شنبه 12 اردیبهشت 1394 - 8:39

عابدینی: پرسپولیس با قاطعیت در لیگ برتر ماند

آنچه که باید انجام می‌شد اتفاق افتاد و پرسپولیس با قاطعیت در لیگ برتر ماندگار شد و دیگر هیچ خطری در این زمینه وجود ندارد. اکنون بحث دیگری که می‌تواند هواداران را خوشحال کند بحث مزایده است .

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: قرار نیست برانکو از پرسپولیس برود اما باید شرایط را برای موفقیتش فراهم کنیم.
بویرنیوز: امیر عابدینی، درمورد پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: آنچه که باید انجام می‌شد اتفاق افتاد و پرسپولیس با قاطعیت در لیگ برتر ماندگار شد و دیگر هیچ خطری در این زمینه وجود ندارد. اکنون بحث دیگری که می‌تواند هواداران را خوشحال کند بحث مزایده است که امیدوارم با صحت و سلامت همه چیز تمام شود و فصل آینده پرسپولیس را بخش خصوصی اداره کند. انتقال 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خیلی خوب است.
عابدینی درمورد اینکه اگر هدایتی برنده مزایده شود برانکو به کارش ادامه خواهد داد یا نه گفت: چه هدایتی برنده مزایده شود چه هر شخص دیگری وضعیت ادامه همکاری برانکو را کمیته فنی پرسپولیس تعیین می‌کند آنجا آدم‌های بزرگی تصمیم گیرنده هستند افرادی مثل ذوالفقار نسب،‌معینی، پروین حضور دارند البته برانکو قرار نیست برود او یک مربی با دانشی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند به شرط آنکه بستر لازم را برای موفقیت او مهیا کنیم.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره اظهارات تند علی کریمی علیه علی کفاشیان و فدراسیونش گفت: وقتی علی کریمی را اذیت کنند بند دلش پاره می‌شود و حرف‌هایش را می‌زند. کریمی هنوز حرف‌های ناگفته زیادی درمورد علی کفاشیان دارد به هر حال فوتبال باید به صاحبانش برسد. علی کریمی قطعا دلش سوخته که این حرف‌ها را زده است درست نیست که به علی کریمی انگ استفاده از بلیت درجه یک را بچسبانیم او در بایرن‌مونیخ بازی کرده و بهترین بلیت‌های درجه یک بهترین پروازها را دیده است.
عابدینی درمورد این که با وجود اینکه اسم او برای سرپرستی مطرح شده بود اما پیروانی مدیر تیم ملی شد گفت: من از ابتدا هم گفتم که با من در این مورد صحبت مستقیمی نشده است و برخی شایعه‌سازی می‌کنند تا افرادی را تخریب کنند می‌دانم که این شایعه‌ها را چه کسانی می‌سازند تا من و برخی دیگر از افراد در فوتبال مطرح نباشیم اما خوشبختانه و یا متاسفانه من همیشه در فوتبال مطرح هستم.
منبع: فارس
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148985
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما