یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 15:19

دو درخواست تاجگردون از بویراحمدی ها/ (حاشیه های جالب سفر تاجگردون و مدیران کل به پیچاب + تصاویر)

این دیدار که به قول نماینده گچساران و باشت به منظور آشنایی مدیران و مسئولان با مشکلات این منطقه و خواسته های مردمی بود با حضور پر رنگ مدیران کل و مسئولان شهرستانی همراه بود و تقریبا مسئولان برای حضور در این سفر جدیت به خرج دادند به گونه ای که برخی 1 ساعت قبل از ساعت مقرر به جاده زده بودند و رفته رفته بر تعداد همراهان نیز افزوده می گشت اما نکته جالب توجه اینکه برخی از کسانی که مسئولیتی نداشتند اما خود را مستعد احراز پست می دانستند، نیز در این سفر حضور داشتند.

گروه اجتماعی – روز گذشته (شنبه) نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به همراه دو تن از معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل و مسئولان شهرستانی از منطقه پیچاب در شهرستان باشت بازدید کرد و محور این مجموعه 22 روستایی بازگشایی شد.

به گزارش «بویر نیوز»، عصر روز جمعه و یک روز قبل از این سفر و تاجگردون سه پروژه “بهسازی جاده ورودی باشت” ، “فاز دوم بلوار ۴۵ متری شهر باشت” و “فاز دوم روشنایی ورودی شهر باشت” را که سرجمع اعتبارات آنها بیش از سه میلیارد تومان بود را افتتاح کرد، تا شب بتواند با خیال راحت تری در جمع مردم شهر باشت و در استادیوم این شهر سخن بگویید.

1 (1)

تاجگردون در سخنانش در جمع مردم شهر باشت که برای جشن میلاد حضرت علی و به همت شهرداری و شورای شهر جمع شده بودند، ابتدا تلنگری به شهرداری زد و با لحن طنزگونه ابراز کرد : بالاخره شورای شهر و شهرداری به خودشان آمدند.

1 (5)

  وی در سخنان کوتاهش به سهم ناچیز شهرستان باشت از اعتبارات استانی اشاره کرد و همچنین به حضور چند مدیرکل و مسئول همراه خودش اشاره کرد و گفت: با همت مدیران که فرزندان این منطقه هستند و فرزندان این استان هستند برای عمرانی و آبادانی شهرستان تلاش می  کنیم.

سرانجام روز شنبه فرا رسید و تاجگردون و همراهانش با عبور از دشت های طلایی گندم در جوار شهر باشت و گذر از روستاهای لیراب و چاه تلخ از کنار روستای ده بزرگ با آن غم تاریخی نهفته در سینه اش گذر کردند تا به پیجاب رسیدند.

1 (7)

پیچاب که از دو سال گذشته تاکنون 42 کیلومتر جاده در ان احداث شده است میزبان نماینده گچساران و باشت، معاونان عمرانی و معاون برنامه ریزی استاندار، فرماندار باشت، مدیران کل ادارت و سازمان های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، بهزیستی، کمیته امداد، منابع اطبیعی، امور عشایر و معاونان دیگر سازمان ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی و اکثر مدیران شهرستان باشت، بود.

اولین نکته جالب سفر به پیچاب

این دیدار که به قول نماینده گچساران و باشت به منظور آشنایی مدیران و مسئولان با مشکلات این منطقه و خواسته های مردمی بود با حضور پر رنگ مدیران کل و مسئولان شهرستانی همراه بود و تقریبا مسئولان برای حضور در این سفر جدیت به خرج دادند به گونه ای که برخی 1 ساعت قبل از ساعت مقرر به جاده زده بودند و رفته رفته بر تعداد همراهان نیز افزوده می گشت اما نکته جالب توجه اینکه برخی از کسانی که مسئولیتی نداشتند اما خود را مستعد احراز پست می دانستند، نیز در این سفر حضور داشتند.

استقبال گرم و پر شور مردم از نماینده مجلس

مردم اولین روستای منطقه پیچاب با قربانی کردن گوسفند و صدای تفنگ از تاجگردون و همراهانش استقبال گرمی داشتند که علاوه بر مهمان نوازیشان، بنوعی رضایت خود را از اقدامات آغاز شده اعلام می کردند.

