چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 0:33

جوابیه تند معاون اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اهمال در لغو مجوز های استخدامی مهرآفرین

و يا خداي نكرده اين مصاحبه ها عمدي و براي فرار از فشار افكار عمومي متقاضيان كار مي باشد كه باز هم امري ناپسند است و چيزي بهتر از صداقت در عمل و رفتار وجود ندارد و قطعا مردم فهيم ما تفاوت بين رفتارهاي صادقانه با رفتارهاي عوام فريبانه را خوب مي فهمند.

گروه سیاسی –   فرهاد باقرپور نجف آباد معاون اسبق توسعه مديريت و منابع انساني استانداري به سخنان مسئولان استانداری کهگیلویه و بویراحمد درباره لغو مجوزهای استخدامی واکنش نشان داد.

1

متن این جوابیه که یک نسخه از آن در اختیار بویرنیوز قرار داده شده به شرح زیر است:

جناب آقاي مهندس محنايي معاون محترم توسعه مديريت و منابع انساني استانداري

با سلام و احترام

در طول يكسال گذشته بيش از پنج مصاحبه رسمي( به استثناي سخنراني در جلسات رسمي و غير رسمي ) از جنابعالي و يكي از مديران زيرمجموعه شما در سايتهاي محلي استان در تخريب عملكرد مسئولان گذشته پيرامون موضوع استخدام و تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي منتشر شده كه اغلب ادعاهاي مطرح شده اگر به حرمت جايگاه معاون استاندار نگوئيم كذب محض ؛اما پر از ابهام و شبهه و خلاف واقع مي باشد.

اينجانب به عنوان معاون وقت استاندار و مسئول ذيربط در خصوص موضوعات مطرح شده تاكنون به دلايل اخلاقي و براي پرهيز از ورود به حاشيه سازيها قصد پاسخگويي نداشتم . اما متاسفانه اصرار و علاقه جنابعالي و زيرمجموعه براي تكرار مسائل بيهوده و بي نتيجه ؛باعث شد مجبور به ارائه اين پاسخ جهت تنوير افكار عمومي شوم.

الف ) در خصوص ادعاي شما در مصاحبه مورخ 12 ارديبهشت 94 با سايت های استانی مبني بر اينكه سهميه تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي استان 550 نفر بوده كه به دليل سهل انگاري و مديريت نكرده و ندانم كاري مسئولان گذشته 350 نيروي قراردادي تبديل وضعيت نشده اند و تنها 200 نفر تبديل وضعيت شده اند به اطلاع مي رساند :

1- بر اساس مجوز شماره 27916 مورخ 3/11/90 و شماره 31579 مورخه 9/12/90 معاون توسعه رئيس جمهور سهميه ابلاغي 510 نفر بوده است نه 550 نفر مورد ادعاي شما

2-تعداد تبديل وضعيت شدگان به پيماني 321 نفر بوده و نه 200 نفر ؛ مي توانيد ليست تاييد شده و ممهور به مهر معاونت توسعه رئيس جمهور را در دفتر تحول اداري زير نظر جنابعالي مطالعه نمائيد.

3-بعد از ابلاغ مجوز فوق الذكر در كمتر از دوماه در پايان سال 90 علي رغم اينكه هنوز از درگيري و مشغله تعيين تكليف آزمون استخدامي سال 89 و مصاحبه هاي افراد قبول شده فارغ نشده بوديم كه خود حديث طولاني دارد؛ همه مقدمات كار شامل ابلاغ به دستگاههاي ذيربط ؛تشكيل جلسات و كارگاههاي متعدد آموزشي و توجيهي براي مديران و مسئولين مرتبط ؛شناسايي پست هاي سازماني در ادارات شهرستاها كه هدف طرح بود ؛انتقال و جابجايي پست هاي سازماني از ادارات كل به ادارات شهرستاني براي افزايش تعداد ظرفيت ؛تنظيم و انتشار آگهي ؛ثبت نام از متقاضيان؛بررسي صلاحيت متقاضيان و برگزاري آزمون و تصحيح نتايج آن با حضور نماينده سازمان بازرسي استان با سرعت و دقت انجام شد.

