سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 11:56

کلاه بزرگی که سر کهگیلویه و بویراحمد رفت/ چه کسی این حق را به استان بازمی گرداند؟

در دولت احمدی نژاد طرحی برای استخدام گسترده در تمام ادارات و سازمان ها به عنوان طرح مهرآفرین صورت گرفت که با کمال تعجب همه استان های کشور از این طرح بهره مند شدند بجزء کهگیلویه و بویراحمد!.

گروه سیاسی – محرومیت برای کهگیلویه و بویراحمد ظاهرا عنوان پاک نشدنی است.

به گزارش «بویر نیوز»، اما آنچه بیش از این محرومیت مردم این استان را آزار می دهد، تبعیضی است که در حق مردم ولایتمدار و شهید پرور این دیار رخ می دهد.

امروز مشکل اشتغال جوانان تحصیل کرده و جویای کار گریبان همه خانواده های این استان را گرفته است و در چند سال گذشته هیچ تلاش موثری برای حل آن از سوی دولت انجام نگرفته و طبق آمارهای رسمی کهگیلویه و بویراحمد در بین استان هایی است که بیشترین نرخ بیکاری را در کشور داراست و این آمار در کنار ظرفیت های طبیعی این استان هر انسان متعقل را به تعجب وا می دارد.

 در دولت احمدی نژاد طرحی برای استخدام گسترده در تمام ادارات و سازمان ها به عنوان طرح مهرآفرین صورت گرفت که با کمال تعجب همه استان های کشور از این طرح بهره مند شدند بجزء کهگیلویه و بویراحمد!

قابل ذکر است که سهمیه کهگیلویه و بویراحمد از این طرح 1500 نفر بود که متاسفانه حق مردم استان در این زمینه وصول نشد و با کمال تعجب در حالی که اکنون و در دولت روحانی استخدام های جدید برای بقیه استان ها در نظر گرفته شده باز هم سهم بسیار جزیی از ردیف های استخدامی به این استان ثروتمند اما محروم نگه داشته شده، تعلق گرفته است.

بنظر می رسد این مطالبه به حق مردم استان کهگیلویه و بویراحمد باید با جدیت از سوی استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان و نمایندگان در جایگاه نظارت و مطالبه حقوقو مردم پیگیری شود تا مردمی که همواره در صف اول انقلاب بوده و هستند همانند سایر نقاط کشور – و نه ویژه تر – به حق خود برسند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148609
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    نگران نباشین پس فردا هم میبینیم یک استخدام سراسری در تمام کشور میزنن بعد میگن همین سهم کهگیلویه و بویراحمده
    این مردم از اول ظلم را تحمل کردن همچنان هم باید تحمل بکنند

  2. ناشناس گفت:

    عجله کار شیطونه

  3. رضا گفت:

    آفرین بویر جان

    درود بر تو رسانه آگاه

  4. ناشناس گفت:

    وظیفه نمایندگان محترم استان است که پیگیری مسائل کلان استان باشند ولی …

  5. فراسو گفت:

    واقعا این مورد خواسته به حق مردمان محروم این استان مظلوم است که باید مسولین به خواب رفته از این حق دفاع کنند …………….

    درود بر بویر نیوز…

  6. گچ گفت:

    بویر نیوز ممنون خواهشمندم مجوز از دست رفته هزاروپانصد نفر رو باجدیت پیگیری کنین،ای خدا با فوق لیسانس باید بیکار بگردیم

  7. رضا گفت:

    باید این مطالب را بیشتر منتشر کنید

  8. مهاجر گفت:

    انصافا اگه سه تا نماینده مان مثل حاجی زارعی بودن این استان به یه جایی میرسید ولی افسوس که زارع خودش تنهاست، 

  9. بویراحمد ی گفت:

    من از مردم خودمون متعجبم  که بجای طرفداری از نماینده خودشون. عادت دارن که اونو بکوبن، در هر صورت مرحبا به زارعی. و امیدوارم که در آینده   بازهم زحمت نمایندگی بر دوششون باشه، چون تا حالا نماینده ای نداشتیم  که اینقد مردمدار و مردمدوست باشه، پس خدا قوت. 

