یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 14:57

بسیج دانشجویی مشهد: آقای مطهری به اینجا نیایید

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد در واکنش به حضور علی مطهری در همایش بزرگداشت مقام معلم همراه با بررسی اندیشه‌های شهید مطهری نامه سرگشاده‌ای منتشر کرد.

به گزارش بویرنیوز، متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای علی مطهری

فرزند استاد شهید آیت‌الله مطهری

سلام علیکم

باخبر شدیم بعد از چند ماه از آخرین سفری که به مشهد مقدس داشتید و با حضور در دانشگاه فردوسی مشهد و سخنرانی جنجالی خود که شادی دل دشمنان قسم خورده این نظام مقدس و خشم و اندوه دوستان و یاران انقلاب را باعث گردید، در هفته معلم بار دیگر قرار است در مکان مقدس دانشگاه به ایراد سخن بپردازید.

جناب آقای مطهری

استاد شهید مرتضی مطهری که پاره تن اسلام و امام بود، مدرس حریت و آزادی و دینداری و اخلاق بود. عمل و رفتار و کردار استاد شهید از او برای بشریت الگوی مکارم اخلاق و دینمداری در عصر خمینی گردید و چراغ راه جویندگان توحید شد. استاد شهید کمال را زندگی در پرتو قرآن و ولایت می‌شناخت. او مصداق رحماء مستضعفین و اشداء علی الکفار انقلاب اسلامی که ناب‌ترین قرائت اسلام در عصر هبوت انسان بود، گردید و نشان داد چگونه مداد العلما افضل من دماء شهداست.

استاد شهید همه چیز را برای اسلام می‌خواست و سر سوزنی از بیان آن‌چه امر اسلام و صلاح مسلمین است دریغ نداشت و بر همین رویه سخن راند و به مقام شهادت نائل آمد.

او مرتضای امت پیر خمین بود. زبان او همواره برای اعتلای حقیقت توحید و عرفان انقلاب عاشورایی حضرت روح‌الله می‌گردید و امید مستضعفان و پابرهنگان بود.

او عمار حضرت خمینی(ره) در شدائد هرمنوتیک دینی و قرائت‌های واژگونه و فتنه انگیز صدر انقلاب بود. استادمرتضی مطهری برای ما نه تنها یک عارف واصل و معلم اخلاق که یک الگو برای مبارزه با کژی‌ها و انحرافات و ریزش‌های حال و آینده انقلاب است. ما درس‌های مبارزه را از لابلای آثار استاد آموختیم و در فتنه اسلام ستیز 88 پس دادیم و معدل قبولی خود را از لسان نوح کشتی انقلاب حضرت امام سید علی خامنه‌ای دریافت کردیم، آن‌جا که فرمودند فتنه 88 را جوان‌های ما خواباندند.

امروز به رسم وذکر فان الذکرا تنفع المومنین به شما فرزند حضرت استاد شهید تذکراتی را یادآور می‌شویم، هرچند نشان دادید تذکرات مشفقانه یاران انقلاب را علاقه‌ای به شنیدن ندارید.

جناب آقای نماینده

در مقام نمایندگی ملت عاشورایی ایران بدانید که گناه سران فتنه اسلام ستیز سال 88 با هیچ آبی تطهیر نخواهد شد. فتنه 88 یادآور فتنه‌های صدر اسلام و متذکر آخرین مقاتله ما ( به مثابه سپاه عدالت ) با اسلام آمریکایی است که اسلام آمریکایی به فرموده آقا سید مرتضی آوینی از خود آمریکا بدتر است. سردمداران این فتنه همان اشعث بن قیس‌های صدر اسلام‌اند که در مقابل دعوت توحیدی انقلاب اسلامی ایران شوریدند و راه نفاق و انحراف برگزیدند.

آقای نماینده

انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت. انقلاب اسلامی آغازگر عصر توبه انسان است. صد افسوس کسانی که در این بحر بودند و روزگاری همپای امیر قافله صبر و بصیرت طی طریق می‌کردند، مومن به وعده الهی ان تنصروا الله ینصرکم نماندند و از این دریای حیات بخش کمال بشری به ساحل ارض اسفل پا گذاردند و نتوانستند به انتظار موعود همراه با موجهای ناآرام مبارزه شنا کنند. خسته شدند و ملول از ابتلاءات آخر الزمانی برای نیل به زلالی رویت خورشید. حقیقت مبارزه را درنیافتند با آن‌که خود زمانی سمبل مبارزه بودند که نشان هیچ گاه سند احرام نیست.