4-بر اساس صورتجلسه آزمون مورخه 26/12/90 از تعداد 708 نفر متقاضي تعداد 673 نفر در آزمون شركت كردند و بايد حداقل 60 درصد حدنصاب نمره قبولي در آزمون را كسب ميكردند كه بعد از تصحيح آزمون به دليل تعداد كم قبول شدگان از معاونت توسعه رئيس جمهور درخواست كاهش حدنصاب از 60 درصد به 40 درصد را نموديم كه موافقت شد و به اين ترتيب از 673 نفر شركت كننده در آزمون تعداد 462 نفر بر اساس نامه مورخ 6/3/91معاونت توسعه به عنوان پذيرفته نهايي يك و نيم برابر ظرفيت اعلام شدند.كه فرايند تبديل وضعيت تعداد 321 نفر از آنها انجام و به پيماني تبديل و شماره مستخدم آنها نيز صادر شد .

5- براي مابقي نيروهاي ذخيره نيز طي نامه شماره 4607 مورخ 16/4/92 درخواست تبديل وضعيت داديم كه موافقت آن طي بخشنامه ابلاغي شماره 14595 مورخ 21/8/92 يعني در زمان مديريت جنابعالي اعلام شد ولي متاسفانه تاكنون هيچ اقدامي براي تبديل وضعيت نيروهاي ذخيره انجام نشده است به استثناي يك نفر ؟؟؟؟

پس ملاحظه مي فرماييد چيزي به عنوان برگشت سهميه وجود نداشته بلكه در يك آزمون قانوني تعدادي از افراد حد نصاب قانوني 60% كه نه بلكه 40% را هم كسب نكرده اند و قاعدتا نمي شود برخلاف بخشنامه همه كسانيكه در آزمون شركت كردند را قبول اعلام كنيم ؛ ضمن اينكه اين سهميه فقط مختص تعدادي از دستگاههاي اجرائي بود كه حتي به اندازه كافي پست سازماني در شهرستانها براي تبديل وضعيت نداشتند و با پيگيريهاي فراوان تعداد زيادي پست از ادارات كل به ادارات شهرستان منتقل كرديم و بسياري از دستگاههاي ملي با هماهنگي وزارتخانه خود فرايند تبديل وضعيت را انجام دادند.و اصلا برگشت سهميه وجهه اي ندارد وقتي كه معاونت توسعه رئيس جمهور طي نامه شماره 31579 مورخ 9/12/90 ابلاغ نموده كه در صورت عدم كفايت سهميه براي ساماندهي و تبديل وضع نيروها؛ نياز هر استان اعلام تا سهميه تكميلي تخصيص يابد.

ضمنا همانطور كه مي دانيد اغلب نيروهاي تبديل وضعيت شده مشمول اين طرح كساني بودند كه قبل از سنوات سال 1384 بكارگيري شده بودند ولي دولت گذشته در يك اقدام شجاعانه و فارغ از مسائل سياسي نسبت به تعيين تكليف و تامين امنيت شغلي اين افراد اقدام كرد. ما هم خوشحاليم كه در حال حاضر سه نفر از بخشداران فعلي و تعداد ي از مديران كل و مديران شهرستاني جديد از همين نيروهاي قراردادي هستند كه در اواخر دولت قبل تبديل وضعيت شدند. و مزيد اطلاع جنابعالي علاوه بر آمار فوق بيش از 5000 نفر از نيروهاي آموزش و پرورش استان حق التدريسي و نهضت سواد آموزي تبديل وضعيت و يا استخدام شدند و همچنين اغلب نيروهاي شركتي استان نيز در همان سال 90 و 91 تبديل وضعيت شدند.

ب) درخصوص ادعاي شما در مصاحبه با سايت عصر دنا مورخ 10 ارديبهشت 1394 (((مبني بر سهل انگاري و فرصت سوزي و … مسئولان گذشته كه باعث لغو مجوز يك هزار فرصت شغلي استان شده))) مواردي به شرح ذيل به اطلاع ميرسانم :

1- در تاريخ 21/12/1390 (((يعني درست در زماني كه مشغول تعيين تكليف آزمون استخدامي سال 89 و تبديل وضعيت نيروهاي شركتي و تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي بوديم ))) معاونت توسعه رئس جمهور مجوز استخدام 1146 نفر را به استان ابلاغ كرد كه مجددا با پيگريهاي بعمل آمده و رايزني هاي استاندار محترم وقت اين تعداد طي مجوز شماره 5194 مورخ 21/3/91به 1935 نفر افزايش يافت و البته سهميه دستگاههاي ملي هم به اين امر اضافه مي شود.

