سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 10:44

بالاخره استادیوم 15 هزار نفری یاسوج افتتاح شد/ نام جدید ورزشگاه مشخص شد (+تصاویر)

غلام محمد زارعی افزود: تلاش دولت در جهت بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج یکی از مصداق های بارز توجه دولت یازدهم به امور زیربنایی بخصوص در مناطق محروم است.

گروه ورزشی – با پیگیری‌های مستمر رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش و قبل از افتتاح ورزشگاه 15 هزاری نفری یاسوج نام این مجموعه ورزشی از آزادی به ورزشگاه شهدا تغییر نام پیدا کرد.

به گزارش بویرنیوز، ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج در سال 1385 با حضور خانواده ورزشکار شهید کهگیلویه و بویراحمد علی فتاحی کلنگ‌زنی و ساخت آن آغاز شد.

اما بعد از ساخت و تکمیل این ورزشگاه، در چند ماه اخیر شاهد تغییر نام این مجموعه ورزشی از ورزشگاه فتاحی به آزادی بودیم که این تغییر نام انتقاداتی را از سوی جامعه ورزشی و اقشار مختلف مردم  این استان به دنبال داشت.

با تغییر نام این ورزشگاه در چند روز گذشته شاهد اعتراض خانواده شهدا و تجمع آنان جلوی درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

بعد از این تغییر نام ورزشگاه شهید علی فتاحی با نام کلیشه‌ای آزادی رسانه‌های استان بارها و بارها به این مسئله انتقاد کردند که پیگیری رسانه‌های این استان پاسخ داد و دقایقی پیش قبل از ورود محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح این مجموعه ورزشی نام این ورزشگاه به شهدای یاسوج تغییر کرد.

ورزشگاه ۱۵هزار نفری شهدای یاسوج افتتاح شد

سرانجام انتظارهای چندین ساله به پایان رسید و صبح امروز ورزشگاه ۱۵هزارنفری شهدای یاسوج  با حضور گودرزی وزیر ورزش وجوانان ،غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد ودنا در مجلس ،استاندار و برخی دیگر از مسئولین استانی وشهرستانی ا افتتاح شد.

زارعی: یکی از شاخص های دولت یازدهم توجه به مسایل حساس و امور زیربنایی است
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه این ورزشگاه یکی از رویکردهای اصلی دولت یازدهم را جهش به سوی مسایل حساس و امور زیربنایی دانست و گفت: عملکرد دولت تدبیر وامید در توجه به امور زیربنایی قابل تقدیر است.

زارعی

غلام محمد زارعی افزود: تلاش دولت در جهت بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج یکی از مصداق های بارز توجه دولت یازدهم به امور زیربنایی بخصوص در مناطق محروم است.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد دارای ظرفیت های خوبی در زمینه های مختلف بخصوص ورزشی است اظهارکرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج به ارتقا سطح ورزش این استان کمک شایانی خواهد کرد.

خادمی: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج هدیه دولت به ورزشکاران استان است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای یاسوج هدیه فراموش نشدنی دولت تدبیر و امید به ورزشکاران این استان است.

سید موسی خادمی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح با حضور وزیر ورزش و جوانان، افزود: بخش زیادی از اعتبارات این طرح و عملیات اجرایی آن در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

وی بیان کرد: ورزشگاه شهدای یاسوج یک خدمت زیربنایی به توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد به وبژه ورزش پرطرفدار فوتبال است.

خادمی با اشاره به وجود استعدادهای نهفته ورزشی در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شکوفایی این استعدادها نیازمند توسعه امکانات ورزشی و زیربنایی است.

وی شرایط مطلوب آب و هوایی یاسوج برای ساخت یک ورزشگاه فرهنگی و ورزشی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را یادآور شد و عنوان کرد: تکمیل هتل ورزش یاسوج با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند حمایت متولیان امر ورزش است.

بر پایه این گزارش ،عملیات اجرایی استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج از سال ۸۶ آغاز شد و اعتباری افزون بر۱۲ میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.

زیربنای این استادیوم حدود ۲۳ هزار مترمربع و دارای ۱۰ خط ویژه دوومیدانی و جایگاه ویژه خبرنگاران و رختکن بوده و جزو ورزشگاه های پیشرفته کشور است.

کهگیلویه وبویراحمد به مرکزیت یاسوج با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت و هشت شهرستان و ۱۷ شهر در جنوب غربی کشور واقع است.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با حضور گودرزی وزیر ورزش وجوانان، استاندارکهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسوولان استانی افتتاح شد.

