جمعه 11 اردیبهشت 1394 - 23:17

خبر خوش شهردار یاسوج برای کارگران/ هشدار جاوید به کسانی که عوارض نمی دهند

وی اظهار کرد: امسال دوبرابر پارسال در شهر یاسوج فعالیت های عمرانی صورت خواهد گرفت تا شهروندان از رفاه بیشتری برخوردار شوند.

شهردار یاسوج گفت: همه معوقات کارگران شهرداری تا پایان دی ماه 1393 مهیا شده و با تکمیل مدارک پیمانکار، این حقوق پرداخت می شود.

به گزارش بویرنیوز،  محمدعلی جاوید روز پنجشنبه در جمع کارگران شهرداری یاسوج افزود: هیچ مشکلی از جهت پرداخت این حقوق وجود ندارد و پیمانکاران پس از تحویل صورت حساب، مطالبات و معوقات کارگران را دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: شهرداری یاسوج پیش از این 340 میلیارد ریال بدهی داشت که بخشی از آن نیز مربوط به کارگران، کارکنان و پیمانکاران بود.

جاوید بیان کرد: به این ترتیب بخشی از بدهی ها پرداخت خواهد شد و شهرداری برای اجرای پروژه های عمرانی شهر یاسوج در سال جاری تلاش بیشتری خواهد کرد.

وی اظهار کرد: امسال دوبرابر پارسال در شهر یاسوج فعالیت های عمرانی صورت خواهد گرفت تا شهروندان از رفاه بیشتری برخوردار شوند.

جاوید عنوان کرد:کسانی که مجمتع های مسکونی و تجاری می سازند اما قصد قانونگریزی و پرداخت نکردن عوارض شهرداری را دارند در سال جاری جلوی کار آنها گرفته خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148978
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رحمان گفت:

    جناب جاوید من یک خانه ای خریدم و گچکاری اش که قبلا انجام شده بود را ترمیم کردم. بعدا قبضی در منزل بنده آوردند که درآن براساس محاسباتی قیمت خانه کلنگی بنده که خودم 150 خریده بودم 400 میلیون براورد و برمبنای آن برایم عوارض صادر شده است. حالا میخواهم به شما لطفی کنم این خانه را برای من بفروشید 400 تومان بنده جلوی همه مردم تعهد میکنم 100 میلیونش را به شهرداری اهدا کنم. حالا مبلغ عوارض محاسبه شده عددی نبود و خوب بود می گفتید که لطفا اینقد به شهرداری کمک کنید ولی نرخ الکی روی مال مردم نذارید.

  2. سجاد گفت:

    دستت  درد  نکنه  بعد  از  2  سال

    • ﻓﺮﻳﺪﻭﻥ گفت:

      ﺑﻬﺘﺮﻩ ﺑﺪﻭﻧﻲ اﻳﻦ ﺑﺪﻫﻲ ﻫﺎﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ ﻧﮔﻴﻦ ﺗﺎﺟﻲ ﻭﺑﻬﺮاﻣﻲ اﺳﺖ ﻧﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﺩﻛﺘﺮ ﺟﺎﻭﻳﺪ

  3. مرضیه گفت:

    مالیات وعوارض همش بهونس.فقط تا کفگیرشون به ته دیگ میخوره میخوان با پول مردم جیبشونوپرکنن.خیلی زورمیگن.

    • ﺳﺎﻧﺎﺯ گفت:

      ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﻳﺰ ﻳﻪ ﻛﻢ ﻓﻜﺮ ﻛﻦ ﺑﺤﺚ ﻛﻔﮕﻴﺮﻭﺗﻪ ﺩﻳﮓ ﻧﻴﺴﺖ اﻭﻥ ﻛﺎﺭﮔﺮﻱ ﻛﻪ ﺁﺷﻐﺎﻻﺗﻮﻧﻮ ﺟﻤﻊ ﻣﻴﻜﻨﻪ اﺯﻫﻤﻴﻦ ﻋﻮاﺭﺽ ﺣﻘﻮﻕ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ 

      • مرضیه گفت:

        چندبارپای صحبت کارگرا نشستی؟از وضع جیبشون چی میدونی؟انقد بخوربخور هست که نوبت به کارگرای بدبخت نمیرسه. 🙁

        • ﺳﺎﻧﺎﺯ گفت:

