لیکک هستم با تمام وجود و دیدی فراتر از تعصبات قومی از مدیریت کارامد و کلیدی برادر عزیز تاجگردون در پناه ایزد منان حمایت همه جانبه خواهم کرد
    امید است با انتخاب افرادی همانند تاجگردون کهنه امیدهای این مرز و بوم رنگی تازه بگیرد
    یا حق

  2. افشين گفت:

    پول حوزه خودت را هم تاج گردون اورده تو فقط بري حج بگردي و فتنه فتنه كني

  3. عباس گفت:

    به امید خدا وهمت مردم چرام وسرفاریاب قهرمان سال آینده شهردار زنجان هستی نه نماینده

  4. علی گفت:

    حاجی اولا بیمارستان بهمئی به کسی ربطی نداره کار دولته تو برو از تاج یاد بگیر که باشت و گچساران را داره چه کار میکنه تو دولت قبلی تو فقط به فتنه چسبیدی پول ها را خوردند حالا تو ماندی با حوض خالی

  5. بویراحمد گفت:

    خداوکیلی اگه به اخبار شبکه دنا توجه کنید می بینید که در بیشتر اوقات در کچساران وباشت خبر توسعه، افتتاح، کنگ زنی و…اطلاع رسانی میشه در دهدشت ویاسوج سرکشی، عزاداری، جلسه بسیج، فرهنگیان، کارکنان ادارات و…..جریان داره

  6. امیری ع گفت:

    راستی حاجی علی محمد چه خبر از حج عمره که چندی پیش رفتی

  7. ناشناس گفت:

    درود بر بزرگ مرد دکتر تاجگردون
    که حقیقتا حقش بیشتر از نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هست.
    بنده بعنوان یک مهندس تحصیلکرده و بعنوان یک هم استانی به دکتر تاجگردون افتخار میکنم.
    من نه به ایشان نیازی دارم و محل کارم هم در استان خوزستان هست قریب به 13 سال.
    انصافا وقتی همکاری از من میپرسد نماینده شما کیست و میگویم تاجگردون فقط از ایشان بعنوان یک فرد لایق و شایسته یاد میکنند. هم ولایتی سعی کنید کسی فارغ از تعصبات قومی به این فکر کنید که یک هم استانی در مجلس دارید که افتخار استان ما هست. ایشان نه تنها باعث افتخار گچساران بلکه افتخار استان میباشند. ایشان در مجلس ابرو داری میکنند برای استان.
    انشاالله که موفق باشند. 

  8. مجمد گفت:

    سالهاي گذشته كه بردن كجاااااااااااااااااااااااااااااا تشريف داشتي!!!!!!!!!!!!!!!!
    اما اگه حضرتعالي نبودي كه فتنه گران سر جاشون نمينشستن

  9. مصطفی گفت:

    باسلام؛کاش سیاستمداران ما به جای سوء استفاده از احساسات مردم نجیبمون کار مفید انجام میدادن؛یا اقلا که بلدید از احساس مردم استفاده کنید به سود خودتون اقلا کار هم بکنید؛برید از سیاستمداران موفق دنیا الگو برداری کنید؛حساب شده حرف بزنیدو عمل کنید

  10. غیرت گفت:

    نمایندگان استان استخدامی های سهمیه استان چرا لغو شد؟/چرا در دولت کلید؟ /ازمون برگزاری این استخدامی که نزدیک به حذب 1900 نفر بود لغو شد/آقای استاندار چرا ؟آقای تاج گردون جرا؟آقای زارع چرا؟ آقای بزرگواری چرا؟ گناه جوانان تحصیل کرده این استان از بی تدبیری شما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. باوی گفت:

    البته که حاج آقا الان تبلیغات تو دنیا حرف اول را می زنه  ولی ناگفته نماند که زد و بند مهم تره !  

  12. غلو گفت:

    من که خوشم میاد ازش خیلی غیرت داره رو لر مثل چماغ غیرت داره راست میگه خو اون تاج گردون بودجه حوضه این حاجی رو هم میخاد واسه گچساران ببره که بگن اون کار کرد حاج آقا هیچ همین کار تو دور قبل شد الانم تموم شد رفت

دیدگاه شما