یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 12:13

خبر خوش برای فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمام مطالبات فرهنگیان کشور به جز پاداش بازنشستگان سال 93 در هفته آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش بویرنیوز، سید محمد بطحایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گچساران میزان مطالبات فرهنگیان را 33 هزار میلیارد ریال برآورد کرد.

وی با اشاره به اهمیت معیشت فرهنگیان به عنوان شغل انبیا و پرورش دهندگان نسل فردا بیان کرد: هیچ نیروی حق التدریس تمام وقت در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تعداد فرهنگیان قراردادی این وزارت خانه را 12 هزار نفر برآورد کرد.

بطحایی تقویت زیرساخت ها و فضاهای آموزشی را از اولویت های این وزارت خانه دانست.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از وجود 100هزار فضای آموزشی در کشور خبر داد.

وی گفت: یک سوم فضاهای آموزشی موجود در کشور نیازمند تخریب و بازسازی است.

بطحایی بیان کرد: 10درصد از فضاهای آموزشی کشور به صورت استیجاری است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149146
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرهنگی گفت:

    بویر جان کجای ای خبر خوش بود.

  2. دهدشت گفت:

    بویرتوهم داری به جمع تمسخرکنندگان فرهنگیان میپیوندی؟خودت بهترمیدومنی کلمه مطالبات راعمدابرای تمسخر فرهنگیان به کارمی برند.جالبه بدونی درهمین خبر باز گفته مطالبات فرهنگیان بجز پاداش بازنشستگان. واقعاباید نشست وگریه کرد.بله مطالبات فرهنگیان پرداخت شد .کاش ی روزی بیاد تیتربزنید اما منظورازمطالبات فرهنگیان این موارداست

  3. محمد گفت:

    اقای بطحایی قبل از هر چیز معنای مطالبه را بفرمایند که چی میشه ؟ مطالبه حقوق و مزایای معوق مانده و پرداخت نشده فرهنگیان است که بر ضمه ی دولت است !! که اونم تنها تعداد اندکی از فرهنگیان را شامل می شود مثل کسانی که امتحانات خردادماه سال 93 نه 94 !!!! را برگزار کرده اند یا ساعات اضافه کار همکاران اداری است که از سال 93 معوق مانده . حالا به نظر اقای بطحایی معلمان باید منت سر وزارت بگذارند که یکسال حقوقشان را نگرفته اند یا اقای بطحایی باید منت بگذارد که بعد از یک سال دارد بدهی وزارت به معلمان را میپردازد ؟؟؟ تازه اگر پرداخت شود!! چون قبل از سال جدید قرار بود پرداخت بشه و بیش از ده بار الان این خبر را رسانه ای کرده اند و چیزی نپرداخته اند ……

  4. همشهري گفت:

    چقدر ژست و افتخار و وعده جار زدن خبر خوش براي اينکه مي خواهند حقوق و اضافه کار فرهنگيان را پرداخت کنند. با اين اوضاع بايد به حال فرهنگي خون گريست.

دیدگاه شما