2- براساس بخشنامه ابلاغي استانهاي كشور به دو گروه زماني(گروه يك19/3/91 وگروه دو- 26/3/91 ) براي برگزاري آزمون تقسيم شدند كه استان كهگيلويه و بوير احمد جزء گروه دوم قرار گرفت.

3- در كمتر از دوماه كاري همه فرايند مربوط به برگزاري آزمون (احصاء پست هاي سازماني بلا تصدي دستگاههاي اجرايي استان – تعريف ساختار و ايجاد پست سازماني براي دستگاههاي فاقد پست خالي – جلسه هماهنگي با نماينده سازمان سنجش براي برگزاري آزمون- هماهنگي با بانك ملي جهت نصب لينك بانك ملي درسايت ثبت نام – آماده كردن آگهي آزمون و….. ) كه هركدام يك كار بسيار حساس ، تخصصي و وقت گير بود با مساعدت و تلاش شبانه روزي همكاران عزيز در حوزه معاونت توسعه و ساير همكاران استانداري و مديران و همكاران خدوم دستگاههاي اجرائي استان كه بيان جزئيات خدمت اين افراد در اين مقال نمي گنجد، صورت پذيرفت.

4- عليرغم اطلاع رساني عمومي صورت گرفته و درست در زماني كه همه مقدمات كار براي برگزاري يك آزمون آبرومند و عادلانه و جذب بالغ بر دو هزار نفر از جوانان تحصيلكرده فراهم بود با توجه به ايرادات گرفته بر موضوع استخدامها در خصوص عدم تامين بار مالي آنها ؛معاونت توسعه رياست جمهور هرگونه برگزاري آزمون را تا اطلاع ثانوي كم لن يكن اعلام كرد و پي گيريها براي حل مشكل توسط معاونين محترم بعدي استاندار ادامه داشت و اين موضوع مشمول ساير استانهاي هم كروه با استان ما نيز بود .كه بعدها هم با بخشنامه معاون اول دولت جديد به طور كلي بخشنامه مهر آفرين و موضوعات تبديل وضعيت و استخدامها منتفي شد.

حال سئوال اينجاست كه بدون اجازه و هماهنگي با مقام مافوق كه در بخشنامه ابلاغي هماهنگي كامل با آن معاونت و حضور نمايندگان آنها در جلسه ازمون تاكيد شده بود و حتي ارسال سئوالات ازمون از طرف آنها شرط برگزاري آزمون بود چگونه بايد آزمون برگزار ميشد؟؟؟ و اين در حالي است كه در مكاتبات مكرر و مراجعات حضوري به آن معاونت پي گير موضوع بوديم و در آخرين مراجعه حضوري اينجانب علي رغم اينكه از سمت معاونت توسعه به معاونت برنامه ريزي جابجا شده بودم اما بنا به دستورو تاكيد استاندار وقت جناب مهندس نيكزاد به اتفاق آقاي حاج عليزاده معاون وقت توسعه استاندار در محل دفتر معاون توسعه رئيس جمهور حاضر شده و بيش از يك ساعت با آقاي دكتر عزيزي معاون توسعه رئيس جمهور خواستار مجوز برگزاري آزمون بوديم.

آيا به فرض محال اگر ما به تعبير شما علي رغم لغو مجوز؛ خودسرانه آمون را برگزار كرده بوديم و مشكلات بعدي مانند عدم تاييد آزمون و غيره پيش مي آمد الان شما ما را متهم به ندانم كاري نمي كرديد؟

حال برادر عزيز :

مطالب و دردهاي ديگري هم هست كه بنا ندارم در اين مجال به آنها بپردازم و متاسفانه فرهنگ غلطي در بين مديران ما رواج يافته كه به جاي استفاده از فرصت هاي خدمت ؛ و درس گرفتن از عملكرد گذشتگان و( به بيان مقام معظم رهبري بجاي اصلاح نقاط ضعف گذشته و تقويت نقاط مثبت ؛) به جاي نقد منصفانه به تخريب عملكرد گذشتگان پرداخته و عملا فرصت خدمت را از دست مي دهند.

دليل مصاحبه ها و ادعاهاي جنابعالي را نمي دانم كه يا از سر بي اطلاعي و تلقين توهمات توسط افراد ناتوان و ضعيف و جنجالي اطراف شماست كه از شما با آن سوابق و تجربيات انتظار مي رفت با كمي مطالعه در بخشنامه ها و دقت در آمارها به صورت مكرر از بيان اطلاعات و آمار نادرست خودداري نمائيد.

