سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 6:43

ادعای انتصابات فامیلی در وزارت نفت/خاطره هاشمی به داد مذاکرات رسید/حمله تند عضو شورای انقلاب فرهنگی به احمدی‌نژاد/یک اتفاق جالب برای کارگردان خارجی در تهران/اول بار چه کسی قطعنامه‌های شورای امنیت را کاغذپاره خواند؟

برادر کمتر شناخته شده امام خمینی

«برادر امام» همه را در وهله اول به یاد آیت‌الله سید مرتضی پسندیده می‌اندازد اما رهبر فقید انقلاب اسلامی تنها همین یک برادر را نداشت بلکه برادر دیگری نیز داشت به نام «سید نورالدین هندی» که در 30 تیر 1355 درگذشت. «در تمام 34 سال گذشته اما بسیار به ندرت درباره این برادر گفته شده است. شاید به خاطر سوء استفاده‌ای که ساواک به خاطر این نام خانوادگی در پیش از انقلاب انجام داده بود. یک بار البته حجت‌الاسلام جلالی خمینی در برنامه‌ای تلویزیونی نکاتی را درباره این برادر امام گفت اما چون در کنار موارد دیگر مطرح شد، بازتاب رسانه‌ای چندانی نداشت. این بار اما نشریه حریم امام (متعلق به آستان مقدس امام خمینی) در سی و هفتمین سالروز درگذشت سید نورالدین از او یاد کرده و درباره‌اش نوشته است.

در بخشی از متنی که پارس‌نیوز از این نشریه نقل کرده، امده: علت تفاوت نام خانوادگی برادران (مصطفوی، پسندیده و هندی) این بود که به موجب قانون اولیه ثبت احوال در هر شهر نباید نام خانوادگی اشخاص تکراری می‌شد؛ لذا آقا روح‌الله نام خانوادگی مصطفوی (برگرفته از نام پدر) و سید مرتضی و سید نورالدین به رغم منع قانونی هر دو نام خانوادگی هندی را برمی‌گزینند …. در جریان جنگ جهانی دوم (سال‌های 1317 و 1318 خورشیدی) که سربازان هندی برای انگلیسی‌ها می‌جنگیدند رضا شاه که به نوعی با آلمان‌ها بود با هر چه یادآور انگلیس و هند باشد مخالف بود و به همین خاطر حذف آثار هندی و انگلیسی در دستور کار دولت قرار گرفت و کمیسیونی برای رسیدگی به نام خانوادگی آقا مرتضی و آقا نورالدین در خمین تشکیل شد که رای به تغییر نام هندی داد. آقا مرتضی قبول کرد و «پسندیده» را پیشنهاد داد و کمیسیون پذیرفت ولی آقا نورالدین از رای کمیسیون اطاعت نکرد.

اول بار چه کسی قطعنامه‌های شورای امنیت را کاغذپاره خواند؟

طرفداران محمود احمدی‌نژاد با طرح سوال و گزینه‌های زیر

این جملات از کیست:

«ملت ایران تصمیمات شورای امنیت و سازمانهای بی ارزش را جز ورق پاره هایی در خدمت وتو کنندگان نمیداند..»

الف-محموداحمدی نژاد

ب-حسن روحانی

ج-محمد جوادظریف

د-سعیدجلیلی

و-خمینی کبیر

صفحه 381 از جلد 16 صحیفه امام را بازخوانی کرده‌اند که در ان امده: “ ملت ایران به پیروى از قرآن کریم و اسلام بزرگ، راه چاره را یافت و رژیم امریکایى پهلوى را پس از فریادها و اعتصابها با مشت و دندان در مقابل تانکها و مسلسلها از پاى درآورد، و صدام جنایتکار و حزب مشرک او را با ایمان و قیامِ لله از پاى درآورد، و صدام بلند پرواز را که لاف سردارى قادسیه می‌زد به دریوزگى و ذلت کشاند، و تمام توطئهها را با هدایت الهى در نطفه خفه کرد. و اکنون نیز از پاى نمىنشیند تا آنچه از روز اول به عنوان غرامت و براى تأدیب مجرم خواست جامه عمل پوشد، و تصمیمات شوراى امنیت و سازمانهاى بى ارزش را جز ورق پاره هایى در خدمت «وتو» کنندگان نمی داند…”

سیگار قاچاق ایران به ترکیه قاچاق می‌شود

ماموران مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته پلیس ترکیه، از یک کامیون ایرانی 570 هزار بسته سیگار کشف و راننده و شخص دیگری که وی را همراهی می کرد را دستگیر کردند. این دومین عملیات پلیس و ماموران گمرک ترکیه در یک هفته گذشته علیه قاچاق سیگار از ایران به این کشور است .هفته گذشته نیز از یک کامیون ایرانی در نزدیکی ارزروم، 128 هزار بسته سیگار قاچاق کشف و راننده ایرانی آن دستگیر شد.