IMG_4049

IMG_4034IMG_4035

IMG_4041 IMG_4045 IMG_4068  IMG_4071  IMG_4077 IMG_4095 IMG_4093  IMG_4089 IMG_4083 IMG_4097 IMG_4098 IMG_4102  IMG_4104 IMG_4105 IMG_4106  IMG_4115 IMG_4111 IMG_4116     IMG_4014

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148590
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. به عشق حاج زارع گفت:

    بویرجان مدیران تاجگردون برای افتتاح یک کتابخانه یا یک مدرسه و یا برای آبرسانی به دو تا روستا بنر های 12 متری می زنن و تبلیغ می کنند . اونوقت این همه اعتبار حاجی برای تکمیل ورزشگاه جذب می کند یه بنر در خور وشان برای حاجی نمیزنن. خاک تو سر دفتر حاج زارع .بخدا اگه کاره ای بودم دفتر حاجی را می بستم . باتمام این وجود “عشق یعنی حاج زارع”

    • ناشناس گفت:

      قبل از اومدن زارع ورزشگاه تکمیل بود فقط به خاطر محوطه سازی اطرافش افتتاحش نکردن

    • ناشناس گفت:

      خوب که خودتون میدونید سهمتون فقط 4 درصد بوده از این ورزشگاه

      • بویراحمد خاک دلیران گفت:

        بنام خدا 
        باسلام به تمام  مردم شهید پروربویراحمد که با خون خود همیشه مدافع ایران
        وراه اسلام بوده اند سوالی که من از مردم غیور همشهری خود دارم گونه راضی شده اند 
        که با نام شهیدی این چنین بازی شود ایا نام این  شهید بالار وپر شکوه تر از هر چیزی نیست 
        ایا نام شهید فتاحی زینت بخش آن ورزشگاه نبود واقعا من در تعجبم ما باید این چنین از خون شهدا دفاع  کنیم 
        واین چنین از خانواده این شهید بزرگ قدر تشکر کنیم  ما چگونه توانستیم که بگذاریم که با نام شهید فتاحی چنین کنند 
        نام شهید فتاحی از هزار ان هزار ورزشگاه بالاتر نیست   ه عنوان

    • علی گفت:

      خودتون را کشتید با این حاجیتون…

    • هموطن گفت:

      ایا باید با نام شهدا بازی شود ایا ارزش یک شهید باید کم رنگ شود این ورزشگاه ودیگر رفاهی که ما
      داریم مدیون شهید فتاحی وامثال دیگر شهدا هستیم

  2. علی گفت:

    نام بیمارستان 200 تختخوابی رو هم عوض کنید

    • علوم پزشکی گفت:

      بیمارستان بخاطر اینکه در محله ی کوی امام رضا یاسوج واقع شده باید اسمش رو بزارن بیمارستان امام رضا

    • نوای بویراحمد گفت:

      بنام خدا
      با سلام خدمت شما دوست عزیز من در تعجبم که چرا شما این چنین با نام شهدا مشکل دارید
      ایاهمین شهدا نبودند که از جان  خود گذشتند تا ما در اسایش باشیم ایا ما باید با ارزش های خود این چنین برخورد کنیم

  3. ناشناس گفت:

    ورزشگاه افتتاح شدبرای بکارگیری جوانان بااستعداد بدون تبعیض در تیمهای قوی و ترقی استان در حوزه ورزش ،بکارگیری وسامان دادن تیمها حتی در روستاها می تواند موفقیت آمیز باشد.

  4. ک./و گفت:

    برادرمن اعتبار این پروژهتوسط اقای تاجگردون در فالب ماده 180 لحاظ شده زیاد پیاز داغ نزن

  5. حامد گفت:

    تا کی تقلید از پایتخت ؟
    مدیران ما سلیقه انتخاب یک اسم هم ندارند ؟ به نظر من بی کفایتی این مدیران را باید در نام گذاری این ورزشگاه داد یعنی مستقل نیستند یعنی دید بسته ای دارند. به نظر شما اسم ورزشگاه ما را نباید (اریو برزن ) می گذاشتن؟

  6. شهرومد گچسارانی گفت:

    ما دل به بنرهای تاجگردون خوش کرده ایم لطفا دوستان عزیز به من بعنوان یک شهروندبفرمائید جز تبلیغات آقای تاجگردون چه پروژه یا کارخانه ای را شروع کرده هر پروژه ای هست مربوط بدوران حسینی هست هرچند حسینی هم کارنامه درخشانی نداشت ادوار قبل موحد و بزرگواری بدون تبلیغ اعتبارات را بسمت حوزه انتخابیه خود میبردند ایندور هم زارع اعتبارات را سمت حوزه انتخابیه خود میبرد اما بدون تبلیغ تا جائی تبلیلات تاجگردون زیاد شده که مردم بویراحمد فکر میکنند که زارع کاری براشون نکرده درصورتیکه ایشان بدون تبلیغات کار میکنند سندش افتاح استادیوم ورزشی وکلنگ زنی پل چهارم وتامین اعتبار بیمارستان 280 تختخوابی وپل سوم وکلنگ زنی راه آهن وتامین اعتبار مجتمع فرهنگی هنری و…………….اگر نبود اعتبارات شرکت نفت خدامیداند گچساران بکجا میرفت

  7. مرتضی گفت:

    اقایان توجه کنید ما که تیم فوتبال نداریم !بذارید ما تو زمین ماش بکاریم

  8. ده بر افتاب گفت:

    خسته نباشید حاج زارع

  9. ی گفت:

    واقعا جای تاسف بود بنرهای آقای ایزد پور وحمایت کردن نماینده ودیگران …جالب اینجاست که مدیران دعوت شده نتوانستند وارد جایگاه اختصاصی شوند ولی بچه های 12 ساله وارد شده بودند وشعارهای در دهان کذاشته شده را سر میدادند

  10. فرزند شهید گفت:

    نام شهدای یاسوج بهتر میباشد.

  11. جوان اصلاح طلب! گفت:

    درود بر زارعی نماینده پیگر، فعال و توانمند بویراحمد و دنا که با نفوذ و قدرت خودش یکی پس از دیگری پروزه های عظیم حوزه انتخابیش را افتتاح میکند.
    خدمات مانای زارعی خدمت بزرگ در جهت توسعه استان خواهد بود

  12. ورزشکار گفت:

    خدمتی که آقای زارعی در ادامه ساخت و تمکیل نهایی این ورزشگاه به جامعه استان کرد واقعا قابل تقدیر و ستایش است بی شک این کار زیبا و ماندگار نماینده محترم بویراحمد و دنا از دید جامعه ورزشی استان پنهان نخواهد ماند و به خاطر لطف و خدمت بی منت زارعی به این قشر پویا و فهیم و گسترده جامعه ورزشی استان نیز ما هم با انتخاب مجدد ایشان مهر تائیدی بر این خدمت گذاری خواهیم زد

  13. باوی گفت:

    خوش به حال یاسوج و نمایندش که بدون سر و صدا و بزرگ نمایی یکی پس از دیگری داره شهرش رو اباد میکنه.
    اون وقت ما دلمون رو به دست نوشته های تاجگردون خوش کردیم که کپی پیست و انشایی هست.
    اقای تاجگردون جز چاوپ بنر و دست نوشته های انشا گونه ات چه کاری برای گچساران کرده ای؟
    زارعی رو ببین ورزشگاهی رو که زیر 40 درصد ساخته شده بود در کمتر از 3 سال تکمیل و به بهره برداری رسوند!

  14. شهریار گفت:

    به جرأت میتونم بگم که مردم بویراحمد و دنا تا به حال نماینده ای به فعالی و مردم داری حاج زارع ندیده و نخواهد دید، و خوشحالیم که امروز برگ زرینی از خدمت رسانی زارعی به جوانان دیارش را شاهدیم.

    • ناشناس گفت:

      برادر محترم شاید شما ندیده باشین ولی مردم دیده اند در انتخاب آینده جواب خود را خواهی گرفت گرچه آقای زارع فرد محترمی هستند

  15. جوان گفت:

    قربون خدا برم که تخریب کننده گان زارعی داره روشون سیاه میشه و یکی پس از دیگری طرح های که زارعی قولشو به جونها داده بود در پس افتتاح هستند.

  16. موج گفت:

    از آقای حاج زارع فهیم و کوچک نفس که شان و بزرگیت را امروز بار دیگر ثابت نمود و به وعده ای که به جوانان و ورزشکار داده بود جامه عمل پوشاند.
    انشاله کارهای زارع و خدماتش همیشه ماندگار میماند و همه به وجود با ارزش زارع مهر تایید میزنند.

