سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 13:34

دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی در یاسوج

رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی و شبکه اجتماعی واتس آپ در یاسوج از سوی پلیس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 به گزارش بویر نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ عبدالمطلب مرتضویان روز سه شنبه افزود: به دنبال شکایت یک فرد یاسوجی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی واتس آپ از طریق تلفن همراه به شماره معلوم با انتشار تصاویر مربوط به اینجانب بر روی پروفایل خود موجب مزاحمت، هتک حیثیت و از بین بردن آبروی خانوادگی من شده پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

وی بیان کرد: با بررسی های تخصصی در قضای مجازی از سوی تیم کارشناسی پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این استان دستگیر شد.

مرتضویان اظهار کرد: متهم در بازجویی های اولیه هرگونه اتهام را نپذیرفت اما پس از مشاهده مستندات لازم در این زمینه اعلام کرد به دلیل داشتن اختلافات با خانواده شاکی تصاویر مربوطه را در فضای مجازی انتشار دادم.

وی عنوان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و برای رسیدگی بیشتر موضوع تحویل مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد شد.

مرتضویان ابراز داشت: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در فضای مجازی و شبکه اجتماعی واتس آپ از قرار دادن تصاویر و اطلاعات شخصی خود بدون رعایت مسایل امنیتی در اختیار دیگران بپرهیزند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149431
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    شانا :

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تقویت و بهره گیری بیشتر از ساخت داخل در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، مدنظر قرار دارد.

    غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار شانا، با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی افزود: ساخت داخل باید موردتوجه قرار گیرد، بنابراین رویکرد نمایشگاه‌ها باید سمت‌وسوی حمایت از تولید داخل داشته باشد.

    عضو کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن افزود: در سالهای گذشته نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز به‌خوبی برگزار شد، اما امسال چون راهبرد حمایت از تولید داخل مدنظر است ارزش آن بیشتر خواهد بود.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: حمایت از تولید داخل در قالب استفاده حداکثری از تولیدات داخلی اجرایی می‌شود. ازاین‌رو، همه بخشهای صنعتی کشور باید از ساخت داخل استفاده کنند.

    وی بابیان اینکه صنایع نفت و گاز برای کشور راهبردی هستند، افزود: خودکفایی در تأمین کالا و تجهیزات این بخش افزون بر مسئله صرفه‌جویی اقتصادی، سبب رونق کسب‌وکار بخش تولیدکنندگان کالاهای مربوط با صنایع نفت و گاز می‌شود.

    این نماینده مجلس نهم، ساخت داخل را رکن اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر همه کالاهای موردنیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در داخل کشور ساخته شود، شاهد جهش رونق کسب‌وکار در این بخش خواهیم بود که عواید اقتصادی فراوانی برای کشور خواهد داشت.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن یادآوری کرد: در روند ساخت داخل باید مقوله کیفیت، پیوسته مدنظر سازندگان باشد چون صنایع ضمن آنکه تمایل دارند از ساخت داخل استفاده کنند به دنبال بهره‌مندی از کالای با کیفیت هستند.

    بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شانزدهم اردیبهشت‌ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه شما