شنبه 12 اردیبهشت 1394 - 23:34

آقای تاجگردون؛ اصلاح طلبی به ضرب سکه نیست؟!

سیامک محمدی

سیامک محمدی _ یک همایش کافی بود تا بار دیگر حقیقتی که عده ای با سیاه نمایی و شوی رسانه ای سعی در پنهان کردنش داشتند تا بر افکار صادقانه یک ملت رنگ کدر بپاشانند تا مردم را از حقیقت دور سازند و بر این جهل، از مردم سالاری به موج سواری برسند؛ اما با هوش و تدبیر اصلاح طلبان رشید و وفادار استان همچون گذشته، نقشه از پیش تعیین شدیشان رسوا و نقش بر آب شد تا در فردای سیاسی استان، نو اصلاح طلبان بدلی را که بر این سفره نمک خوردند و نمک دان شکستند بیش از پیش بشناسند و در روز انتخابات با رای تجدید نظرانه خود پاسخی ماندگار و در خور شان رفتار های زیگزاگی این نو اصلاح طلبان دهند تا در تاریخ ثابت شود که اندیشه اصلاح طلبی با هیچ کسی عهد اخوت نخواهد بست و به هر قیمتی تن به غوغاسالاری نمایشی در پس سکه های بدلی و رنگ شده که حاکی از زنگ زدگی سیاسی و خوردگی پایه های سست مشروعیت هواداریست تسلیم نخواهند شد.

همایش مردم سالاری که در ابتدا قرار بر این بود در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار و سپس در گچساران ادامه داشته باشد متاسفانه با رفتار های نماینده به ظاهر اصلاح طلب اما اصولگرای گچساران به یکباره با چند تماس که حاکی از زرق و برق سکه های بهار آزادی و زنگ زدگی هویت اصلاح طلبی داشت برچیده شد تا تاج اصلاح طلبی این دیار با تابش خورشید حقیقت رنگ ببازد و بدل بودن آن هویدا شود .

آنچه امروز در افکار عمومی با پرسش های صریح و شفاف مشخص گشته است حاکی از نگاه تیزبین و فهم عمیق این مردم حکایت دارد که رئیس حزب مردم سالاری کشور به چه حقی و بر اساس کدام تماس تلفنی، برای مجریان یک تشکل دانشگاهی خط و مشی تعیین می کنند به گونه ای که خود را قیم دانشجویان و رهبر پوشالی یک تشکل می پندارند؟

در 24 ساعت قبل از اجرایی رسمی برنامه در یاسوج چه رخدادی شکل میگیرد و چه سکه های در بازار طلا فروشان خرید و فروش میگردد که عیار اصلاح طلبی از اندیشه محور بودن بر اقتصاد محوری افول میکند و شان و کرامت یک گفتمان را خدشه دار می سازد؟

جناب آقای تاجگردون!

نماینده اصلاح طلبی در گچساران و نماینده اصولگرایی در بهارستان!

چگونه خود را اصلاح طلب می شمارید اما برنامه از پیش تعیین شده دانشجویان فهیم این مرز بوم را که اصلاح طلب بودنشان را پیش تر از شما در راه اصلاح گری این مهد ثابت کرده اند را برهم می زنید تنها به جرم آنکه حاضر نبودند در میدان شطرنج قدرت سرباز فرمانبر بی اختیار شما باشند؟

شما چگونه خود را مدعی و مروج اندیشه ناب اصلاح طلبی می شمارید در حالی که هیچ یک از اصلاح طلبان استان نه تنها به پیشواز شما و مهیمانتان نیامدند بلکه با عدم حضور تاریخشان خط بطلانی بر اندیشه اصلاح طلبیتان کشیدند تا بار دیگر ثابت کنند آقای تاجگردون نماینده اصلاح طلبی در گچساران و نماینده اصولگرایی در بهارستان هیچ سنخیتی با اندیشه اصلاح طلبی ندارد؟

شما در برابر وجدان های بیدار افکار عمومی و ذهن های پویای دانشجویان فهیم این مرز و بوم قرار گرفته اید، پس به اذهان عمومی پاسخ دهید هرچند سکوت شما پاسخی بر حقایق گفتار ماست!

رئیس کمیسیون بودجه مجلس اصولگرای نهم!