و يا خداي نكرده اين مصاحبه ها عمدي و براي فرار از فشار افكار عمومي متقاضيان كار مي باشد كه باز هم امري ناپسند است و چيزي بهتر از صداقت در عمل و رفتار وجود ندارد و قطعا مردم فهيم ما تفاوت بين رفتارهاي صادقانه با رفتارهاي عوام فريبانه را خوب مي فهمند.

در پايان سه پيشنهاد و توصيه خدمت جنابعالي دارم :

  • چنانچه با مطالعه اين جوابيه و مستندات اشاره شده كه همه آنها در بايگاني دفتر تحول اداري موجود مي باشد در پيشگاه وجدان خود قانع شديد كه ما نه تنها فرصت سوزي و ندانم كاري نكرده ايم بلكه همه تلاش خود را انجام داده ايم (هرچند ادعاي بدون عيب بودن عملكرد خود را ندارم ) پس مابقي فرصت خود را صرف پيگيري براي اخذ مجوز استخدام و تبديل وضعيت مانده نيروهاي قراردادي نمائيد.
  • چنانچه بازهم بر ادعاي خود اصرار داريد و خواستار بررسي دقيق و كارشناسي موضوع بدون جنجال و حاشيه سازي هستيد پيشنهاد مي كنم مدارك و مستندات خود را به سازمان بازرسي استان ارسال فرمائيد تا در يك فضاي منطقي بررسي و چنانچه اهمال و ندانم كاري صورت گرفته باشد با خاطيان برخورد قانوني لازم صورت گيرد
  • و چنانچه همچنان تمايل به پيگيري موضوع از طريق فضاي رسانه اي هستيد اينجانب علي رغم ميل باطني آمادگي دارم تا در جلسه مناظره با حضور رسانه هاي جمعي استان با مدارك و مستندات كافي به سئوالات و ابهامات شما پاسخ دهم .

 

  • اين جهان كوه است و فعل ما ندا           سوي ما آيد نداها را صدا
  • فعل تو كان زايد از جان و تنت           همچو فرزندي بگيرد دامنت
  • پس تو را هر غم كه پيش آيد زدرد         بركسي تهمت منه ؛ برخويش كرد
  • فعل توست اين غصه هاي دم به دم       اين بود معناي قد جف القلم

(مولانا)

 

 

 

و السلام من تبع الهدي

 

فرهاد باقرپور نجف آباد پانزدهم ارديبهشت 94

معاون اسبق توسعه مديريت و منابع انساني استانداري

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149518
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آفرین و زنده باد دکتر احمدی نژاد و برادر عزیزمان مهندس باقری 

    • ناشناس گفت:

      كل مجموعه دولت جديد از خود رئيس جمهور گرفته تا پايينتر از روز اول شروع بكار همين كارشونه

    • صادق دوست گفت:

      خدا رحمت کند پدر و مادر جنابعالی و همه مسئولان پرتلاش و بی ادعای دولت گذشته را که صادقانه به این مردم خدمت کردید امیدوارم باز هم فرصت عرض اندام در عرصه مدیریت استان برایتان فراهم شود ، عالی و شفاف جواب دادید انصافا آدم لذت می برد . ما که تاکنون از مجموعه جدید دولت در استان و حتی کشور برای مردم جز بازی با جملات و عبارات زیبا ندیدیم

  2. علي گفت:

    احسنت بر مهندس باقر پور با اين جوابيه منطقي و زيبا و بدون حاشيه و با محتوي ،بعضي از مسئولين براي فرار از زير بار وظيفه قانوني گناه را بر گردن ديگران مياندازند…..