چرب و شیرین و جاه و مقام و … دنیا آن‌ها را فریفت و سابقه انقلابی‌شان را نابود کرد. تنها آن‌هایی تا آخر خط در این دایره خواهند ماند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. اسلام با راحت‌طلبی و دنیاخواهی هیچگاه همنشینی نداشته است و اساسا انتظار در مبارزه است. این‌ها را از امام عزیزمان آموختیم.

آقای مطهری

ملت دینمدار ایران اسلامی به رغم تحریم و تهدید و فتنه و بلا درس بصیرت از عاشورا گرفته و با مدد از دستان سقای دشت کربلا پشت علمدار انقلاب خویش، برای نبرد نهایی لحظه شماری می‌کند.

شما فرزند مرتضای عزیز انقلابید. انتظار ما حرکت شما در مدار بصیرت ملت است نه در رکاب فتنه‌گران و اسلام‌ستیزان!

جناب دکتر ژست روشنفکری دینی بیماری مضاعفی است که در این روزگار سکه بازار شده و متاسفانه شما خواسته یا ناخواسته جزو مبتلا شدگان این بیماری مضمن شده‌اید.

اگر قرار است اینبار نیز در سفری که پیش رو دارید با همان رویکرد همیشگی و همان مواضع قبلی در دانشگاه حضور یابید و از آن دفاع کنید، اگر قرار است به عنوان نماینده آن مردگان سیاسی، آن فتنه گرانی که به دلیل بصیرت سیاسی مردم برای همیشه از صحنه سیاست کنار رفتند به دفاع بپردازید…

اگر قرار است بار دیگر با سخنانی تحریک‌آمیز سعی در دو قطبی کردن فضای جامعه داشته باشید که به این بهانه فرصت مجددی را برای بازیگری شب پره‌های کور و عفن آمریکایی فراهم کنید، اگر قرار است مواضع شما بار دیگر خوراک رسانه‌ای بیگانگان شود و آن‌ها بار دیگر به لطف افاضات شما به دنبال زنده کردن سران فتنه شوند…

اگر قرار است یکبار دیگر در مقام وکیل مدافع فتنه‌گران جسارت کرده و عدالت رهبری را زیر سوال ببرید؛ ما دانشجویان انقلابی ساکت نخواهیم نشست.

جناب مطهری

شهر مقدس مشهد به مدد الطاف امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فضایی آرام و بدون هیاهو است. این‌جا مشهداست، شهر شهادت وشعار همدلی و همزبانی در شهر ما حاکم است.

با توجه به سیر مواضعی که در سخنرانی‌های شما دنبال کردیم، چیزی جز برهم زدن فضای دانشگاهی و تلاش برای دوقطبی کردن جامعه و دادن حیاتی دوباره به خودتان و آن ورشکستگان سیاسی یافت نکردیم. و شما را فردی بی بصیرت و بازیخورده جریان قتنه آمریکایی اسراییلی می‌دانیم که در هر مکانی که حضور می‌یابید با سخرانی یک طرفه و دیکته شده و بدون فرصت به منتقدین و با تکرار مواضع عناصر ضد انقلاب و رسانه‌های معاند، شادی دشمنان قسم خورده نظام را رقم می‌زنید.

پیشنهاد می‌کنیم سفرتان به مشهد مقدس را لغو کنید که اگر غیر از این باشد و شما همان مواضع را مطرح کنید، دانشجویان انقلابی مشهد ساکت نخواهند نشست.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد»

منبع: ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149191
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امین گفت:

    کف گرگی زدن جلو دروبین ها اون هم از طرف یک نماینده !

    پسر نوح با بدان بنشت خاندان نبوتش گم شد.

  2. احمد گفت:

    آفرین بر این جوانان غیور و با غیرت… پسر نشانی از پدر ندارد متآسفانه…

  3. رضا گفت:

    تهدید یعنی بی قانونی و این نمونه اشکار یک تهدید است ضمن اینکه علی مطهری از محبوبیت بالایی در جامعه برخورداراست

  4. ناصر گفت:

    خدایی اهل سیاست نیستم ….. اما خیلی از این اقای مطهری خوشم میاد ….. چون مث بعضی از نماینده ها چاپلوس نیست …… 

  5. دانشجویان گفت:

    قطعا مطهری می آید وباید بیاید ما پشتیبان او هستیم ؛ ………..

  6. علی گفت:

    بسیج دانشجویی چی شد که دزدی وزارت علوم سابق را هیچ در باره اش نمیگید سیاسی کاری بسه مردم دوست دارن مطهری را

دیدگاه شما