عدم همراهی اصلاح طلبان استان در طی 3 سال گذشته با شما آیا جز این است که شما در دایره اصلاحات استان و کشور نمی گنجید؟

عدم استقبال دولت از شما برای استفاده در سمت های مشاوره ای وزیر اقتصاد و حتی رئیس برنامه و بودجه کشور آیا جز این پیام صریح و روشن است که از دید دولت اعتدالگرای اصلاح طلب ؛ تاجگردون پیش از آنکه هم پیمان اصلاحات باشد؛ رفیق گرمابه و گلستان دکتر محمد رضا باهنر با خط مشی جبهه پایداریست؟

رفتارهای زیگزاگی اصلاح طلبی شما در کشور و استان که دستاوردی جز برقراری حاکمیت اصولگرایی در شهرستان و استان نداشته است آیا خود سندی بر تقابل شما با گفتمان و منش اصلاح طلبی نیست؟

این چگونه اصلاح طلبیست که در دامن دکتر محمد رضا باهنر نائب ریس دوم مجلس؛ کسی که شرافت جبهه پایداری را بر اصلاح طلبان ترجیح میدهد مدال ریاست بودجه را دریافت می کند و در کهگیلویه برای نماینده ای که آرزوی مرگ و اعدام خاتمی و اصلاحات را دارد جلسه حمایت از ایشان در انتخابات را برگزار می کند؛ اما در استان بر سیمای شریف و صادق اصلاح طلبان حقیقی و وفادار سیلی می زند و با تکبر و غرور ، خود را نیز پرچم دار بیرق اصلاح طلبی نیز میداند؟!

آیا همایش مهندسی شده مردم سالاری که در گچساران برگزار شد که پیش از آنکه به یک میتینگ سیاسی شبیه باشد به یک جشن دبیرستانی و کودکانه شباهت داشت خود سندی دیگر بر عدم محبوبیت تاجگردون در حوزه انتخابیه خویش نبود که برای پر کردن کرسی های مهندسی شده دست به دامن فعالان اقتصادی می شوند تا به نام مردم عادی و دانشجویان آگاه و اصلاح طلبان وفادار به خورد ملت دهند؟

عدم حضور معنادار دار بزرگان اصلاح طلب چون سید ضیاالدین رضا توفیقی، دکتر قاسم یزدانی، دکتر کامرانی، مهندس لطیف رستاد و سید رضا عسکری و علی خواجی، علیرضا کفایی در همایش مهندسی شده موج سالاری در گچسارن؛ خود نشانه محکمی بر عدم اصلاح طلب بودن تاجگردون و عدم همراهی بدنه مردمی و عظیم اصلاحات استان از ایشان نیست که بار دیگر این پیام روشن و هویدا شود تا عده ای برای کمرنگ نشان دادن ضعف پایگاه هواداریشان به جای آنکه از رفتار های زیگزاگی خود دست بردارند و از رفتارهای پر اشتباه خود از مردم اصلاح طلب عذر خواهی کنند، متاسفانه صورت مسئله را پاک می کنند و با سکه های زنگ زده بازار طلافروشان بر این زخم عمیق وصله ناچسپ می زنند!

همایش موج سالاری ، مردم سالاری گچساران بار دیگر این حقیقت را مشخص و مبرم ساخت که اگرچه تاجگردون در پشت بنرهای خود جوش و پشت تبلیغات سایت های مجازی؛ به ظاهر در عرصه خالی از اصلاطلبان اصیل و ریشه دار ابر مرد اصلاحات در استان و کشور شناخته میشود اما لغو همایش دانشگاه و شرافت پاک و شریف جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج که مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند و عدم همراهی اصلاح طلبان استان و پاسخ سرد اما محکم و معنا دار به این همایش و کرسی های خالی از مردم آگاه که با فعالان اقتصادی و لیدرهای از پیش دعوت شده پر گشته بود نشان داد که وضعیت و پایگاه رای اجتماعی تاجگردون چون سکه های رنگ شده بازار طلافروشی در حالت زنگ زدن و خوردگی فلزاتیست که روز به روز بر عمق این زنگ زدگی افزوده میشود تا جای که تاجگردون اصلاح طلب گچساران و اصولگرایی بهارستانی دوست ندارد با این واقعیت کنار بیاید و سعی در پیوند مغز استخوان طلای زنگ زده با ریسمان موج سالاری کواکبیان است؛ و افسوس که سخت در اشتباه است.

چرا که همان گونه که اصلاح طلبان شریف و آگاه و اصیل سمنان با رای تاریخی خود بر عدم اصلاح طلبی دکتر کواکبیان در انتخابات مجلس نهم مهر تائید زدند؛ بی شک توسل تاجگردون به ریسمان پاره و پوسیده اصلاح طلبی کواکبیان که عیار و مقاومت آن در انتخابات گذشته مشخص شد بی شک سرنوشتی مشابه آن را در انتخابات مجلس دهم به انتظار خواهد نشست! حتی اگر تاجگردون این مرقومه تلخ را نپذیرد اما مطمئن باشد؛ راه اصلاحطلبان استان و جامعه پویایی دانشجویی سالهاست که جدا شده است و به زودی پاسخ روشن و شفافی با آرای ملت به ایشان خواهیم داد!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149137
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشگاهی گفت:

    درود بر شرفت که جان کلام را گفتی. شیوه عمل آقای تاجگردون که عضو رسمی فراکسیون اصولگریان رهروان ولایت مجلس در تهران هست و در استان خود را اصلاح طلب جلوه می دهد توهین به شعور سیاسی مردم استان هست.

  2. هاشمی گفت:

    تاجگردون اصلح بی قید و شرط است

  3. مهمان گفت:

    خيلى ناجوانمردانه نوشتى.
    در استان كهگيلويه و بوير احمد خاندان تاجگردون پرچمدار جناح چپ  بوده اند
    و كلمه اصلاح طلبى را هميشه پيوست خود داشته اند، شما و همه كسانى كه اسمشان را در اين مقوله قيد نموده ايد زير سايه خودشان نگهداشته اند. اين را بدان
    آنكس كه بود سايه نشين سايه ندارد
    براتون خيلى زوده كه از تاجگردون انتقاد كنيد،.،.،.

  4. ناشناس9499 گفت:

    کاملا از لحن نویسنده معلومه که یا دانشگاه آزاد درس خونده یا….
    ای کاش یه کم تو نقد کردن ادب رو هم رعایت میکردیم.
    فرمودین سکه طلا و…. ای کاش دلیل علمی تر و قطعی تر رو میکردین. بگذریم… ادب هر کس به ز دولت بازم بیخیال
    آقای تاجگردون دانشگاه علامه استاد بنده بودن. شناختی که بنده از ایشون دارم اتفاقا ایشون اصلاح طلب و توانمندند. فک کنم مدیریت در بالاترین سطح دوره اصلاحات گواه حرف بنده باشه. شما فرمودین که در دولت روحانی اصلاحطلب، جایی نداشت. از همینجای متن میشد سواد سیاسی شما پی برد. یادتون نرفته که برای تأیید صلاحیت وزرای دولت روحانی آقای تاجگردون با دوستان اصول گرا چه درگیری شدیدی داشتن که منجربه تذکر شدید همین باهنر عزیز به جناب تاجگردون شد. شما فرمودین اصلاح طلبان سمنان به کواکبیان روی برگرداندند.. دوست من جناب آقای محمدی با نوشتن و نقد کردن محض به آدم زن نمیدن. ای کاش یه کم میشد مطالعه می فرمودین که انتخابات سمنان چی شد… واقعأ چی شد که اصلاحطلبان در انتخابات محلس قبل حضورشون کمرنگ بود؟ فقط سمنان این شرایط رو داشت؟ پس تهران چی؟ با این تفاسیر جناب محمدی عزیز نتیجه اینکه اکثریت مجلس قبل اصولگرا بوده رو باید به حساب طناب پوسیده اندیشه اصلاحات در کل ایران دانست.؟؟؟ یعنی اینکه مردم کلا اعتمادی به اصلاحات در کل کشور نداشتند؟؟؟. فلسفه آکواریومی که یادتون هست؟؟؟. این نوع نتیجه گیری و نقد شما رو میشه اصل قضیه اکواریومی گذاشت. نصیحت بنده به شما این هستش که برای نوشتن چند اصل رو رعایت کنید لطفأ: 1/ نوشتن و نقد کردن به این نیت نباشه که به شما زن بدن 2/ بدون کینه از مخاطب نقد شونده بنویسید 3/ سواد سیاسی خودتون رو تقویت کنید.
    با امید اینکه بویرنیوز نظر بنده رو چاپ کنه. هرچند بعید میدنوم. ولی به هر حال مرسی بویرجان

    • بویراحمد -تهران گفت:

      نوسننده محترم خیلی بی اطلاع تشریف دارند بیا تهران تا در مورد تاجگردون واصلاح طلبی ایشان باخبر بشی , در ضمن لیست مورد نظر شما مورد تایید خیلی از اصلاح طلبان بانفوذ نیستند ؛ چون بیشتر تخریب گرند تا اصلاح طلب !!