    • یاسوج گفت:

      چه خوب بیان نمودی جناب باقر پور اینها فقط می دانند تخریب کنند یکی نیست بهشون بگه خودتون چکار کردید و هر چه در این دوسال نمی توانید 20 نیرودر استانداری را تبدیل وضعیت بکنند یاد مثل قدیمی هر چه میرویم جلوتر میگیم یاد پارسال به خیر

  3. نجف اباد گفت:

    زنده باد مهندس باقرپور با ارزوی توفیق

  4. دنا گفت:

    هر مسءو که در برابر اشتغال مردم زجر دیده استان کوتاهی کنه باید در برابر خداوند و وجدان خود شرمسار باشه

  5. نفس گفت:

    کو دروغ نگو

  6. منتقد گفت:

    اکثر مدیران این دولت همین شیوه محکوم کردن دولت گذشته را دارند و فقط بلدند حرف قشنگ بزنند و خودشون هیچی بلد نیستند

  7. عظیمی فر گفت:

    اینجانب در همون موقع معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان بهزیستی بودم خدا می دونه جناب اقای باقر پور نهایت تلاش و همیت خود را جهت جذب سهمیه تخصیصی به استان به کار می گرفت و در هفته چندین جلسه بدین منظور با حضور معاونین پشتیبانی بقیه دستگاهها تشکیل می داد/ بنا به عقل و انصاف و شرع بهتر است که خدمات مدیران در هیچ دوره ای زیر سوال نرود و از فرصت های پیش رو نهایت بهره برداری به عمل اید

  8. كارشناس آمار گفت:

    عجب آمار و اطلاعات دقيقي … احسنت. آقايان كه قرار بود آمار دروغ ندن

  9. بیراحمد گفت:

    افرین مهندس باقرپور.اقای محمدی تبار حالا بیا جوابگو باش .اصلا تا حالا به خودت فک کردی کارت چیه تو استانداری .دورت تموم بشه دوباره مامور به خدمتی تو یکی از اداره های شهرستان ها،نمیخاد ادعا کنین اگه راس میگین مجوز بگیرین مگه نمیگین دولت از خودتونه نمایندت اقای تاجگردون هم تو دولت نفوذ داره پس این گو و این میدان مجوز بگیر.پایدار باشد باقرپور

  10. حسینیان بلکو گفت:

    ضمن عرض ادب واحترام، جناب آقای باقر پور الحق و انصاف فردی مخلص ،صادق وبدون ریا میباشد. و طبق شناخت عینی که از ایشان دارم از هیچ کوششی جهت خدمت به مردم محروم دریغ نورزیده ،و شایسته نیست با سیاسی کاری  نسبت به تخریب فرزندان مستعد استان در هر فرصتی اقدام نمود.

  11. دهدشتي گفت:

    الحق كه ازاين تحليل وآماراهاي واقعي لذت بردم .ديگه مسئولان استاني هرچه بخواهندتخريب كنند نمي توانند چون دروغ رواج پيداكرده

  12. كارمند بهزيستي گفت:

    اكثريت نيروهاي قراردادي سازمان بهزيستي از 14 تا 20 سال سابقه كار دارند ولي متأسفانه هيچ كدام از مسئولين نتوانستند از اين موقعيتهاي استخدامي به نفع كارمندان استفاده نمايند. حالا مسئولين امر جهت رضاي خدا و اينكه در آينده به سهل انگاري و بي كفايتي متهم نشوند همت كنند و اين كارمندان بدبخت را رسمي كنند .

  13. همکلاسی گفت:

    اقای مهندس باقر پور مرد عمل و ارزشی بوده وهمیشه تابع قانون می باشد

  14. کارشناس گفت:

    انصافا بنده به دولت جدید رای دادم، ولی الان که مقایسه می کنم. این دولت جدید به اندازه یک هزارم دولت گذشته نتونسته کار انجام بده و فقط بلدند کار دولت گذشته را بدون دلیل زیر سوال ببرند. مسئولین دولت جدید، بدانید و آگاه باشید که مردم آگاهند و گول ظواهر و فریب کاری های شمار را نمی خورند. من همین جا به دولت و مسئولین گذشته و اصولگر تشکر می نمایم و دست آن ها را می بوسم، چون کارشون را انجام می دادند و توهین به هیچ دولتی نمی کردند. جناب آقای باقر پور ، آفرین بر شما و سپاسگزارم از شما به خاطر خدمات گذشتتون به این مردم

  15. ناشناس گفت:

    برادر باقر پور اینها همه فرافکنی است که مسئولین بیان می کنند،این دولت هم گذرا است حال ببینیم آینده در مورد این عادت بد در مورد نامبردگان چگونه قضاوت خواهند کرد.عمر وعمل مثل آب در جوی آب روان است خواهیم دیدثمره درخت باثمر میوه است .

