شنبه 12 اردیبهشت 1394 - 11:10

پشت پرده جلسه حزب مردم سالاری در گچساران ؛ چرا اصلاح طلبان شرکت نکردند؟ دلایل حضور مدیران در شوی انتخاباتی + عکس

به هر حال استانی شدن انتخابات در اسفند ماه دور از انتظار نیست و همه دوستان تلاششان را در تمام مناطق استان انجام خواهند داد و اثبات اصلاح طلب بودن به همه مناطق استان برای هر نامزد انتخابات منافع بیشمار خواهد داشت.

گروه سیاسی – حضور و سفر کواکبیان  به کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بانی و مسئول حزب مردم سالاری در کشور بی حاشیه نبود.

به گزارش بویرنیوز، قرار بر این بود که کواکبیان ابتدا در یاسوج و سپس در گچساران سخنرانی داشته باشد و علیرغم نصب بنر و اطلا رسانی صورت گرفته سفر کواکبیان به یاسوج لغو شد.

هر چند سعی شد برنامه های حزب عامل لغو این سفر اعلام شود اما مگر کواکبیان و دوستانی که برنامه سفر را تنظیم کرده بودند از برنامه های حزب خود که برنامه های آن را هم خودشان تنظیم کرده بودند بی اطلاع بودند؟

بنظر نمی رسد که تداخل برنامه ها موجب لغو برنامه در یاسوج باشد بلکه موضوع چیزی دیگری است و دلیل اصلی آن حضور تاجگردون در این جلسه در یاسوج و موضوع تجلیل از ایشان به شکل خاص بوده است.

c

به هر حال استانی شدن انتخابات در اسفند ماه دور از انتظار نیست و همه دوستان تلاششان را در تمام مناطق استان انجام خواهند داد و اثبات اصلاح طلب بودن به همه مناطق استان برای هر نامزد انتخابات منافع بیشمار خواهد داشت.

در همین رابطه برخی سعی کردند این جلسه را جلسه همه اصلاح طلبان استان در گچساران تلقی کنند، اما یک منبع آگاه در شورای اصلاحات استان به بویرنیوز خبر داد که این جلسه اساسا مربوط  به اصلاح طلبان نبوده و صرفا مربوط به حزب مردم سالاری با مدیریت آرش حبیبی بوده است و حتی ما نامه امضا کردیم که این جلسه جلسه اصلاح طلبان نیست.

عدم حضور اصلاح طلبان شاخص در سخنرانی تاجگردون و کواکبیان درگچساران خود البته نشان دهنده عدم اعتقاد اصلاح طلبان به این حرکت که منوی افراد حاضر در آن تبدیل شدن آن به شوی انتخاباتی را بیشتر خواهد کرد را نشان می دهد.

اما مکان استفاده این حزب برای جلسه خود هم حاشیه های فراوانی داشت به گونه ای که ابتدا قرار بود این جلسه در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شود که حتما در چنین مکانی جمعیت بیشتری شرکت می کردند اما مسئولین این دانشگاه با این موضوع مخالفت کردند و نهایتا یک مدرسه آموزش و پرورش انتخاب شد.

a

یدالله مرادی فعال سیاسی گچساران در خصوص برگزاری همایش حزب مردم سالاری با حضور اصلاح‌طلبان و چهره‌های شاخص این جریان سیاسی در دبیرستان پسرانه شاهد این شهرستان گفت: قانون مصوب هیات دولت صراحت دارد که جهت برگزاری همایش ها و متینگ های سیاسی،جلسات انتخاباتی،حزبی و جریان ها و گروهای سیاسی در اماکن دولتی ممنوعیت وجود دارد.