1 (8)

درخواست های روستائیان از تاجگردون

در مراسم استقبال از نماینده گچساران و باشت، معاونین استاندار و مدیران استانی و شهرستانی یکی از فرزندان منطقه که گویا خود نیز دیگر ساکن پیچاب نبود با ذکر مشخصات جغرافیایی و تاریخی این خطه، بهبیان مشکلات و خواسته های مردمی پرداخت.

وی بهسازی راه، دکل مخابراتی، برق و آب را مهمترین خواسته اهالی یاد کرد و از با ذکر مثالی از خاطرات مشترک کودکی روستائیان از تاجگردون همانند مسافری از شهر یاد کرد که هدیه ای همراه آورده است.

درخواست تاجگردون از بویراحمدی ها و باوی ها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب و رفع مشکلات صبور باشید.

غلامرضا تاجگردون که در جمع مردم یکی از روستای اشکفت سیاه از توابع پیچاب سخن می گفت، افزود: عمق محرومیت ها زیاد است و اعتبارات دولتی کفاف نمی دهد.

وی با اشاره به شروع عملیات احداث جاده طی دو سال گذشته، عنوان کرد: راه رفع بسیاری از مشکلات احداث جاده است و سفر مسئولین برای شناسایی مشکلات مردم این منطقه است.

تاجگردون بر لزوم وحدت هر چه بیشتر مردم تاکید کرد و ابراز داشت: مردم طوایف مختلفی در اینجا زندگی می کنند که از ایل بویراحمد و باوی هستند که از آنها درخواست دارم همواره وحدت خود را حفظ کنند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر دو درخواست خود از بویراحمدی ها و باوی ها گفت: حفظ وحدت در منطقه موجب رفع معارض اجتماعی برای خدمت رسانی دولت می شود و درخواست دیگری که دارم اینکه اعتماد داشته باشید و برای رسیدن به عمران و آبادانی این منطقه صبور باشند.

افزود: اتفاقات گذشته و در سال های اول انقلاب موجب شد تا این منطقه محروم بماند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای به وضعیت بد اقتصادی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: شرایط اعتباری کشور خوب نیست و اما تمام تلاش خود را برای جذب اعتبار و شروع خدمات رسانی انجام می دهیم.

مواجه تاجگردون با رقیبش!

پس از سخنان تاجگردون یکی از ریش سفیدان محل که برای خیرمقدم و بیان مشکلات منطقه با وی گفتگو می کرد مدعی شد که با اعتبار و پشتوانه فامیلی که دارد می تواند در هر انتخاباتی پیروز شود که با واکنش تاجگردون مراه شد و خطاب به وی گفت “یعنی می خواهی رقیب من شوی!!!؟”

1 (18)

این مکالمه کوتاه و صمیمی تاجگردون با رقیب انتخاباتی اش وقتی به پایان رسید که پیرمرد از تاجگردون به عنوان چهره ملی و افتخار مردم یاد کرد.

تاجگردون دست به اسلحه شد

در تمام طول این سفر مردم هر روستا و به فراخور جمعیت و نزدیکی به جاده و کیفیت آن، اقدام به تیراندازی و شلیک تیرهوایی می کردند که به لحاظ ازدیاد تیرهای شلیک شده براحتی نمی توان آنها را تخمین زد و البته تاجگردون نیز در قسمتی از سفر برای دقایقی دست به اسلحه شد و چند شلیک داشت که موفق و ناموفق آن مورد تمجید قرار می گرفت!

1 (21)

وقتی مدیران کل به آب زدند!

نماینده گچساران و باشت، معاونین استاندار و مدیران استانی و شهرستانی در محلی برای صرف نهار دعوت بودند که عبور از رودخانه بدون پل آن برای برخی خودروها میسر نبود و به همین علت اکثر همراهان و البته برخی از مدیران کل برای عبور از رودخانه کفش و جوراب خود را درآورده و از رودخانه عبور کردند.