    مطالب و دردهای دیگری هم هست که بنا ندارم در این مجال به آنها بپردازم و متاسفانه فرهنگ غلطی در بین مدیران ما رواج یافته که به جای استفاده از فرصت های خدمت ؛ و درس گرفتن از عملکرد گذشتگان و( به بیان مقام معظم رهبری بجای اصلاح نقاط ضعف گذشته و تقویت نقاط مثبت ؛) به جای نقد منصفانه به تخریب عملکرد گذشتگان پرداخته و عملا فرصت خدمت را از دست می دهند.

    دلیل مصاحبه ها و ادعاهای جنابعالی را نمی دانم که یا از سر بی اطلاعی و تلقین توهمات توسط افراد ناتوان و ضعیف و جنجالی اطراف شماست که از شما با آن سوابق و تجربیات انتظار می رفت با کمی مطالعه در بخشنامه ها و دقت در آمارها به صورت مکرر از بیان اطلاعات و آمار نادرست خودداری نمائید.

    و یا خدای نکرده این مصاحبه ها عمدی و برای فرار از فشار افکار عمومی متقاضیان کار می باشد که باز هم امری ناپسند است و چیزی بهتر از صداقت در عمل و رفتار وجود ندارد و قطعا مردم فهیم ما تفاوت بین رفتارهای صادقانه با رفتارهای عوام فریبانه را خوب می فهمند.

  16. ازادی بیان گفت:

    درود بر مهندس باقر پور ،اگر یک نفر باشد که خدمت صادقانه انجام میداد باقر پور بود.

  17. مطلع گفت:

    با يك جستجوي ساده در گوگل معلومه كه آقاي جهانگيري معاون اول دولت جديد در بخشنامه اي طرح مهرآفرين رو باطل كرد چرا آقاي محنايي عوام فريبي ميكني

  18. قلی گفت:

    نی خفت چنه؟ آفرین بر باقرپورعزیز

  19. احمد گفت:

    احسنت به اقاي مهندس باقرپور

  20. م.س کارمند استانداری گفت:

    یادم می آید برای کار کوچکی به معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی (آقای باقر پور) مراجعه نمودم ایشان در نهایت عجز و ناتوانی گفتند من اختیاری ندارم و……بگذریم ایشان فقط به فکر حفظ میز خود بودند و در دوره مدیریت خود هیچ اراده ای از خود نداشتند . اگ مشکلاتی هم بوده استاندار وقت می بایست پاسخ گو باشند .

  21. دهدشتي گفت:

    افرين براين جسارت معلومه ادم با صداقت ومعلومات كافي هستي وباسندگفته هات رانوشته اي.

  22. ناشناس گفت:

    مسئولین دولت جدید فقط بلدند خوب حرف بزنند . درود بر مهندس عزیز جناب اقای باقرپور

  23. یاحق گفت:

    جناب اقاایی محنایی دولت قبلی دزد ناتوان وهیچ پیگیری نکرده شماچکار کرد اید چند نفر راتبدیل وضعیت کرده اید انشااالله به همین زودی باید به تجمع نیروهای قرادادی جواب دهیدانشاللله که جواب قانع کنندهای داشته باشید.

  24. محمدرضا مصلحي گفت:

    ضمن عرض سلام خدمت مردم عزيز استان . اقاي محنایی تا كي ميخواهيد اين فرهنگ غلط را در بين مردم رواج بدهي . لازم است كه به اطلاع شما برسانم ديگر دوران اين دروغ ها به سر امده امروزه با توجه به پيشرفت جامعه هر شخصي به صورت انلاين به بسياري از اطلاعات وسوابق افراد و سيستم هاي اداري دسترسي دارد ژس بدانيد هر چقدر هم بخواهيد چهره افراد خدمتگزار و مومن را تخريب كنيد نمي توانيد زيرا مردم ما اگاه تر از ان هستند كه حرف امثال شما توجه كنند .در ضمن اين حقير به صورت كامل عملكرد زمان مديريت جنابعالي را بررسي كردم بهتر است يه قدم مثبت برداريد و به جاي شايعه به فكر مردم محروم باشيد .