  10. پاتاوه گفت:

    متاسفانه محرومیت ها ومظلومیت های استان ماپایانی نداردواوضاع روبه وخامت ونیستی داردمسولان ونمایندگان هم دچاروزمرگی کاری واعمال کلیشه ای شده اند استان مابسیارتواناامامحروم بسیاری ازافراددارای مدارج علمی بالادراستان بیکارندوبه استاههای دیگرمهاجرت نموده اند.

  11. ناشناس گفت:

    بابا یه فکری به حال گرد و غبار کنید. والا من چند روز اهواز بودم این سمت اصلا غبار نبود. تازه روزهای غباری به کارمنداشون اضافه حقوق میدن!!!!!!!!!!

  12. یاسر گفت:

    ما در کشور برای شرکت در انتخابات استان اول هستیم و در نرخ بیکاری اولین استان هستیم …. مطمئن باسید بین این دو مورد رابطه ای مشکوک وجود دارد !!!!!!!!!!!!!!!

  13. ازچنارستان سفلی گفت:

    این کاهلی نماینده را میرساند

  14. علی گفت:

    باسلام.تواداره مالیاتی 150نفر استخدام شد اگه بقیه ادارات هم استخدام میکردند دیگه مشکلی نبود البته استخدام اینجوری هم مشکلات خودش رو داره .اول باید امکاناتشو مهیا کرد بعد نیرو گرفت نه اینکه نیرو رواستخدام کرد بعد دنبال اتاق وصندلی ومیز گشت.

  15. سجاد گفت:

    اگه  راست  میگی  آقای احمدی نژاد  آقای  روحانی  باید  جواب  بدن  نه  نماینده  

  16. ناشناس گفت:

    با سلام. آقاي بزرگواري شما يه كاري كنيد.واقعا از شنا بعيده.

  17. کمر شکسته تبعیض.. گفت:

    با سلام. جوانی 27ساله هستم دارای مدرک کارشناسی ارشد.6سال عاشق هستم و….. ولی به دلیل نداشتن کار دولتی خانواده طرف راضی نمیشن. این وسط من و عشقم می سوزیم. اما متاسفانه هنوز استان ما با مشکلات اولیه (فیزیولوژی) سروکار داره. رسیدن به احترام و خودشکوفایی که اخرین سطح نیازه فکر خیلی از افراد رو به خودش مشغول نکرده. چون شرایط استانی باعث شده نیازهای اولیه برطرف نشه. این همه خودکشی و قتل، این همه طلاق، این همه ازدواج های رفع تکلیفی، بعد مسئولین شهر و کشور از یه جای دیگه و مشکلاتی که فقط خودشون می بیین حرف میزنن. سیاست زمانی اتخاذ میشه که برای رفع مشکل عموم باشه نه عده خاصی از افراد. هر روز هم در استان ما فقر و فاصله طبقاتی بیشتر میشه. دست در دست هم دهیم و در انتخاب مدیران و مسئولان و در همه عرصه های زندگی فرهنگ باند بازی و طایفه بازی را حذف کنیم. دلیل این همه زجر کشیدن چیزی نیست جز اینکه شایسته سالاری نداریم در انتخاب ها و انتصاب ها.

  18. ناشناس گفت:

    همه این مشکلات ناشی ا ز بی توجهی  نمایندگان و استاندار   میباشد  چرا همه دنبال محکم کردن موقعیت اینده خودشان هستند  مردم کیلویی چند

  19. ناشناس گفت:

    از بويرنيوز ممنونيم لطفاً تا حصوص نتيجه پيگيري كنيد.

  20. ناشناس گفت:

    نمایندکان استان در خاب زمستانی بسر میبرند وقتی هم بیدار میشن دنبال فاتحه خونی هستند که مبادا 4سال اینده از دستشون بره…..

دیدگاه شما