به نوشته ایرنا، در حالی که یک بسته سیگار در ترکیه معادل بیش از 3،7دلار (10لیر ترک) فروخته می شود، سیگاری که از ترکیه به ایران صادر شده و دوباره قاچاق وارد این کشور می شود، حداکثر 2،2 دلار در دستفروشی ها عرضه می گردد. با توجه به اینکه از اول سال جاری میلادی مالیات دخانیات و بسیاری از کالاها و خدمات در ترکیه افزایش یافته، قاچاق کالا به ویژه سیگار به این کشور جذابیت اقتصادی بیشتری یافته است.

کشف یک‌میلیون مدرک ‌تحصیلی جعلی

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفته: در سال گذشته دو مورد مدارکی که آماده توزیع بود، کشف شد که از هر کدام ۵۰۰ هزار مدرک تحصیلی جعلی شناسایی و منهدم شد. در هر حال حاضر ممکن است مدارک تحصیلی مثل سایر مدارکی که دارای ارزش و اعتبار هستند، جعل شود و این یک امر واقعی است و مثل سایر دستگاه‌ها، زیر نظر وزارت کشور، آموزش و پرورش ستادی را به نام «ستاد پیشگیری و مبارزه با جعل اسناد» را تشکیل داده است.

دانشگاه‌ها رصد می‌شود، مواظب باشید

منصور حقیقت‌پور، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به اتفاقات هفته اخیر دانشگاه امیرکبیر و اعطای مجوز به تشکلی که اعضای هیأت موسس آن از دانشجویان ستاره‌دار هستند اشاره کرده و به نسیم گفته: به نظر من دوستان عزیز دانشجو با رعایت اصول و خطوط قطعی نظام در دانشگاه‌ها فعالیت کنند. اگر قرار باشد که تحت عنوان فضای آزاداندیشی بخواهند اصل نظام را زیر سئوال ببرند باز هم به همان غائله دوره اصلاحات برمی‌گردیم که حتی خودشان هم از این مسئله سودی نبردند.

وی ادامه داده: شنیده شده که ابراهیم اصغرزاده در آئین افتتاح تشکلی به نام “انجمن اسلامی ترقی‌خواه” در دانشگاه امیرکبیر گفته که ایران به دنبال تولید و ساخت بمب اتم است، اگر این حرف را به صراحت زده باشد به نظر من مدعی‌العموم می‌تواند پیگیری کند و برخورد لازم را با آنها داشته باشد. دانشگاه‌ها رصد می‌شود و با سخنان ساختارشکنان برخورد صورت می‌گیرد.

ادعای انتصابات فامیلی در وزارت نفت

برخی از اعضای خانواده اقای اصغر هندی، مشاور حقوقی و بین الملل بیژن زنگنه، وزیر نفت در برخی سمت های مهم مدیریتی وزارت نفت بکار گمارده شده اند. اصغر هندی مشاور حقوقی و بین الملل وزارت نفت است. او یکی از اعضای شورای ۵ نفره زنگنه برای فروش نفت است. شورایی که عملیات فروش نفت را بر عهده دارد و نیز برخی “تخفیفات” در قراردادهای بزرگ فروش نفت نیز از جمله اختیارات آن است. برخی شنیده ها می‌گوید هندی اختیارات ویژه ای نیز از زنگنه دریافت کرده است. اما موضوع دیگر درباره اصغر هندی که نقش او برای بیژن زنگنه را ملموس تر می کند؛ آن است که او وکیل تام الاختیار زنگنه در ماجرای پرونده کرسنت است.

جهان نیوز با طرح ادعای فوق نوشته: آنچه این روزها در میان برخی مدیران نفتی موجب دغدغه و نارضایتی شده، انتصاب برخی اعضای خانواده اصغر هندی در مدیریت های حساس وزارت نفت است. به گونه ای که خبر انتصاب صالح هندی، برادرزاده اصغر هندی در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تعجب مدیران باسابقه نفتی را موجب شده است. صالح هندی با حکم سلبعلی کریمی به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد. سلبعلی کریمی در حالی برادرزاده اصغر هندی را سرپرست شرکت نفت مناطق مرکزی کرده است که نامبرده سوابق مدیریتی در حوزه نفت نداشته است. نکته قابل تاملی این است که همین نبود سابقه و تجربه مدیریت نفتی باعث شده بود برخی مدیران ارشد نفتی از حضور صالح هندی در مجموعه تحت مدیریت خود ممانعت بعمل آورند به گونه ای که درحالیکه تلاش می شد برادرزاده اصغر هندی به عنوان عضو هیات مدیره شرکت پتروپارس منصوب شود؛ با مخالفت مدیران شرکت پتروپارس این انتصاب صورت نگرفت. با این حال سلبعلی کریمی، برادرزاده اصغر هندی را به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی منصوب کرد!