          ﺁﺭﻩ ﻣﻦ ﭘﺎﻱ ﺻﺤﺒﺘﺸﻮﻥ ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺗﻮﭼﻲ¿ﺗﻴﺘﺮﺧﺒﺮﻭﻧﺨﻮﻧﺪﻱ¿ﺟﺸﻦ ﻛﺎﺭﮔﺮاﺭﻭﻧﺪﻳﺪﻱ¿ ﻛﺪﻭﻡ ﺷﻬﺮﺩاﺭي ﺗﺎﺣﺎﻻ ﺟﺸﻦ ﻛﺎﺭﮔﺮﻱ ﮔﺮﻓﺘﻪ¿ ﺣﺪاﻗﻠﺶ اﻳﻨﻪ ﻛﻪ ﻭﺿﻌﻴﺘﺸﻮﻥ اﺯﻗﺒﻼ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﻬﺘﺮﻩ.

  4. علی پوریان گفت:

    آخه ما چرا عوارض بدیم لطفا فقط از منطقه بالا نشین های شهر عوارض بگیرید و گرنه ما مردم شرف آباد یه ریال به شهرداری نمی دیم چون به ما خدماتی تا بحال ارائه نشده ، متاسفیم برا ی شهردار و شهرداری یاسوج

    • ﻓﺮﺥ گفت:

      ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﻳﺰ اﻭﻝ ﺑﺮا ﺧﻮﺩﺕ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺑﺎﺵ ﻛﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻲ ﻋﻮاﺭﺿﻮ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﭘﺮﺩاﺧﺖ ﻛﻨﻦ ﺗﻮ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺕ اﺯاﻭﻝ ﻣﻴﮕﻲ ﻋﻮاﺭﺽ ﻧﻤﻴﺪﻡ ﭼﺮااﻧﺘﻆﺎﺭﺧﺪﻣﺎﺕ ﺭﺳﺎﻧﻲ ﺩاﺭﻱ

  5. شرف آباد گفت:

    آقای شهردار  کوچه خاکی عوارض داره ؟؟؟؟
    کو آسفالت؟؟؟؟
    کو جدول کشی ؟؟؟
    کو فضای سبز ؟؟؟؟
    اول خدمات میدن و زیرساخت آماده میکنن بعد میگن آقا بیا پروانه بگیر خونه بزن عوارض بده…
    بیا شرف آباد ببین ببینم روت میشه بگی عوارض بده !!!!!!

    • ناشناس گفت:

      آقای شهردار! آیا از وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی به ویژه در شرف آباد خبر داری؟ آمار بده تا کنون چند مورد رو برخورد کردید؟ آیا اصلاً به فکر زیباسازی و معماری شهر هستید و یا فقط به فکر دریافت عوارض و طفره رفتن هستید.

      • ﭘﻮﺭﻳﺎ گفت:

        ﻭﻗﺘﻲ ﺷﺒﻮﻧﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﻴﺴﺎﺯﻳﻦ ﻋﺎﻗﺒﺘﺶ ﻫﻤﻴﻦ ﻣﻴﺸﻪ. ﺧﻮﺏ اﻭﻝ ﺑﺬاﺭﻳﻦ اﻣﻜﺎﻧﺎﺕ ﺑﻬﺘﻮﻥ ﺑﺪﻥ ﺑﻌﺪﺧﻮﻧﻪ ﺑﺴﺎﺯﻳن.

  6. ناشناس گفت:

    لطفاً جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را در شرف آباد بگیرید و مشکلات خیابان کشی ها و اعطای پروانه و مجوز ساخت زمین های فروخته شده از سوی مالکان را حل کنید.

  7. مهدی گفت:

    این چاله چوله های خیابونها رو درست کنین باقی کاراتون پیشکش

  8. ساناز گفت:

    الان تو بلوار های کاشانی وسالم آباد را دیدی

  9. قائم گفت:

    آقای شهردار باسلام بهتر نیست در مورد در مورد جمع آوری عوارض سالانه پروانه کسب اطلاع رسانی شودوحد اقل زمان آن مشخص شود تااینکه ماموران شما یمرتبه اختاریه آن هم بدون امضاء شهردار تحویل کسبه میشود که شما حد اکثر 24 ساعت فرصت دارید به شهرداری مراجعه نمائید در غیره این صورت مغازه پلمپ میشود در صورتی که هر کسبه از اول سال تا پایان آن سال فرصت دارد این عوارض را پرداخت نماید به نظر بنده فرهنگ سازی بهتر از همه چیز است ودر یک کلام این عمل ماموران شما توهین به کسبه وبازاریان است شما میتوانید اختاریه برای کسانی که بدهی معوقه دارند بفرستید باین وضعیت خرابی بازار مردم 

دیدگاه شما