وی با بیان اینکه هیچ شخص یا گروهی اجازه ندارد مراکز دولتی را تحت عناوین عاریه و سفارشی در اختیار گروهای سیاسی قراردهد،بیان کرد: امیدوارمی رود مسئولین آموزش و پرورش توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

این فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:متاسفانه جریان سیاسی حاکم بر شهرستان گچساران که ادعای قانون مداری دارند، عملاُ خلاف قانون و مقررات عمل می کنند.

b

مرادی با اشاره به اینکه در طول زمان های متعدد همیشه جریان هایی وجود داشته است که از یک طرف شعار قانون مندی سر می دهند و از طرف دیگر خلاف  آن  عمل می کنند اثبات شده است،افزود:در حال حاضر این رانت قدرت و رانت سیاسی است که حزبی امکانات دولت را برای برپایی جلسات سیاسی در اختیار گروهی قرار می دهد.

وی تصریح کرد:سئوال اینجاست چرا شورای اداری ،فرمانداری، آموزش و پرورش ،نهادها و حراست ها در گچساران ساکت هستند و مانع این نوع سوء استفاده ها نمی شوند.

این فعال سیاسی افزود:این یک رانت و قدرت سیاسی است که به پشتوانه نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی این تخلفات آشکار و غیر قانونی صورت می گیرد.

اما در این میان حضور مدیران در صفوف مختلف این برنامه از همه پررنگ تر بود به گونه ای که شائبه انتخاباتی بودن مراسم را بیش از هر چیز دیگری به ذهن متبادر می کرد.

اما یک سوال مهم از آقای استاندار این که با این وضعیت چگونه شعار خودتان مبنی بر سلامت انتخابات را محقق خواهید کرد و آیا مدیرانی که سازمان خود را رها کرده و در این شوی انتخاباتی حاضر شده اند فردا امکانات سازمان خود را برای آقای نماینده بسیج نخواهند کرد؟

 

d

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149005
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصلاح طلبان گفت:

    اصلاح  طلبان هرگز به افرادی همچون تاج گردون اعتماد ندارند

    • عاقل بویراحمدی گفت:

      اولا تاجگردون سرچشمه اصلاح طلبی است درثانی به حرف عده ی قلیل انگشت شماری که نزد خود اصلاح طلبند ونه کسی آنها را قبول داره ونه در اصلاح طلبی جایگاهی دارند نیست !!در کشور همه تاجگردون را می شناسند ودولت وملت مخلص تاج هستند.

  2. گچساران گفت:

