چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 6:00

پشت پرده عملکرد سوال برانگیز مدیرکلی در کهگیلویه و بویراحمد/ از عزل مدیریتی در دوره احمدی نژاد تا مسئولیت ستاد قالیباف و مدیرکلی در دولت روحانی!

بهر حال بنظر می رسد اقدامات ایزدپور و خدمات بی شائبه وی نه به جوانان و ورزش بوده است بلکه به شعور مردم استان محروم کهگیلویه و بویراحمد بوده است که بی شک مردم همیشه محروم ما نیز این خدمات را پس زده اند و این خدمات را به آنهایی تقدیم می کنند که کلید به دست وی سپرده اند.

گروه ورزشی – هفتم خرداد سال 92 رسانه های خوزستان بخصوص شهرستان اندیمشک از خبر خوشی به مردم اطلاع می دادند که محتوای آن عزل جهانبخش ایزدپور از مدیریت آموزش و پرورش در شهرستان اندیمشک بود.

به گزارش «بویر نیوز»، رسانه های مستقل خوزستان چنان از این شخص برآشفته بودند که در متن خبر از مدیریت 9 ماهه وی با کلماتی همچون بد و بدترین مدیریت یاد کرده بودند و البته مدیر یکی از سایت های خبری اندیمشک در یادداشتی علت برکناری وی را شکایت معلمان و البته دستور مستقیم وزیر برای این مدیر شهرستانی عنوان کرده بود.

اما با تغییر دولت بار دیگر ستاره اقبال به جهانبخش ایزدپور رو کرد و او پس از 9 ماه وداع سهمگین (از 7 خرداد 92 تا 29 بهمن 92)  با شهرستان اندیمشک، اینبار از بخش آموزش و پژوهش استانداری اصفهان، کلید سازمان بحران زده ی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت تا پس از کنار رفتن حجت‌‌الاسلام سید جواد خاضع از روحانیون ورزشکار استان و تنها مدیرکل روحانی ورزشکار در کشور که نتوانسته بود از پس حجم بالای مشکلات برآید و بدهکاری‌های سنگین و به نوعی ورشکستگی نیز دامن سازمان را گرفته بود، شاید کور سوی امیدی به این خانه بتابد.

سرانجام جهانبخش ایزدپور ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را در دست گرفت تا اولین مدیر غیر بومی در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد، اما هیچ روزنامه نگاری یا چهره سیاسی درباره وی و توان مدیریتی اش سخنی نگفت و هیچ خبرنگاری هم از وی برنامه نخواست و طبیعتا خود وی هم هیچ برنامه ای اعلام نکرد چرا که اصولا برنامه ای در کار نبود و همه و همه از قشر آگاه گرفته تا مردم کوچه و بازار بشدت دنبال پاسخ این سوال بودند که وی گزینه تاجگردون بوده یا زارعی چرا که اساسا به بزرگواری امیدی در بحث انتصابات نبود و البته مردم استاندار را نیز در بازی عزل و نصب معمولا حتی در حد حرف هم  راه نمی دهند.

وی که درباره میزان ارتباطش با ورزش جای بحث و تامل است، مسئول ستاد جوانان قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری بود و از مدیران دولت احمدی نژاد بود و از ابتدا اعلام نشد ملاک انتخاب وی کدام لیاقت و برنامه برای این حوزه مهم در استان محروم نگه داشته شده کهگیلویه و بویراحمد چه بود!

در زمان یک سال و نیمه وی در راس این سازمان هر چند وی حضور موثر و حق به جانبی در رسانه ها بخصوص برنامه های سفارشی شبکه دنا داشت اما کارنامه ای بسیار قابل تامل بر جای گذاشته است.

1 – از جمله مهمترین اقدامات حاشیه سازانه ایزدپور سال گذشته اعلام شد ۲۹ طرح ورزشی در شهرستان های گچساران و باشت در حال انجام است و ایزدپور حتی در گچساران با لباس ورزشی پا به توپ شد تا مدت ها دیگر شهرستان ها به حق کشی صورت گرفته اعتراض کنند و مسئولان را نیز مورد شماتت قرار دهند اما امسال نیز اعلام شد همین تعداد پروژ در شهرستان های بویراحمد و دنا به انجام می رسد که این موضوع باعث شد تا کسانی که بر روی اقدامات سال گذشته مانورهای تبلغاتی داده بودند از این موج اطلاع رسانی ابراز گلایه کردند و البته چهار شهرستان دیگر استان که مجموعا یک حوزه انتخاباتی در استان هستند بشدت به ابراز یاس و نا امیدی کردند.