  17. تنگ پيرزال - كلايه گفت:

    خدا وكيلي در حفظ ان كوشا باشيم و تبليغ فرهنگي در خصوص جلوگيري از تخريب ان نماييم هر كس از كنار ان رد مي شود خود را موظف به تميز نگه داشتن ان بداند چون اين مجموعه ها ابرو و سمبل استان مي باشند. حتي از صدا سيما تبليغ شود . دليل اصرار اينجانب هم اين است كه ورزشگاه هيجان داره شادي و اعصاب خوردي داره پس امكان تخريبش زياده

  18. حاجی مچکریم گفت:

    افتخاری دیگر برای حاج زارع و صد البته دولت تدبیر و امید

  19. عباس گفت:

    زیاد تعریف از زارع نکنید این ورزشگاه حاصل دسترنج مسولان قبلیه زارع فقط در مراسم افتتاحیه ان شرکت کرد

  20. gh گفت:

    باید اسم بیمارستان رو بذارن دولت اباد چونکه زمین این بیمارستان از طرف مردم دولت اباد با نصف قیمت به بیمارستان فروخته شد و به عنوان زمین اهدایی در سند قید شده تمام مدارکش هم موجوده هرچند که زمین همین استادیم هم برا دولت اباد بوده و اسم گذاشتن ورزشگاه شهداء قابل تقدیره

    • سعادت گفت:

      اخه فروخته شد یا اهدا شد…. همینکه حاجی جونتون هم طیفه شماست برای شما بالاترین افتخاره عزیز دل برادر(حال میکنم با حاجیتون

  21. پاتاوه گفت:

    استان ماازلحاظزیرساختی وابنیه ورزشی فرهنگی هنری بسیاربسیارکمبودونقصان دارد نبودسینماوپارک وبوستان ومجتمع های ورزشی تفریحیذدولتی وخصوصی و نبوددانشگاههای باکیفیت وبارشته های متعدد ومتنوع همراه باتجهیزات ونیروی انسانی کارامدوکافی نبودبیمارستان های مجهز ودارای امکانات تشخیصی وپاراکلینیکی لازم کمبودبیمارستان حداقلی نبودکادردرمانی مجرب وکاردان هم ازدیگرمصایب استانه. نبودجاده ها وبزرگراه وخط راه اهن ونبودپروازهای بیشتردراستان ازدیگرمشکلات استانه.

  22. ناشناس گفت:

    خدا میداند این همه پروژه ای را که دولت و نمایندگان فعلی ژست افتتاح آن را میگیرند در دولت احمدی نژاد بنا نهاده شده خودتان منصفانه قضاوت کنید هزاران کار انجام میدادند بدون کوچکترین ادعا ویا بزرگنمایی انشالله که دوباره بیایی احمدی نژاد

  23. ع گفت:

    این اعتبارات و کارا همه مربوط به دولت احمدی نژاده بی انصافی نفرمایید

  24. همکار گفت:

    افتتاح ورزشگاه فقط بهانه ای شده بود برای تبلیغات مدیر نالایق تربیت بدنی ، مرد ناحسابی سر پیاز بودی ته پیاز بودی ! این ورزشگاه رو مشاور و پیمانکار و استانداری به اینجا رساندند تو چکار کردی ؟ایزدپور خسته نبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشی !!!!!!

  25. بلوط گفت:

    عزیزان من این ورزشگاه در دولت احمدی نژاد کلنگ زنی شد و در واقع در دولت خودش هم تمام شد اون موقع هم دکتر هدایت خواه نماینده بود نه زارعی هر چه امروز اینها افتتاح می کنند مربوط به دولت احمدی نژاد هستش دولت تدبیر و امید هنوز کار اقتصادی و عمرانی انجام نداده که بخواد چیزی افتتاح کنه

  26. محسن گفت:

    این ورزشگاه 2/5 سال پیش تقریبا 95% پیشرفت کاری داشت..اینکه آقای خادمی میگه بخش زیادی از اعتبارات ورزشگاه در دولت تدبیر و امید تأمین شد خود جای بسی سوال داره! بخش زیاد دقیقا کدوم بخشه؟!

  27. ع- مردانی گفت:

    ساخت این ورزشگاه از دیر باز در شهر یاسوج آغاز و بعد از نزدیک به یک دهه افتتاحش اگر چه موجب رضایت خاطر مردم است و باید از بنیان گذاران و متولیان و دست اندر کارانی که در ساختش ایفای نقش کرده اند تشکر کرد اما این ورزشگاه سرنوشتی مشابه پل سوم رودخانه بشار و بیمارستان در دست ساخت یاسوج داشت که بعد اینهمه سال سرانجامی جز افتتاح شدن نداشت و باید روزی افتتاح می شد که امروز در دوره مدیریت ایزدی شد و بعد از آن گرفتار چه سرنوشتی شود قابل تامل است. اگر به کارنامه آقای ایزدی نگاهی عمیق شود بدون تردید نگران خواهید شد چرا که بوضوح خواهید دید در دوره مدیریت حضرت ایشان روح و نشاط ورزشی در بسیاری از عرصه ها رخت بر بسته و بجای آن رخوت و سستی نشسته و بجای شور و شعف و شادی صدای شوم جغد است که سکون و سکوت را در بسیار از میادین ورزشی می شکند. نمونه ی بارزش پیست اسکی یاسوج است که از همان بدو ورود جناب ایزدی به سمت تعطیلی کشانده و در یکی دوسال اخیر نیز بطور کامل به وادی فراموشی سپرده شده است . پیستی که زمانی در فصل زمستان معرف شهر یاسوج بود و از استانهای همجوار پیوسته اکیپ های متعدد ورزشی را در خود برای هفته ها جای می داد اکنون به یک ویرانکده تبدیل شده است. نمیدانم ایشان در پاسخ به ورزشکاران این عرصه که برای در چندین سال بطور پیوسته در کشور در حد قهرمانی درخشیده اند برای استان افتخار آفریده اند جز ………. چه حرفی برای گفتن دارند.