انتصاب دیگر، مربوط به پسر اصغر هندی است. پسر مشاور حقوقی بیژن زنگنه اکنون مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی نفت است. این صندوق که در کنار پیگیری امورات خانواده نفت و بویژه کارکنان بازنشسته نفتی، یک مجموعه بسیار بزرگ سرمایه گذاری است؛

جاذبه احمدی‌نژاد همچنان فعال است

عبدالرضا داوری چهره رسانه‌ای نزدیک به احمدی‌نژاد که پیش از این ادعای وی در باره تماس اصلاح‌طلبان با احمدی‌نژاد از سوی محسن رهامی رد شده بود، به آریا گفته: درحال حاضر عملکرد و کنش دولت آقاي روحاني موجب شده عملا اصولگرايان با هم يکي شوند .دراين ميان نه تنها جبهه پايداري از گذشته زاويه معناداري با آقاي احمدي نژاد نداشته بلکه درحال حاضر جبهه پيروان خط امام و رهبري و ديگر اصولگرايان هم درحال نزديک شدن به آقاي احمدي نژاد هستند.

کلمن در بهشت زهرا، آوینی روی جلد سالنامه سینمایی

سید عبدالجواد موسوی با اشاره به نامناسب بودن حضور رونی کلمن در بهشت زهرا نوشته: زمانی خانم نوشابه امیری مجله ای سینمایی منتشر می‌کرد به نام گزارش فیلم. در کنار این مجله هرساله یک تقویم سینمایی نیز منتشر می کرد. در یکی از سال ها دیدم که در آغاز تقویم عکسی از شهید مرتضی آوینی منتشر کرده است. به تعریض گفتم خانم امیری چرا عکس شهید آوینی را می گذارید کنار عکس این همه هنرپیشه ترگل ورگل هالیوودی؟ آخر شهید آوینی چه ربطی به این ها دارد؟ گفت خدا را شاهد می گیرم که من هم از این کار به شدت ناخشنودم و چاپ عکس آن مرحوم را توهین به مقام یک شهید می دانم اما چه کنم که مسئولان وزارت ارشاد صدور مجوز به این تقویم سینمایی را منوط به چاپ عکس شهیدآوینی کرده اند.

خاطره هاشمی به داد مذاکرات رسید

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در قالب حاشیه‌نگارى دیدار دانشجویان با رئیس مجمع، ادعاهای جالبی در خصوص «نقش خاطرات هاشمی‌رفسنجانی» در پیشرفت مذاکرات مطرح کرده است، که بخشی از آن در ادامه می‌آید:خدا می‌داند قلب آقاى هاشمى چقدر این روزها، خون است!.عمارتى که از برادرى بین کشورهاى اسلامى ساخته بود را امروز غرق آتش مى بیند. تندروها بر آتشش مى دمند. صهیونیستها هم از دیدنش مى خندند.خون دلش هم شده سهم هاشمی. براى او که حاضرست حتى جانش را بدهد. تا برادرکشى ها را یکروز هم که شده، زودتر تمام کند! اوج حمله دلواپسان مهرماه 92 بود. بعد از تلفن اوباما به روحانی. در همان روزها «خاطره هاشمی» از امام و لزوم حذف شعار مرگ بر آمریکا در صورت تغییر رفتارشان، به داد مذاکرات رسید. هاشمى آنروز سپر حملات دلواپسان شد تا توافق ژنو بدست بیاید. بغض دلواپسان از خاطرات هاشمى چندان هم بیراه نیست. شکست لشگرى از رسانه آنهم مقابل 4- 5 خط خاطره خیلى گوارا نیست!

یک بام و دو هوای شریعتمداری در قبال خاطرات هاشمی رفسنجانی

رییس موسسه کیهان که امروز هاشمی رفسنجانی را به خاطر نقل خاطره از درگذشتگان سرزنش می کند در سال 82 در مقدمه کتاب «بی پرده با هاشمی رفسنجانی» از او با عنوان صندوقچه اسرار نظام یاد کرده و بارها در مقام مصاحبه کننده خواسته خاطرات خود را از کسانی که در قید حیات نیستند بازگوید.