  5. صفادوست گفت:

    درود بر شرفت جناب آقای محمدی! اماچرا عده ای از اصلاح طلبان در استان ما محو تماشای خود شده اند و همه چیز را فراموش کرده اند؟ یا اینکه فقط دم از اصلاح طلبی می زنند و نان به نرخ روز می خورند!!به عبارتی حزب باد هستنند!حتی اشتباهات خود را توجیه می کنند تا منافع دنیوی و مادی خود را برای چند صباحی که شده تامین کنند! وای بر فرصت طلبان و عافیت طلبان بی درد!!!!! اصلاح طلبی مانند هر گفتمان زنده دیگری نیاز به خون تازه و نیروی جدید دارد جریان اصلاحات در استان نیاز به خانه تکانی دارد. مانند هر جریان فکری پویا و زنده نیاز دارد اشتباهات گذشته را یک به یک شناخته و مرتفع کند و کسانی را که تنها نقاب اصلاح طلبی بر چهره دارند از جریان اصلی دور نگه دارند. هیچ اصلاح طلب واقعی با نقد گذشته، تحرک جدید و تحزب مخالفت نمی کند و از نقد گذشته نمی هراسد.

  6. دانشجوی یاسوجی علوم سیاسی دانشگاه یاسوج گفت:

    مطلب کاملا بی ربط وطبقه بندی نشده شما را خواندم واینک به پاسخ گوش فرادهید : اولا:افراد فوق الذکری که شما در متنتان آورده اید عده ای بازنشته ویاخسته که حتی از انجام امورات شخصی خود عاجزندچه برسد خدمت به اصلاحات بعنوان مثال آقای رضاعسکری ازاداره یک کلاس دبیرستانی خسته است ومدام کلاس های ایشان بلا تشکیل است؛ اقای رضاتوفیق کارمند دانشگاه یاسوج از عهده یک کارشناس ساده در دانشگاه ناتوان مانده است وبا غیبت وتعجیل های مکرر حتی در برابرنانی که برسفره خویش می برد در قیامت جوابگو خواهد ماند ؛دوست خوبم شما از سوابق قاسم یزدانی مطلعید ؟ نه نیستید! پس جناب محترم ایشان را اصلاح طلب یاد نکنید چون اصلاح طلبی آسیب خواهد دید ! برادر گرامی ما در نظام اسلامی که در راس آن ولایت قرار دارد زندگی میکنیم پس باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد ؛ زنده باد اصلاح طلبی واصلاح طلبانی که هرگز در راه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نکرده ونخواهند کرد . زنده باد کواکبیان ؛ تاجگردون …

  7. علی گفت:

    حسودی به اقای دکتر نکنید بچه همین منطقه هست مایه افتخار هست برای استان شماها چقد تنگ نظر هستید .اگه شما می تونید اینطور کار کنید بفر مایید

  8. دکتر گفت:

    تاجگردون یک اصلاحطلب اصولگراست

    • سجاد گفت:

      نون به نرخ روز خورن …… بخدا  من هنوز نمیدونم زارع اصلاح طلب یا  اصولگرا ….. و همچنین تاجگردون ……. 

  9. دانشجوی علوم سیاسی یاسوج گفت:

    سلام ؛مطلب من چی شد ؟

  10. فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:

    نگارنده محترم ممکنه بفرمایید لیست منتخب شما در نگارشتون چه خدمت قابل توجه ای به اصلاحات کرده اند , تا اون جایی که ما می دونیم آقایان فقط نفاق افکنی میکنند برای اصلاحات وخصوصیات بارز ومثبتی ندارند , اما در طرف مقابل اقدامات وخدمات ارزنده غلام تاجگردون برای استان ملت وکشور بخصوص جامع اصلاح طلبی کاملا نمایان است والحق مقایسه تاجگردون با افراد نامبرده خیانت است به نیروهای زبده استان .

  11. ناشناس گفت:

    با مرقومه بالا به عنوان یک اصلاح طلب مستقل موافقم. انتخاب افرادی چون مدیرکل اداره راه و رئیس پردیس ایزدپناه یاسوج از طیف پایداری و موتلفه نشان می دهد که ایشان جزه به منافع شخصی و …. نمی اندیشدو

  12. شاهرخ گفت:

    دقیقا درست فرمودید…
    اینجا با استفاده از نام بهرام تاجگردون رای میاره و تو تهران با اثبات اصولگرایی خودش تو مجلس اصولگرا رییس کمیسیون میشه..
    به این میگن آدم سیاسی

  13. میلاد گفت:

    نوشته ات خیلی سطحی و بی مغز بود.توی مملکتی که سواد و صلاحیت عامل پیشرفته دم زدن به حزب و جناح مسخره ترین کار ممکنه.  کاش جوانان این منطقه بجای پز خالی روشنفکری واقعا فکر روشنی داشتند.

  14. ناشناس گفت:

    اینقدر با هم جر و بس نکنید آقای تاجگردون یک اصولگرا تمام است با توجه به قوم خیشی سیاسی که با جنتی انجام داده والا ایشان تایید نمیشد

دیدگاه شما