تب اعتراضات مردمی وقتی فروکش کرد که مشخص شد اقدامات انجام شده ارتباطی به مدیرکل ندارد و اعتبارات نه از سوی ایزدپور بلکه از سوی نمایندگان جذب شده است و اقدامات دولت تدبیر و امید نبوده بلکه باید این اقدامات را به نام مجلس نهمی ها ثبت کرد.

2 سالن اسفندان دهدشت (اینجا) برای چندمین بار افتتاح شد در حالیکه شیشه های شکسته و رنگ رخساره آن از وضعیت نامناسبش خبر می داد و از سوی دیگر در بسیاری از شهرستان های استان از جمله بهمئی اکثر اماکن ورزشی در تعطیلی به سر می برند یکی دیگر از شاهکارهای مدیریتی ایزدپور بود.

ورزش

3 – بهمن ماه سال گذشته صبر معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد لبریز شد و با بیان اینکه ایزدپور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خود تمامی مشکلات اداره ورزش و وجوانان استان را برعهده گرفته است، ابراز کرد: در حال حاضر ایزپور در هیچ جلسه ای در استانداری شرکت نکرده که بخواهد مشکلات نهادش را برای ما بازگو کند. نیک اقبالی با بیان اینکه مسئولان منکر فعالیت های شبانه روزی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان نیستند، گفت: اگر قرار بر ارائه مشکلات و حل نکردن آن بود، مدیر کل قبلی هم همین کار را می کرد.

4 –  اسفندماه سال گشته نیز اعلام شد ایزدپور عنوان مدیر برتر را از سوی وزیر پرحاشیه دولت یازدهم به خود اختصاص داده است و اما بعدها ثابت شد لوح تقدیری با همین عنوان برای تعداد زیادی از مدیران کل – حدود 15 نفر – به سراسر کشور ارسال شده و بر اساس برخی روابط یکی از آنها نیز بدست ایزدپور داده است و وی افکار مردم صادق و ساده کهگیلویه و بویراحمد را بازی داده است.

5 – بازگشت غریبانه ورزشکاران از مسابقات جهانی و بین المللی یکی از ایراداتی بود که به این حوزه وارد می شد که پس از انتقادات رسانه ای نصب بنرها با تاکید بر کلمه سازمان ورزش و جوانان چند صباحی در شهرهای استان مد شد و البته در شهرستان بویراحمد نیز مراسم قابل توجهی برگزار شد اما معلم معزول اندیمشکی ها از انتقادات درس گرفت و در روز افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری شهدا یاسوج که برای آنهم حاشیه ایجاد کرده بود و نام آن را به آزادی تغییر داده بود که کدورت خانوداه شهداء و جمع کثیری از مسئولان را به دنبال داشت برای خودش نوشابه باز کرد و با پول بیت المال و از حق مردم این استان فقیر انواع بنرهای جور وا جور با سایزهای مختلف و متن های متفاوت برای تقدیر از خودش نصب کرد در حالی که در زمان ریاست یکسال و نیمه وی این ورزشگاه تنها ۴ درصد پیشرفت نیاز داشت.

1

3

بهر حال بنظر می رسد اقدامات ایزدپور و خدمات بی شائبه وی نه به جوانان و ورزش بوده است بلکه به شعور مردم استان محروم کهگیلویه و بویراحمد بوده است که بی شک مردم همیشه محروم ما نیز این خدمات را پس زده اند و این خدمات را به آنهایی تقدیم می کنند که کلید به دست وی سپرده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148709
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    از ماست که بر ماست.
    حضور مدیرکلی غیر بومی و سبک مغز و عزل شده در یکی از شهرستانهای درجه3 خوزستان نشان خاک بر سری ماست! افتتاح ورزشگاهی که با پیگیری نمایندگان و استانداران فعلی و قبلی انجام شد را به اسم خود تمام کرد!

  2. ازادی بیان گفت:

    در استان هر کسی برای آزمایش ویاد گیری فن وفوت فرستاده می شود ،وای به حال مردم که ترقی اندر محال است برای این جوانان ورزشکار

  3. هم استانی گفت:

    چه مدیر ورزشکاری با این اندام.فقط اینو بدونیت همشهریان اگر ایزدپور هم استانیمان بود الان از جزیره هرمز بیشتر پرتابش کرده بودیم. ای غریبه پرستها.با این همه نیروی با استعداد در استان.

  4. ناشناس گفت:

    کاش روی برسد که از روی حسادت وغرض ورزی حرفی وسخنی نگوییم و ننویسیم

  5. امیری ع گفت:

    اقای استاندار اگربه شهدا اعتقادداری عزلش کن

  6. ناشناس گفت:

    و چنش قسم

  7. شهروند گفت:

    این اعتبارات کلانی که اخیرا به ورزش یاسوج 14 میلیارد تومان و گچساران 12 میلیارد تومان و دهدشت ؟؟؟اختصاص داده شده هنر نمایندگانه که خارج از بودجه استانی دست و پا کردند.ونصب بنر و تبلیغش را مدیر ورزش به عهده گرفته.