    Alireza Kafaee
    ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ
    ﻫﻤﺎﯾﺶ ﻧﻔﺎﻕ
    ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺣﺰﺏ ﻣﺮﺩﻣﺴﺎﻻﺭﯼ ﺩﺭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ، ﻫﻤﺎﯾﺸﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ
    ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺣﺰﺏ ﺩﺭ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﻭﻗﺎﺣﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺑﺪ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﺳﯿﺎﺳﯽ
    ﻭ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﻣﻨﺎﻓﻘﺎﻧﻪ ، ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﻓﺮﯾﺐ ﺩﻫﻨﺪ ، ﺩﺭ ﺑﻨﺮﻫﺎ ﻭ ﭘﻼﮐﺎﺭﺩﻫﺎﯼ
    ﺧﻮﺩ ﻭ ﻧﯿﺰ ﺩﺭ ﭘﯿﺎﻣﮑﻬﺎﯾﺸﺎﻥ ، ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻫﻤﺎﯾﺶ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ
    ﮐﻪ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺷﺎﺧﺺ ﻭ ﻣﻮﺛﺮ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ، ﺣﺘﯽ ﺭﺳﻤﺎً ﺩﻋﻮﺕ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﻧﺪ
    ﻭ ﺑﻪ ﺟﻬﺖ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﭼﻨﺪ ﺳﻮﯾﻪ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﻭ ﺍﻗﺎﯼ ﮐﻮﺍﮐﺒﯿﺎﻥ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ
    ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﺎﯾﺶ ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻨﺪ .
    ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﻏﻼﻣﺮﺿﺎ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺍﺻﻮﻟﮕﺮﺍﯾﺎﻧﻪ
    ﺷﻬﺮﺕ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﺍﻣﻨﯿﺘﯽ ﻭ ﺭﺍﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻓﺮﺻﺖ
    ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺭﺍﻩ ﻭﺭﻭﺩ ﻣﺠﺪﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺠﻠﺲ ﻫﻤﻮﺍﺭ ﮐﻨﺪ .
    ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺧﯿﺮ ﺍﺯ ﺁﻗﺎﯼ ﻣﺤﺴﻦ ﺭﺿﺎﯾﯽ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﮐﺮﺩ ﻭ
    ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﻌﯿﺖ ﺷﺨﺺ ﻣﺤﺴﻦ ﺭﺿﺎﯾﯽ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺩﺭ
    ﻫﻤﺎﯾﺸﯽ ، ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﻭﯼ ﺳﺨﻨﺮﺍﻧﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ
    ﭘﺲ ﺍﺯ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ، ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺮ ﻣﻮﺝ ﺷﺪ ﻭ ﺑﻪ ﯾﮑﺒﺎﺭﻩ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ ﺑﺎ ﺁﻗﺎﯼ
    ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭ ﺟﺸﻦ ﺷﺎﺩﯼ ، ﺷﻌﺎﺭ ﯾﺎ ﺣﺴﯿﻦ ، ﻣﯿﺮﺣﺴﯿﻦ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺮﺩﻡ
    ﺳﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪ ، ﺳﺮﯾﻌﺎً ﺍﺯ ﻣﯿﺎﻥ ﺟﻤﻊ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩ .
    ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺣﺰﺏ ﻣﺮﺩﻣﺴﺎﻻﺭﯼ ﺧﻮﺷﺒﯿﻦ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ . ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ
    ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﻣﻨﻔﯽ ﻭ ﺿﺪﯾﺖ ﺑﺎ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ
    ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺍﺯ ﺍﺻﻼﺣﺎﺕ ﺩﻓﺎﻉ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺣﺎﺿﺮ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﯾﮑﺒﺎﺭ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺭﻓﻊ ﺣﺼﺮ
    ﻭ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺯﻧﺪﺍﻧﯿﺎﻥ ﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﻋﻠﯽ ﻻﺭﯾﺠﺎﻧﯽ ﻣﺘﻤﺎﯾﻞ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺁﻗﺎﯼ
    ﻻﺭﯾﺠﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺳﯿﺎﺳﺘﻤﺪﺍﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﺍﺧﻼﻕ ﮔﺮﺍ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﺪ ﻧﻪ ﺁﻗﺎﯼ
    ﺧﺎﺗﻤﯽ ﺭﺍ ﺑﻮﺳﯿﻠﻪ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯾﯽ ﻣﺸﮑﻮﮎ ﺩﺭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﺍﺻﻼﺣﺎﺕ
    ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﺑﺎ ﺩﻋﻮﺕ ﺍﺯ ﺁﻗﺎﯼ ﮐﻮﺍﮐﺒﯿﺎﻥ ﺗﻼﺵ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﺑﺰﻧﺪ ﻟﺬﺍ
    ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﮐﻮﺍﮐﺒﯿﺎﻥ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﯾﺶ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎﯾﺪ ﻭ ﺍﺻﻼﺣﺎﺕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﺤﺎﻕ ﻗﺮﺍﺭ
    ﺩﺍﺩﻩ ﻭ ﺑﺎ ﻋﻮﺍﻣﻔﺮﯾﺒﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺐ ﺍﺳﺖ . ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺩﺭ ﺍﻃﻼﻋﯿﻪ ﻫﺎ ﺫﮐﺮ
    ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻫﻤﺎﯾﺶ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﻭ ﻣﺎﻧﻮﺭ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﻭﯼ ﺁﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ
    ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻫﯿﭻ ﺳﻨﺨﯿﺘﯽ ﺑﺎ ﺣﺰﺏ ﻣﺮﺩﻣﺴﺎﻻﺭﯼ ﻭ ﺁﻗﺎﯼ ﮐﻮﺍﮐﺒﯿﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﻭ
    ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻓﻌﻠﯽ ﺭﺍ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﻃﻠﺐ ﻭ ﺍﺻﻮﻟﮕﺮﺍ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﯾﺶ ﻣﺰﺑﻮﺭ ﺭﺍ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﻧﻤﺪﻩ
    ﺍﻧﺪ ﻭ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﯾﺶ ﺷﺮﮐﺖ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﮐﺮﺩ .
    ﺑﻬﺘﺮ ﺁﻥ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺣﺰﺏ ﻣﺮﺩﻣﺴﺎﻟﺮﯼ ﻭ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺪ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﻋﻨﻮﺍﻥ ”
    ﻫﻤﺎﯾﺶ ﻣﺮﺩﻣﺴﺎﻻﺭﯼ ” ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﻣﯽ ﺷﺪﻧﺪ ﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﻋﻤﻞ ﻏﯿﺮ ﻣﻨﺼﻔﺎﻧﻪ ﻭ ﻏﯿﺮ
    ﺍﺧﻼﻗﯽ ﻭ ﻣﻨﺎﻓﻘﺎﻧﻪ ﻧﻤﯽ ﺯﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﻨﻨﺪ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺣﻀﻮﺭ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ
    ﺩﺍﺭﻧﺪ . ﭘﺎﯾﺒﻨﺪﯼ ﺑﻪ ﺍﺧﻼﻕ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺍﺻﻞ ﺍﺳﺎﺳﯽ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻭﺭﺯﯼ ﺍﺳﺖ
    ﮐﻪ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻭ ﺣﺎﻣﯿﺎﻧﺶ ﻭ ﺣﺰﺏ ﻣﺮﺩﻣﺴﺎﻻﺭﯼ ﺑﻪ ﺁﻥ ﭘﺎﯾﺒﻨﺪ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﻭ
    ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺭﺍﻥ 8 ﺳﺎﻝ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﭼﯽ ﻫﺎ ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﮐﺎﺭ ﻋﻮﺍﻣﻔﺮﯾﺒﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ .

