سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 11:48

راننده خاطی در یاسوج دستگیر شد

رییس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: راننده خاطی یک دستگاه خودروی پژو پارس که به دلیل واژگونی منجر به فوت دو عابر پیاده و مجروح شدن هفت عابر دیگر در یاسوج شده بود دستگیر شد.

 به گزارش بویر نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ ابوالحسن ملکی روز دوشنبه افزود: ساعت 18 و 30 دقیقه عصر روز یکشنبه در منطقه مادوان علیا از توابع یاسوج یک دستگاه خودروی پژو پارس به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل آن پس از برخورد با جدول کنار خیابان واژگون و به 9 نفر عابر پیاده برخورد کرد.

وی بیان کرد: از این تعداد عابر پیاده دو نفر کشته و هفت نفر دیگر نیز برای معالجه عازم بیمارستان شدند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

ملکی اظهار کرد: راننده خودروی پژو پارس پس از وقوع این سانحه از محل متواری و سرنشین مصدوم خودرو نیز به بیمارستان منتقل شد.

وی عنوان کرد: با تلاش و پیگیری ماموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد راننده متواری خودروی پژو پارس دستگیر شد.

ملکی ابراز داشت: در بازرسی از این خودروی پژو پارس یک لیتر مشروب الکلی کشف و ضبط شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149418
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محسن گفت:

    پس جیز دیگری توی ماشین نبوده جنس قاچاق

  2. لوداب گفت:

    تصادف روزشنبه94/2/12بود.دردرج خبردقت کنید.

  3. ع گفت:

    تصادف رانندگی یه امر طبیعیه و ممکنه خدای ناکرده برای هر کسی اتفاق بیفته – بی احتیاطی هم در ذات انسان است – اما …. شرابخواری – بی تربیتی – حرکات خطرناک باماشین – سوار نمودن موارد مشکوک و …….. برای هیچ کسی قابل قبول نیست – و باید اشد مجازات برای چنین افرادی درنظر گرفته شود

  4. ایل اقا گفت:

    تقصیر اینا بوده که کل خیابونو بسته بودن

  5. دوست گفت:

    ظاهرا راننده خانمي بوده كه توي ماشين اون آقا بوده شاهدين شهادت دادن راننده خانم بوده وپس از تصادف به خاطر اينكه شناسايي نشه خودشو بين مجروحان كنار جاده انداخته 

دیدگاه شما