چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 22:56

توضیحات استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خبر اشتغال «بویر نیوز»/ مقصر اعلام شد

اطمینان میدهیم ، (باتوجه به تاکید استاندار محترم) که در آزمون های استخدامی دولت تدبیر و امید کوچکترین تخلف و تبعیضی را اجازه نخواهیم داد و متقاضیان اطمینان داشته باشند که در آزمونهای استخدامی احتمالی سال ۹۴ جز قانون و عدالت اجرا نخواهد شد.

گروه اقتصادی – پس از انتشار خبری با عنوان “کلاه بزرگی که سر کهگیلویه و بویراحمد رفت/ چه کسی این حق را به استان بازمی گرداند؟” در پایگاه خبری – تحلیلی بویر نیوز که در آن به کوتاهی مسئولان دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد بخاطر عدم اجرای طرح مهرآفرین انتقاد شده بود، مدیرکل منابع انسانی استانداری نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و ابعاد تازه تری از آن را نمایان کرد.

توضیحات وحید محمدی تبار به خبر «بویر نیوز» در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

با تشکر از سایت بویر نیوز که نسبت به حساس ترین موضوع یعنی بحران بیکاری و اشتغال، پیگیر است.

وحید محمدی تبار

لازم به یادآوری است، موضوع مجوزهای استخدامی طرح مهرآفرین در استان با جدیت بررسی و پیگیری شده است، در سال گذشته موضوع مجوز های طرح مهر آفرین بررسی شد، چند فقره مجوز شامل ۱۰۰۰ نفره؛ ۱۴۶ نفره؛ ۱۰۰نفره استخدام و یک مورد هم ۱۸۹ نفری تبدیل وضعیت از قرارداد کار معین به پیمانی در سال ۱۳۹۰ صادر شده ولی متاسفانه مسولان وقت – حالا به هر دلیلی – از عملیاتی کردن آن کوتاهی کردند. در صورتی که اگر حتی انتشار آگهی هم انجام شده بود،دموافقت همه این مجوزها را در دولت جدید اخذ می شد.

با تلاشهای استاندار و معاون منابع انسانی و بنیاد شهید، مجوز ۱۴۶ نفری ایثارگران احیا و عملیاتی شد و برای بقیه مجوزها هم استاندار محترم جناب دکتر خادمی و نمایندگان محترم استان توامان به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نامه نوشتند و مذاکره کردند و بنده هم در سفر اخیر دکتر نوبخت به استان، دو بار با ایشان فقط در خصوص احیای مجوزهای باطل شده طرح مهر آفرین صحبت و حتی التماس هم کردم و قولهایی دادن که بررسی و کمک بشود، ضمنا رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس هم درخواست احیای این مجوزها را طی نامه ای از دکتر نوبخت داشته اند. به هر حال ما تلاش خود را  کرده ایم.
توجیه سازمان مدیریت کشور این است که اگر این مجوزها را حتی انتشار آگهی هم کرده بودند ما برای عملیاتی کردنش کمک میکردیم. استانهای دیگر اقدام کردند ولی متاسفانه از سال ۹۰ تا ۹۲ گویا آقایان، فرصت انتشار آگهی هم نداشتند و در دولت جدید هم که باطل شد، چون اقدامی روی این مجوزها نشده بود.
لذا استاندار جدید و مدیریت جدید این استان و نمایندگان هیچ تقصیر و کوتاهی که نداشته اند هیچ، بلکه تلاش هم نمودند،کوتاهی از قبل بوده است.
امیدواریم بتوانیم با کمک رسانه ها و سایتهای استان گامی هرچند کوچک برای حل مشکل اشتغال جوانان تحصیل کرده بنماییم و مطمین باشید ما نه تنها کوتاهی نمی کنیم بلکه حق جوانان کهگیلویه و بویراحمد را می گیریم و روی این موضوع هم کوتاه نمی آیم و انشالله سازمان مدیریت با درک شرایط این استان که فاقد صنایع بالا دستی، کارخانه و واحدهای اشتغالزا است و اکثر جوانان تحصیل کرده آن با معضل بیکاری دست به گریبان اند به درخواست های استانداری و نمایندگان توجه و عنایت نماید.
در این دوره آزمون جدی و کلان نداشتیم، جز چند مورد جزئی که در کمال صحت بنا به نظارت دقیق و مستمر کارشناسان دفتر منابع انسانی استانداری برگزار شد و چند مورد شکایت بود که به دقت بررسی شد.

اطمینان میدهیم ، (باتوجه به تاکید استاندار محترم) که در آزمون های استخدامی دولت تدبیر و امید کوچکترین تخلف و تبعیضی را اجازه نخواهیم داد و متقاضیان اطمینان داشته باشند که در آزمونهای استخدامی احتمالی سال ۹۴ جز قانون و عدالت اجرا نخواهد شد.

