چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 1:20

انجام عمل موفقیت آمیز پیوند دست قطع شده جوان یاسوجی

پزشک بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: یک کارگر نانوایی که در حین تعمیر دستگاه خمیر گیر نانوایی کتفش در چرخ دنده‌های دستگاه گیر کرده بود و دستش قطع شد پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و انجام عمل موفقیت آمیز پیوند عروق سلامتی کامل خود را بدست آورد.

دکتر اردوان شهبازی در گفت‌و‌گو با  (ایسنا)  افزود: این بیمار هنگام انتقال به بیمارستان خونریزی بسیار شدیدی داشت که سریعا به توسط پرسنل بیمارستان به اتاق عمل منتقل شد.

وی بیان کرد: در حین عمل متوجه شدیم که رگ دست این بیمار قطع شده و قسمت زیادی هم از بین رفته بود بنابراین عمل عروق این بیمار نیازمند حساسیت خاصی بود و ما مجبور شدیم از پای بیمار رگ جدا کنیم و به سرخرگ دست وی پیوند بزنیم.

پزشک معالج این بیمار اضافه کرد: خوشبختانه عمل به صورت موفقیت آمیز انجام گرفت و در حال حاضر بیمار در سلامتی کامل بسر می‌برد.

این جوان که دستش قطع شده بود نیز به خبرنگار ایسنا گفت: روز جمعه برای اولین روز کاری در نانوایی مشغول بکار شدم و چون با دستگاههای نانوایی آشنایی نداشتم این اتفاق در حین تعمیر برای من رخ داد که همکارانم مرا به بیمارستان منتقل کردند و با تلاش پزشکان بیمارستان خوشبختانه هم اکنون در سلامت کامل بسر می‌برم و جا دارد از زحمات پرسنل بیمارستان شهید بهشتی تشکر کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149524
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    هزاران آفرین تشکر 

  2. علی گفت:

    اغراق نگویید دستش قطع نشده ولی پز شک نظرش براین بود دست را قطع کند

    • ناشناس گفت:

      کار خوب را بی اجر نکنید دستشان درد نکنه ما قبلا برای یه سرما خوردگی به شیراز می رفتیم حالا جای شکر دارد

  3. خادمی گفت:

    علی اقا…..چرا اینقدر توهم داری بهترین پزشکان در استان دارند خدمت میکنند توهین چرا

  4. .... گفت:

    اقا ایشون ک دستشون مثلا قط شده داداش منه اولا دستش خوب نشده هنوزم ولی از دکتر شهبازی ممنونم اگ نبودن کلا باید قط میشد بیمارستانشون خوب بود ولی هنوز خوب نشده براش دعا کنین خوب بشه 

دیدگاه شما