1 (30)

گفتنی است تاجگردون به گفته خودش بخاطر دوربین ها و به همراه معاونان استاندار و برخی از مدیران کل با خودرو عرض رودخانه را طی کردند.

1 (31)

به گزارش «بویر نیوز»، سفر به این منطقه خوش اب و هوا که دارای طبیعتی بکر و دیدنی بود، هنگام غروب به پایان رسید.

تصاویر کامل این گزارش در ادامه آمده است:

1 (2)

1 (3)

1 (4)

1 (6)

  1 (9)

1 (10)

1 (11)

1 (12)

1 (13)

1 (14)

1 (15)

1 (16)

1 (17)

1 (19)

1 (20)

1 (22)

1 (23)

1 (24)

1 (25)

1 (26)

1 (27)

1 (28)

1 (29)

1 (32)

1 (33)

1 (34)

1 (35)

1 (36)

1 (37)

1 (38)

1 (39)

1 (40)

1 (41)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149199
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رحمتعلی گفت:

    بویر تو چرا تو که الگو بودی خودت را دادی دست نوچه های تاجگردون متاسفم خداحافظ بویر

    • حقیقت تلخ گفت:

      به نظر من خیلی مونده تا مدیران بتونن جاها رو یاد بگیرن که بعدش بتونن فکری به حال مردم این روستا ها کنن فعلا باید به فکر خودشون باشن که گرسنه هستن

    • ناشناس گفت:

      ربطی به تاجگردون ندارهنعکاس منطقه محروم وظیفه رسانه هست دوست من.بویرمتشکریم

  2. اهورا گفت:

    احسنت بویر نیوز 

  3. دانشجویان دانشگاه یاسوج گفت:

    درود بر بویر نیوز ؛ سلام وصد سلام به مرد خستگی نا پذیر اصلاحات دکتر تاجگردون بی صبرانه منتظر حضور جنابعالی و دکتر کواکبیان عزیز در دانشگاه هستیم .درود …. حبیبی جان دعوت از ما پذیرش از شما

  4. گرمسیری ساکن بویراحمد گفت:

    بیشتر واسه خوش گذرونی بوده و دیده آب و هوا خوبه وبهاریه

  5. پ گفت:

    احسنت  …،رسالت یک رسانه بی غرض و خوش فکر باید به همین شکل باشد باز هم احسنت بر بویر نیوز

  6. حسینی یاسوج گفت:

    برادر رحمتعلی مقصر بویر نیوز نیست چون وظیفه خودشو انجام میده ؛ به نظرم تاجگردون مقصر اصلیه چرا چون توانمند وکارایی بسیار بالایی داره -چون تلاشگر وخستگی ناپذیره – چون خوش فکر وبا ذوقه – چون بودجه کشور دست شه وبرای این استان هزینه میکنه – چون مورد احترام مردم وبخصوص اصلاح طلبانه- چون با محرومیت پیکار میکنه – چون باسواد واقتصاد دانه -چون مورد احترام دولت و مجلسه … حال رحمتعلی من در مورد تاجگردون اشتباه کردم چون خصوصیات خوبی داره او مقصر نیست ! توهم دعا کن براش؛ موفق باشی

  7. باوی گفت:

    واقعا از دیدن این عکسها از مرد بودن خودم خجالت کشیدم  

  8. مهمان گفت:

    با سلام خدمت دست اندرکاران خبرنامه وزین بویرنیوز :

    “تاجگردون سه پروژه “…………شهر باشت” را که سرجمع اعتبارارت آنها بیش از سه میلیارد تومان بود را افتتاح کرد. وی در سخنان کوتاهش به سهم ناچیز شهرستان باشت از اعتبارات استانی اشاره کرد. آیا براستی به سایر نقاط استان سهمی به اندازه حتی یک سوم باشت که در این یک مورد سه میلیارد تومان بوده می رسد. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. قسمت بالائی از اعتبارات سایر مناطق استان به روستاها و دهات وابسته منتقل می شود و ….حال سوال دیگری که مطرح می شود اینست که منظور آقای تاجگردون از بیان ” افزود: اتفاقات گذشته و در سال های اول انقلاب موجب شد تا این منطقه محروم بماند.” چیست؟ کدام اتفاقات؟ ممکن اس منظور خود را واضح بیان کنند تا شاید موجب وفاق بیشتر شود !!!!!!