وحید محمدی تبار
مدیرکل منابع انسانی استانداری

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148869
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصلاح طلب گفت:

    احسنت بر جناب مهندس محمدی تبار
    مدیر توانمند ، شجاع و پرتلاش

  2. سعیدبخشوده گفت:

    با تشکر از اقای مهندس محمدی تبار که با درایت و استدلال جوابیه ای برای سایت بویرنیوز فرستاادن و افکار عمومی را نسبت به موضوع اگاه کرد .امید داریم که با درایتی که در ایشان سراغ داریم با نظارت کامل بر استخدامیها استان حق را به حقدار برساند.اارزوی قلبی مردم این است که همه مدیران مانند ایشان در حوزه کاری خودشان جوابگو باشند

  3. بی انصاف گفت:

    فقط خوب توجه کن که در دولت بعدی ! مسئولین بعدی نگویند مسئولین گذشته کم کاری کردند.

  4. lمانی گفت:

    پارتی بازی و تبعیض در استان بیداد میکند . وحالا حالاها هم همین طور است .از سایت بویر نیوز برای تنویر افکار عمومی تقدیر و تشکر می نمایم

  5. رضا گفت:

    همه این مشکلات و استخدام نشدن 1000 نفر و … از مدیر قبلی… هستش

  6. محسن گفت:

    اقای….. باید جواب بدهد که در دنیا و اخرت بدهکار مردم استان می باشد

  7. فرهنگی گفت:

    جهت اطلاع آقای محمدی تنهادستگاهی که باشجاعت تمام علی رغم اینکه چندبرابرکلیه نیروهای شرکتی وکارمعین دستگاهای اجرایی استان نیروی شرکتی .کارمعین.آموزشیارنهضت سوادآموزی. معلمان حق التدریس و… داشت اماهمه آنهاراباکسب مجوز ازوزارت متبوع وبه استناد طرح مهرآفرین تبدیل وضع نمود به نحوی که امروز هیچ نیروی بلاتکلیفی درآموزش وپرورش وجودنداردوتیم جدیدمدیریت آموزش وپرورش بدون وجودنیروی بلاتکلیف کارخودراشروع کردندالبته هیجگاه هم بعنوان یکی ازکارهای مهم مدیران قبلی ازآن یادنشد همانگونه که پاداش مناطق محروم بعدازچندسال تلاش شبانه روزی تاجایی که اسنادمالی آماده پرداخت شده بودومدیرت جدیدتنهاکارآماده را پرداخت نمودنداماهیچگاه اشاره ای به تلاش مدیران قبل ننمودندگرچه این تلاش جزء وظایف وخدمت به فرهنگیان عزیزبوده وفرهنگیان خودبراین موضوع واقف هستند

  8. نشر عدالت گفت:

    یعنی ما باید انتظار داشته باشیم مسئولین بگن ببخشید ما کم کاری کردیم.
    تا حالا سابقه نداشته تو این کشور یه مسئولی به دلیل کم کاری خودش از مردم عذر خواهی کرده باشه و همه توجیه کردن … این هم رو بقیه … چطور بقیه استانها نیروهاشون یکی دو ساله مشغول به کاره…

  9. علی گفت:

    اون 146 نفرم استخدام نشدن همش حرفه بخدا….البته ی تعدایش استخدام شدن ک بند ( پ) قوی داشتن…. وای از مشولان استان ما … تا کی…..

  10. علی گفت:

    جان خودتون دم از عدالت نزنین ک حالم بهم میخوره… عدالت کجا بود.. تا بند پ نداشته باشی دکتری هم داشته باشی همون مسافر کشی….عدالت کجا بود ..عدالت فقط در خانه ال علی است و بس………………..

  11. الف گفت:

    خنده دار اینه که ایشون از عدالت در استخدامیهای استان حرف میزنه. ای خدا

  12. جوان بیکاری که غیر از خدا هیچ پارتی ندارد گفت:

    تو بنداز گردن من ، من میندازم گردن یکی دیگه ، یکی دیگه هم میندازه گردن یکی دیگه ……
    کی به کیه

  13. ناشناس گفت:

    عدالت کجایی ؟حق ایثارگران بجا ،پس بقیه مردم عادی چکار کنند ؟دستور قتل عام مردمی که نه پارتی دارند و نه ایثارگری را صادر کنید چون هر چه تلاش میکنند به جای نمی رسند

  14. فراموش شده گفت:

    استاد جان خودت ول کن این وعده های دروغ رو همش حرف میزنید بجاش کار کنید کو کار کو استخدام همشونو از اولش مشخص کردین تو این استان دیگه هرکی پارتی نداره کاملا از همه استخدامی ها ناامیده پس کسی الکی هزینه نکنه

  15. فراموش شده گفت:

    چرا همه نظر نظرها رو نمیزنید نکنه اینجا هم باید پارتی داشته باشیم

دیدگاه شما