یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 23:27

آقای روحانی؛ به داد جوانان کهگیلویه و بویراحمد برسید/ چرا نسیم اعتدال به این خطه نمی وزد؟

رئیس جمهور محترم؛ خبرهای ناخوش از خودکشی و خودسوزی جوانان در این دیار حق مردم این دیار نیست و امید مردم این دیار به تدبیر شماست.

گروه سیاسی – کهگیلویه و بویراحمد و دلاور مردان آن برای جبهه رفته ها آشناست، برای آنها که تاریخ میخوانند و می دانند آشناست، کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب هیچ نشد چرا که هیچگاه سر تعظیم به حکومتی پهلوی فرو نیاورد.

به گزارش «بویر نیوز»، اما همین مردم تا پای جان برای تحقق انقلاب جمهوری اسلامی ایستادند، بیشتر از همه جای کشور هزینه دادند، دانش آموز و دانشجو و پیر و جوان همه راهی جبهه شد تا حرف امام زمین نماند.

شهید شدند و بهترین عزیزان و جوانان این خطه هم آغوش خاک شد.

هر چندر در سی و اندی سالی که از انقلاب می گذرد اقدامات گسترده برای رهایی این منطقه از محرومیت صورت گرفته، اما به دلیل محرومیت گسترده پیش از انقلاب، همچنان این خدمات موجب رهایی این استان از وضع توسعه نیافتگی نشده و شاخص های این استان با استان قبل از خود فاصله بسیار دارد.

همه این ها وقتی نگران کننده تر خواهد بود وقتی بدانیم این استان در صدر استان های کشور از نظر منابع خدادادی است.

نفت و گاز، آب فراون و زمین های حاصل خیز، جنگل های انبوه، هزاران جاذبه بی نظیر گردشگری، جوانان تحصیکرده و مستعد و ….بخشی از ظرفیت های این استان زرخیز است.

در کنار این همه منابع، مردم تماما شیعه و وفادار به نظام که مقابله آنها با پژاک و گروهک های تروریستی مختلف کشور در سال های اخیر زبانرد همگان بوده، بیش ترین شهید به نسبت جمعیت، بالاترین حضور در عرصه های مختلف مشارکت سیاسی اعم از انتخابات، راهپیمایی و .. قرار دارند که یک تضاد آشکار در کشور به حساب می آید.

گناه مردم این استان چیست که امروز بیش ترین جوان بیکار در کشور را داراست؟

گناه این منطقه چیست که با نفت و گاز ان دهها پالایشگاه و پتروشیمی در کشور فعال شده و هنوز بعد از ده سال دو پتروشمی ان تنها ده درصد پیشرفت داشته اند؟

گناه مردم این دیار چیست که ده سال از عمر احداث بیمارستان دویست تختخوابی ان می گذرد و هنوز قول چند سال دیگر را برای افتتاح ان می دهند؟

به کدامین گناه حق استخدام فرزندان این دیار به راحتی از بین می رود و کسی هم صدایش درنمی آید؟

آقای روحانی، این مردم چرا باید امروز در گرداب تبعیض و بی عدالتی گرفتار باشند و چه کم لطفی از آنها سرزده که مستحق این بی توجهی ها هستند.

امروز جوانان این آب و خاک  مانند بقیه نقاط کشور شاد نیستند و امیدی به آینده ندارند، امروز فوق لیسانس های این دیار به عملگی در بوشهر و دیگر استان ها روی آورده اند و چه فوق لیسانس ها که در رستوران های شمال تهران به ظرفشویی مشغولند.

چرا باید به همه کشور سهمیه استخدامی تعلق گیرد و تنها کهگیلویه و بویراحمد از ان بی نصیب باشد، با چه توجیهی این حق از جوانان استان گرفته شده است؟

آقای دکتر روحانی، شعار تدبیر شما بارقه امید را به مردم این دیار نوید داد، اما باور کنید صبر جوانان این دیار از بی توجهی دولتمردان لبریز شده است.

رئیس جمهور محترم؛ خبرهای ناخوش از خودکشی و خودسوزی جوانان در این دیار حق مردم این دیار نیست و امید مردم این دیار به تدبیر شماست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149279
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    درود بر بویرنیوز

  2. هاشمی گفت:

    سلام
    وقتی تو استان ما موقع انتخابات از شخص به شخص تا طوایف با هم درگیر و بعضا تلفاتی دارن بایدم تو محرومیت بمونیم
    اما……

  3. ناشناس گفت:

    به این دولت نه ما امید داریم و نه خودشان تدبیر دارند

  4. ناشناس گفت:

    از چماقی که نماینده کهگیلویه درروز رای اعتماد به دولت نشان داد یادتون هست.نتیجه اش همینه دیگه

  5. چماق گفت:

    قبل از اینکه نماینده کهگلویه هم حرفی بزنه هیچ ..نبودیم و نخواهیم شد بهه.لللللللهههه… تا وقتی بر اساس تعصب و طایفه ای رای میدیم همینه

  6. ناشناس گفت:

    بله به داد استان برسید نه اینکه بالاترین رای روحانی در استان ما بوده  حالا متوقع از وزیدن نسیم اعتدال هستیم 

  7. دنا گفت:

    سلام ..چرا نمایندگان استان این مشکل کارخانه جات و پتروشیمی هارو حل نمیکنن ..
    واقعا چطور نفت استان این همه سود داره ولی فقط دودش تو چشم این مردم میره؟؟؟؟؟ و سود و بوجش برای استانهای دیگه ابا این اصل تبعیض نیست ؟؟؟

دیدگاه شما