    • سعید گفت:

      دوست عزیز بنده از اهالی همین روستاهای محرومی هستم که اقای تاجگردون سفر کرده .باید به عرضت برسونم درسته این منطقه جز شهرستان باشت میباشد ولی اهالی روستا بویراحمدی هستن وهیچ نسبت فامیلی باتاجگرددون ندارند.حالا یکی پیداشده داره به مشکلات مردم محروم رسیدگی می کنه چه دلیلی داره من وتو که تو رفاه هستیم بخواهیم انتقاد الکی کنیم.اقای تاجگردون متشکریم

      • به قول خودت مهمان گفت:

        دلیل محروم بودنش چیزی رو درست نمیکنه .چیزی که الان به درد میخوره رفع مشکلات اون منطقه هست .این منطقه محروم ترین منطقه ایران هست.اگه غیرت ایرانی داشتی پا به پای تاجگردون به این منطقه میرفتی ومشکلات رومیدیدی.با این حرفهای بی ربط سعی نکن اقای تاجگردون رو خدشه دارکنی.درضمن خیلی خوب میشد اگه خودتومعرفی میکردی ببینم درحدی هستی بخوای کسی که داره عدالت علی رو داره اجرا میکنه انتقاد کنی یا نه؟؟؟؟؟؟؟

  9. ناشناس گفت:

    احسنت به شما آقای تاجگردون با وجود پست ومقامی که به دست آوردی اصالت خود را حفظ کردی وبه فکر مناطق محروم و فقیر هستی . ای کاش فکری به حال اشتغال جوانان استان داشته باشی .و احسنت به شما بویرنیوز که تصاویر واقعی را به این زیبایی جلوه می دهید

  10. مهدي گفت:

    حضوربعضي ازمديران استاني گچساراني به همراه آقاي دكترتاجگردون موجب افت آراي دكترميشود.لطف كنيد عكسشون رانزنيدكه مردم تنفردارند.

  11. محمدرضا گفت:

    واقعا متاسفم نمیدانم چرا تاجگردون فردی مثل گوهرگانی را مردم ازش متنفر هستند با خودش میبره

  12. رازياني -پرشکفت گفت:

    بوير عزيز دو هفته پيش نماينده محترم ولي فقيه دراستان به همراه مديران کل همين اداراتي که نام برديد از روستاي محروم پرشکفت از توابع بوير احمد  بازديد به عمل آوردند اما شما هيچگونه خبري در اين خصوص منتشر نکرديد الان که اين خبر را در مورد تشريف فرمايي اقاي تاجگردون با همراهان خواندم اين سوال برايم پيش آمد چرا درمورد تشريف فرمايي جناب ايت اله ملک حسيني و مديران کل از روستاي پرشکفت اينطور گزارش نداديد .حتي دريغ از يک عکس. 

  13. شیرازl گفت:

    باسخ به نظر محمد رضا. دوست عزیز دکتر گوهرگانی مستحق پست ومدیریت درسطح کشور میباشد نه درسطح استان ضعیف وکوچک کهگلویه وبویراحمد اتفاقا تاجگردون باید افتخار کنه که چنین سناتوری داره همراهیش میکنه حتما به تو وام تراکتور نداده ههههههه

  14. بنده خدا گفت:

    دلم به حال مردمم ميسوزه وخودم .وضع اقتصادي خرابه ….