  28. ناشناس گفت:

    یکی نیست به این وزیر ورزش بگه آقاجان رژیم بگیر تا یه کم خوشتیپ بشی نگاه اندامش

  29. ناشناس گفت:

    زیاد تعریف از زارع نباشه این ورزشگاه حاصل دسترنج و زحمات مسولان قبلیه حتي احمدنژاد ، زارع فقط در مراسم افتتاحیه ان شرکت نموده است .

  30. سجاد گفت:

    این کارا و تاسیسات زیربنایی بزرگ از خدمات جناب اقای هدایتخواه بوده که واقعا جای تقدیر داره .حالا هم دوستان هنر میکنند روبان پاره میکنند
    ولی متاسفانه انسان قدردان کم است .اینهمه تقدیر از حاج زارع میکنید یه طرح زیر بنایی مثال بزنید که از ابتدای ورود ایشان به مجلس کلید خورده باشه
    .

  31. سعادت گفت:

    بویر جان ورزشگاهی که با 95 درصدی را جاجی جونتون تحویل گرفتن بعد از 4 سال تونستن 5درصد اخرشو انجام بدن که نه مدیر تربیت بدنی به ایشون دخلی داره نه جذب اعتبارش فقط اومد در مراسم افتتاح اخخخ سی 4 سال ذلت بویراحمد فلک زده وبویراحد 4 سال خفت ذلت نکبت ای خدا ده بسه (بویر جون می دونم متن تو رو میسوزونه ولی اثبات کن علی رغم مشی اعتقادیت ازاد مرد باش)

  32. محمد گفت:

    کار را که کرد انکه تمام کرد 
    درود بر حاجی عزیز

  33. فرهادی گفت:

    بعضی از دوستان هیچگونه اطلاعی ندارن و فقط خوب حرف میزنن و دوس دارن مسیولین و نماینده رو خراب کنن با بزرگ کردن دیگر نماینده های استان ک یک قدم برای مردم حوزه خود بر نمیدارن و فقط بدنبال مطرح کرن خود هستن.اقای زارع نماینده ی قوی برای استان هستن خواهشا اگه نمیتونین درکش کنین حداقل ب زخماش نمک نپاشین اون دنیا نمیتونین پاسخگوی این همه بیخوابی و تلاش ایشون باشین.ب خدا میسپارمتون

  34. سورنا گفت:

    سلام بر مردم فهیم. ورزشگا مربوط به دولت مهرورزی دکتراحمدی نژاد و کلنگش در زمان استانداری شاه مسعود و نمایندگی استاد و نماینده ملی ستارخان با 90% پیشرفت انجام گردید لان آسفالتش را در این دولت از ….خریداری کردندو پروزه را با تبلیغات گسترده افتتاح نمودند . دو بانده کردن جاده یاسوج اصفهان از دولت دکتر احمدی نژاد و نیکزاد است و آغازشده ضمن اینکه یکی از پیمانکارش برادر یکی از نمایندگان است. بیمارستان جدید یاسوج هم مانند مثالهای قبلی است.

  35. ارادت گفت:

    نوش داروبعداز مرگ شهرداری………………………………

  36. آرش گفت:

    بابا شما دیگه کی هستین
    هرکی ساخته وظیفه شون بوده اینا بحث نداره که اینا هم که اسم میارید همه به فکر خودشون هسن

  37. Ali گفت:

    احمدی نژاد کلنگ افتتاحوفقط خوب میزد اما ساختنشو دیگه ول میکرد به امان خدا .روحانی بنده خدا دستورداده هیچ پروژه جدیدی راشروع نکنیو وهمون طرح هایی که اقای احمدی نژاد کلنگشونو زدونصفه نیمه ولشون کرد را درست کنید .روحانی کارش درسته

دیدگاه شما