  8. ناشناس گفت:

    به امید روزی که حرفایی که تو جمع شنیدیم و می شنویم رو الکی بدون مدرک و اثبات شدن به خودمون تکرار نکنیم و این همه بقول دوستان غریبه پرست نباشیم.

  9. شهروند گفت:

    بگردید ببینم کدام نماینده حامی ایشان بوده

  10. ورزشکار گفت:

    ریخت و هیکل این آقا به همه چی میخوره الا ورزشکار.
    این آقا 270 کیلو وزن داره و به اندازه 4 نفر غذا میخوره! اگر به درد میخورد از شهر خودش بیرونش نمیکردن ! حالا هم که شده مدیر کل یک استان!

  11. دل نگران ورزش گفت:

    باسلام خدمت هم استانیهای عزیز
    .بنده سالهاست که در خدمت ورزش استان هستم وهمیشه ورزش این استان دچار چالشهای فراوانی بوده.دیروز کامنتی گذاشتم ولی به هر دلیل خوشایند مسئول محترم بویر نیوز نبوده.اداره ورزش وجوانان استان پس از مدیریت اقای افتخاری دچاره مشکلات فراوانی شد که مدیر بی کفایتی مثل …….. سبب این مشکلات شد .پس از ایبشان کرسی مدیریت تحویل اقایانی شد که سکوی پرتابی بود برای مسئولیتهای بعدیشان.الان هم مدیر فعلی با چرب زبانی و فراغ بال سر وزرشکاران استان را شیره میمالد ودر افتتاح ورزشگاه هم همه زحمات را به نام خود تمام کردو با نمره بیست در کارنامه اش برای پست بالاتر اماده شد.واقعیت این است که اداره ورزش پارکینگ مدیران بیکفایتیست که برای تمرین مدیریت راهی انجا میشوند.مسئولین ارشد استانی ایا میدانید با این بی تعهدی در قبال ورزش جوانان به چه راههایی کشیده میشوند . اخرت چه جوابی در محضر خداوند خواهید داد.

  12. نا امید از ورزش گفت:

    اگه اقای ایزدپور پول بنرهای تبلیغاتی را صرف خوابگاه اسکان ورزشکاران کناراستادیم میکرد این حال و روز را نداشت بهتر مسئولین یه سری به اونجا میزدند .اینقدر کثیفه که حاتت تهوع به ادم دست میده.فقط به درد طویله میخوره

  13. ناشناس گفت:

    مدیر نامبرده از بهترین و توانمدترین مدیران استان است که چون چشم بسته حرف نمایندگان را قبول ندارد به ایشان می تازند جای تاسف دارد که بدون توجه به عملکرد صرفا براساس سلیقه سیاسی به مدیریت استان نگاه می شود

  14. یه آشنا گفت:

    تمام آرامشی که امروز داریم یا تمام پیشرفتی که امروز داریم به جرات می توانم بگویم
    مدیون از جان گذشتگی های شهدا وجانبازان است  اما سوال اینجاست زمانیکه 
    شهیدی تنها  18سال سن داشت ومیدان مین می رفت  وجان خود را برای آبادی این کشور می گذاشت
    ایا به فکر تبلیغات بود……که العان  هر رجال سیاسی در شهرستان بویر احمد تنا برای
    منافع شخصی خود چنین می کنند ایا ……ا…. از جان
    خود گذشته اند  یا از مال خود….حال با چنین توصیفاتی چگونه توانسته اند با نام شهیدی این چنین 
    بازی کنند  ونام شهید را یکباره بر دارند ونامی دیگر بگذارند.حال جالب اینجاست که رسانه ها هم این 
    فاجعه را پوشش نمی دهند  ایا ما باید با ارزش ها وافتخارتمان اینگونه برخورد نماییم  .جایگاه وارزش شهدا
    در نزد خداوند متعال محفوظ است اما سوالی که من از مسولین دارماین است که چرا با نام 
    شهدا این چنین بازی می شود که امثال این مسله کم نبوده در جریان پل شهید عوض زاده هم
    چنین  برخوردی را دیدیم  

  15. همشهری گفت:

    بویرجان حاج زارع کدوم مدیرکل آورده که می گیدبزرگواری در انتصابات نقشی نداره؟؟؟؟؟؟؟ایشان تخصصش در مدیرشهرستانی هست .

دیدگاه شما