  25. یاسوجی گفت:

    با سلام اقای باقز پور این همه نیروی بی ضابطه و با پارتی در ان دولت بکار گرفته شده حالا دارید امار میدهید؟ کدوم ازمون ؟ کدوم عدالت؟ درست هست که در این دولت هم استخدامی صورت نگرفت اما دولت شما هم جز استخدامهای مشکل دار و رابطه بازی و پارتی بازی چیزی نیوده ؟ میخواهی بهت امار بدم که از یک خانواده پنج نفر بکار گرفته شدند که دو نفر انها از نظر روحی و روانی بجای استخدام میبایست در بیمارستان روانی بستری میشدند ؟ان هم با مدرک زیر دیپلم ،در حالی که در خیلی از خانوارها نیروهای بالای لیسانس و توانمند بیکارند

  26. سیاوش گفت:

    درود بر فرهاد باقرپور عزیز

  27. بانک توسعه تعاون گفت:

    باتاکی حرف..حرف….و….شعار….ازمانیروهای شرکتی بانک توسعه تعاون تعهدگرفتندبااسرارماروبزوبردن دفترخانه تعهدگرفتند….واینهاتازه اولشه…..اگرفرم 6ماه روپرمیکردین بعداز6ماه بهتون میگفتندبه سلامت قراردادشمابابانک تمام شدچیکارمیکردین….من نمیدونم پس چه کسی پاسخ گو است؟؟؟؟؟مسئولین بانک توسعه تعاون چرا جواب گویی این همه زوگویی هاشون نیستند؟؟؟؟؟

  28. امید گفت:

    احسنت بر مهندس باقرپور چه واضح وشفاف توضیح دادی مانند این معاون های جدید نبودی که کل قوم وخویشان واشنایانشان را به معاونت توسعه انتقال دادند

  29. ناشناس گفت:

    احسنت مهندس قدیم گفتن حاکم شهری که مرغابی بود…مجبوریم که با این بی عدالتی ها بسازیم

  30. ناشناس گفت:

    امثال محنایی بترسید از روزی که باید دکانتان راجمع کنید

  31. مراد گفت:

    همشهریان محترم.اولادر بیان نظرات خود احساساتی عمل نکنید.
    ثانیا درصورت اطلاع بفرمایید به چه دلیل دردولت قبل ازمونهای عمومی استخدام منتفی شد وبصورت موردی وغیر شفاف درآمد.ثالثاآیا  فرصت سوزی مطرح  شده درهمه استانها بوده یافقط دراستان ما ؟بعدازبررسی همه
    جوانب ازجمله اینکه مشخص شود استانهای دیگرچگونه عمل کرده اند .انوقت قص
    ضاوت 
     گفتن دهان شیرین نمی شود.

  32. در پاسخ به ظاهرا ياسوجي گفت:

    ظاهرا تو اصلا در جريان موضوع نيستي . دعواي سر اينه كه محناي ميگه چرا استخدام نكرديد .تو ميگي استخدام كردن ؟در موضوع حرف بزن آقا جان …بعدش هم اگه راست ميگي اسم اون خانواده كه 5 نفرشون استخدام شدن رو ببر نه الكي جوسازي كن

  33. غیرت گفت:

    نمایندگان و استاندار استان استخدامی های سهمیه استان چرا لغو شد؟/چرا در دولت کلید؟ /ازمون برگزاری این استخدامی که نزدیک به حذب 1900 نفر بود لغو شد/آقای استاندار چرا ؟آقای تاج گردون جرا؟آقای زارع چرا؟ آقای بزرگواری چرا؟ گناه جوانان تحصیل کرده این استان از بی تدبیری شما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟

  34. معتقد گفت:

    اصلا اين دولت اعتقادي به استخدام نيرو نداره… الين بخشنامه اش لغو همين مجوز هاي استخدامي بود .صحبتهاي آقاي نوبخت هم كه كاملا مشخصه . تازه اون هفته گفته به ازاي هر 3 نفر بازنشسته بايد يك نفر استخدام بشه تازه اگه اعتبار و حقوقش تامين بشه

  35. محمد گفت:

    با درود ودروغ وعقده خالی کردن کار پیش نمی رود .برای پی بردن به حقیقت باید دید آستانهای دیگر دراین خصوص چه کرده اند ایا انها هم نتوانسته اند همه سهمیه خود را جذب کنند ؟

    • کارمند گفت:

      جناب اقای باقر پور چرا برای کارکنان قراردادی اداره راه سابق ازمون برگزار نکردید؟حق ما از سهمیه استخدامی چی شد ؟

  36. مطلع گفت:

    شما با امار های دروغی دارید این مردم ساده رو گول می زنید

دیدگاه شما