    • آگاه گفت:

      بگو مرادی تو یکی دم از قانون نزن زمان مدیریت خودت روفراموش کردی چه سواستفاده های مالی از این مکانها برای قلم چی کردی بدون یک ریال اجاره یااجاره خیلی کم اینها خلاف قانون نبود  ولی سخنرانی نماینده ورییس کمیسون برنامه وبودجه کشور دراین مکان خلاف قانون بابا جمع کن حرف اصلی رو بزن همه میدونند که چطوریک دفعه این اموال رو به دست اوردی

  3. ملا گفت:

    خدایا کواکبیان تو شهر خودش فراریه اونوقت میشه پارتی تاجگردون که من اصلاح طلبم…..

  4. ناشناس گفت:

    تاج گردون کهنه سیاستمداری است که به این آسانی کسی حریفش نمیشود هر کاری اراده کند حتما انجام میگیرد چون با انتخاب مدیران استانی تمام راهها را برای دیگر رقیبان بسته است

  5. اصلاح طلبان بویراحمد گفت:

    اتفاقا جلسه بسیار خوبی بود وبا حضور اصلاح طلبان استان شکل گرفت ؛ فقط تعداد انگشت شماری که خود را متعلق به حزب منحله مشارکت می دانند شرکت نداشتند ؛ که در این خصوص حضور ویا عدم حضور آنها تاثیری در اینگونه جلسات نخواهد داشت همچنانکه تاثیری در انتخاب استاندار ویا مدیران ارشد استان نداشته ونخواهند داشت .

