سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 18:37

آمار وحشتناک نرخ بیکاری جوانان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۳ درصد جمعیت این استان ۱۵ تا ۲۴ سال سن دارند، گفت: نرخ بیکاری جوانان این استان ۴۴ درصد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید موسی خادمی در نشست شورای ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: این در حالی است که نرخ بیکاری در کشور بین 12 تا 14 درصد متغیر است.

وی با اشاره به اینکه محرومیت این استان به نوعی تاریخی است که در رژیم سابق در حق آن اجحاف شد، عنوان کرد: به میمنت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون این استان در زمینه‌های مختلف ظرفیت و پتانسیل ویژه‌ای دارد.

خادمی ابراز کرد: انتظار می‌رود با توجه به اینکه جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با مشکلات فراوانی در زمینه اشتغال، ازدواج و مسکن مواجه هستند، دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه خود بارقه امیدی را در بین جوانان این استان فراهم آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در دولت گذشته نیز برای احداث ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج تلاش شد، افزود: این خدمات متعلق به نظام جمهوری اسلامی است و دولت‌ها نیز تنها مجری هستند هرچند دولت تدبیر و امید طی دو سال گذشته از هیچ تلاشی برای اتمام این پروژه فروگذاری نکرد.

خادمی با اشاره به اینکه پیمانکاران 3 تا 4 میلیارد تومان بابت احداث ورزشگاه یاسوج طلب دارند، تصریح کرد: احداث هتل در کنار این مجموعه ورزشی با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوایی و طبیعت بکر که دارد محل مناسبی برای برگزاری اردوهای ورزشی سایر استان‌ها است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148674
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    استاندار باید استعفا بده تا به یک شخصیت محبوب بین تمام استان بشه و اسم خودشو در تاریخ ثبت بکنه

  2. مهندس گفت:

    امار بیکاری بیش از این حرفها است

دیدگاه شما