  15. ناشناس گفت:

    نماینده بویراحمد هم یاد بگیرد ببیند چند مدیر کل و معاون استاندار و غیر نماینده گچساران را هم همراهی می کند

  16. غلو گفت:

    بوير  ننگت باد 

  17. امید گفت:

    درود بر بویرنیوز و مواضع جدید ان. دوستان توانمندی های تاجگردون را نمی شود نا دیده گرفت

  18. علی گفت:

    اخ و بخت مردم دهدشت

  19. ناسناس از یاسوج گفت:

    درود بر تاج گردون مرد بزرگ

  20. رباط گفت:

    احسنت بر دکتر که مایه افتخاره واقعا هر وقت هر جا می یاد از ازدهام جمعیت نمی شه دیدش عین ریاست جمهوری می مونه

  21. طلا گفت:

    تاجگردون پلنگ باوی

  22. مرد گفت:

    بزرگترین معلم انسان تجربه است زنده پاینده مهندس جهانگیری

  23. اخی تا قیومت گفت:

    بزرگترین معلم انسان تجربه است.زنده وپاینده وپیروز مهندس جهانگیری با تجربه. خیلی چیزها هستن با پول بدست نمیان نه با پول نه با درس خوندن مثل شعور استعداد و عقل سالم که بزرگی هر کسی به عقل و شعور ومردم داری وجایگاه هر کس در بین مردم و اجتماع میباشد. فقط مهندس جهانگیری

  24. آسمان آبي گفت:

    بوير نيوز گرامي خدا وکيلي همين سفرهم در هفته هاي قبل به پرشکفت و تنگ تامرادي صورت گرفت ولي دريغ از کوچکترين خبر و اطلاع رساني سوال اين است چه تفاوتي بين پرشکفت و تنگ تامرادي با پيچاب وجود دارد يا مهم فقط شخص اقاي تاجگردون است ! واقعا که رسانه بي طرفي هستي !!!

    • ناشناس گفت:

      دوست من منطقه پیچاب صعب العبورترین راه رو داره.سفر به این منطقه کار هر کسی نیست.این اولین سفر یه مقام استانی به این منطقه بوده حالا واقعا نیاز نبود یه رسانه باشه که سفر به این منطقه رو منعکس کنه حداقل مردم با این منطقه اشنا بشن؟؟؟؟بویر نیوزتشکر

  25. سعید گفت:

    باتشکر از اقای تاجگردون نماینده توانمند استان در مجلس وقدر دانی ویژه از بویرنیوز لذاخواهشمندم از طبیعت منطقه پیچاب عکسای بیشتری بذارید.بازم ممنون

  26. رضا گفت:

    پیچاب مردم با استعداری داره که واقعا مثل شعب ابیطالب در اون منطقه دارن زندگی میکنن و استعدادهابدون کشف کور میشوند..از اقای تاجگردون خواهشمندیم از لحاظ کشف استعدادوحمایت از استعدادها رسیدگی کنن

  27. مهسا گفت:

    چشم وامید مردم پیچاب به اقای تاجگردون لطفا ناامیدمون نکنید.مشکلات زیاد هست بایه سفر حل نمیشوند.تقاضای رسیدگی بیشتر

  28. سعید گفت:

    بویر نیوز واقعا خسته نباشی

  29. واقع بین گفت:

    این مسیر را بیست سال پیش که جاده ای وجود نداشت موحد که نماینده ی کهکیتویه و گچساران بود با پای پیاده رفت بدون سر و صدا

    • بسیجیاینا گفت:

      اینا دارند با امکانات دولتی تبلیغات انتخاباتی می کنند و این خلاف قانون وجرم محسوب می شود والا پیچاب جز شهرستان باشت است چه ربطی به مسولین شهرستان گچساران وچرام دارد که با امکانات دولتی ان جا حضور دارند دستگاههای نظارتی باید مواظب باشند در انتخابات باید شرایط برای همه ی کاندیداها یکسان باشد

      • ناشناس گفت:

        دوست من باشت هم جز حوزه گچساران هست.تاجگردون نماینده منطقه گچساران و باشت هست پیچاب هم جز منطقه باشت.اول برو تحقیق کن بعد حرف الکی بزن

    • ناشناس گفت:

      دوست من باشت هم جز حوزه گچساران هست.تاجگردون نماینده منطقه گچساران و باشت وپیچاب هست .اول برو تحقیق کن بعد حرف الکی بزن

    • سعید گفت:

      دوست من باشت جز منطقه گچسارانه ،،پیچاب جز منطقه باشت .تاجگردون نماینده پیچاب هست وظیفه داره رسیدگی کنه .هه

دیدگاه شما