  6. رضا گفت:

    پخش فیلم سران فتنه و فتنه گران . خاتمی . میرحسین موسوی و….. در این همایش یک مصیبت بزرگ و فاجعه برای این شهرستان بود دستگاههای نظارتی و امنیتی وارد عمل شوند

  7. بویراحمدی گفت:

    آقای مرادی توعادت کرده ای فقط ایرادی میگیری نه اینکه دردوران حاکمیت خودتون قانون رارعایت میکردیت

  8. اصلاح طلب بویراحمدی گفت:

    متاسفم برای آقایانی که کم آوردند حالا دم از اصلاح طلبی میزنند وبه تاجگردونی که بازوی راست دولت اصلاحات در تمام ادوار بوده خرده ریزه می گیرند!! آقایان یا سواد سیاسی ندارند یا یه جوری فشار بهشون اومده والا تاجگردون در دوره خاتمی موثرترین فرد بوده وبرنامه وبودجه دولت اصلاحات را ایشان می بست ودر دولت روحانی نیز در مجلس بازوی پر توان دولت روحانی است وبعنوان نماینده اصلاح طلبان کشور با ریاست جمهورتشکیل جلسه می دهد ؛به آقایان توصیه می کنم به جای پریدن از این شاخه به اون شاخه کمی مطالعه کنند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند ؛ نکته بارز تاجگردون این است که به ملت ونظام و ولایت عشق می ورزد تا خار چشم دشمنان قسم خورده اسلام باشد .

    • بویراحمد گفت:

      از این عنوان بویراحمداستفاده نکن پس بازوی راست هست بازوی چپ نیست. در توهم زندگی میکنی برو مطالعه کن ببین کی تاجگردون رو تایید کرد حزب ابادگران اصولگراوکی رفیق صمیمی تاج تو مجلسه توکلی اصولگرا . تبلیغ کی رو تو چرام کرد بزرگواری اصولگرا .در مجلس عضو چه فراکسیونیه رهروان ولایت اصولگرا.تا حالا چند تا مدیر اصلاح طلب اورده سر کار هیچ . مشاوانش کیا هستن اصولگراها .کی بود که رهبر اصلاحات به خاطر عدم تواناییش در سازمان بودجه وقتی می خواست رییس بشه نیشخندی زدو مانع شد .تاج شکسته

      • کهگیلویه وبویراحمد گفت:

        دوست خوبم اینکه میگم برو بیشتر مطالعه کن بدت نیاد وسعی کن همیشه تو زندگیت واقعیت گرا باشی نه منفی گرا !!کی باید بدونه وتایید کنه که تاجگردون اصلاح طلبه؟! مردم استان ؛کشور ؛دولت ؛ مجلس ؛سران اصلاح طلبان که یکی یکی دارن میان توی استان ؛ نه چهار نفر بازنشته که خود را مشارکتی می نامند !!عزیزم افتخار کن به تاجگردون که افرادی مثل کواکبیان را میاره توی استان ! مگه کواکبیان ستون فقرات اصلاحات نیست ؛ شما به سخنان آقای نوبخت مرد شماره دو دولت گوش نکردی که درمورد تاجگردون چی گفت …؟

  9. اصلاح طلب..... گفت:

    کی گفته انهای که بغل اقای کواکبیان ایستاده اند اصلاحطلبند.اصولگرای خالصند.

  10. احمد گفت:

    حضور دوستان آب و فاضلاب خيلي پررنگ مشاهده مي شود در صورتي كه مشكلات بي آبي در سطح استان مردم را كلافه كرده . آقاي لدني و جنتي معاون برنامه ريزي آب و فاضلاب به جاي اين ميتينگها بريد به فكر جذب اعتبار باشيد اين كارا درد مردم را دوا نميكنه

  11. بنگرو گفت:

    راستي اين مديران كه نمي توانند مشكل مردم راحل كنندوودرمديريت بسيارضعيف هستند چطورميخواهند مشكل آراي تاجگردون راحل كنند.

  12. رزمنده دفاع مقدس بویراحمدی گفت:

    غلام تاجگردون انسانی شریف نجیب ایثارگر واز مهره های ریشه ای اصلاح طلبان است .

  13. همشهری گفت:

    ای مردم ! جنتی و اصلاحطلبی…..

  14. میثم ع گفت:

    همگی به روز باشیم!!هر زمانی میپذیره که آدم عضو یه حزبی باشه الان هم بورس دست اصلاحاته!!!!!!!!

دیدگاه شما