آیا وزیر پیشین اطلاعات کاندیدا می‌شود؟

این روزها بازار شایعات در استان اصفهان داغ است و اخبار حاکی از نامزد شدن جمعی از مدیران سابق در انتخابات دارد. در الگویی که طرفداران دولت قبل برای ورود به انتخابات مجلس در اصفهان طراحی کرده‌اند، باز هم یک وزیر و یک استاندار نقش اساسی دارند. شنیده می‌شود «حیدر مصلحی» وزیر پیشین اطلاعات و «علیرضا ذاکر اصفهانی» استاندار پیشین اصفهان٬ در چینش نیروهای حلقه احمدی‌نژاد در اصفهان نقش اساسی بر عهده دارند. به جز مصلحی و ذاکر اصفهانی دو چهره دیگر نیز در بازی‌های سیاسی یاران احمدی‌نژاد تاثیرگذارند. دو فردی که نقشی بی‌بدیل در موفقیت احمدی‌نژاد در سال ۸۴ داشتند. «سقائیان‌نژاد» و «حاج رسولی‌ها» که یکی در قامت شهردار و دیگری در قامت رئیس شورای شهر اصفهان از سال ۸۱ تا ۹۲ که هر دو با الگو گرفتن از رفتار احمدی‌نژاد در اصفهان به فعالیت می‌پرداختند. انتخابات سال ۹۲ پایان امپراطوری این دو رفیق دیرین در شهر اصفهان بود. حاج رسولی‌ها را اعضای اصولگرای شورای شهر از ریاست پایان کشیدند و انتقادات از سقائیان‌نژاد از هر زمان دیگری بیشتر شد. همین رفتار‌ها سبب شد این روز‌ها در ساختمان شهرداری اصفهان بیش از هر زمانی شایعه استعفای این دو رفیق قدیمی شنیده شود. این بازیگران گزینه‌های قدرتمندی را هم روی نیمکت دارند؛ از «علیرضا علی‌احمدی» وزیر سابق آموزش و پرورش تا «قطبی»، رئیس اداره ارشاد اصفهان در دولت سابق٬ که طی روزهای گذشته از ارشاد رفت و گزینه‌ای همفکر جایگزین او شد تا این شائبه تقویت شود که این عزل و نصب نیز زمینه‌ساز ورود به انتخابات مجلس خواهد بود.از سویی دیگر برخی شایعات حاکی از آن است به خاطر برخی مواضع نرم‌تر «عوض حیدرپور» در مجلس٬ اصولگرایان به دنبال معرفی «کفیل» فرماندار عزل نشده اصفهان به عنوان رقیب «حیدرپور» در شهرضا هستند.

حمله تند عضو شورای انقلاب فرهنگی به احمدی‌نژاد

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفته: تا آنجایی که شنیده ام رییس جمهوری قبلی یکهزار میلیارد تومان به دانشگاه پیام نور داد تا دانشگاه آزاد اسلامی را از رونق بیاندازند. حجت‌الاسلام احمد احمدی در همایش هشت دهه علوم اجتماعی در دانشگاه تهران در دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه ، گفت: در آن سال ها خرابی هایی در کشور پدید آمد که شاید اصلاح آن خرابی ها یک قرن طول بکشد و این دولت به قدری خرابی بوجود آورد که سال ها خواهد گذشت و شاید فقط بتوان دانشگاه ها را اصلاح کرد. این استاد دانشگاه تهران در ادامه از پژوهشگران و اساتید دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه خواست تا با ارائه طرح ها و پروژه های پژوهشی به بررسی این مشکلات بپردازند و افزود: این مشکلات را بررسی کنید و ببینید چه بلایی بر سر دانشگاه آزاد، دانشگاه های علمی کاربردی و دانشگاه پیام نور آوردند. وی تاکید کرد: نتایج بررسی های این مشکلات را مردانه به مطبوعات بدهید و سخنرانی کنید. چون وی دوباره فعالیت هایی را شروع کرده ولی باید گفت هر چیزی هم حدی دارد که یک نفر بعد از این همه تبهکاری دوباره بخواهد کاری کند و معتقدم این کار وی خندیدن به ریش همه مردم است.

احمدی فعالیت‌های دولت محمود احمدی‌نژاد در حوزه‌های اخلاقی، دینی، ادبی، علمی و سیاسی را به «گودال بسیار بزرگی» تشبیه کرده که آن را پر از لجن کرده باشند به طوری که تا سال‌ها کسی قادر به تخلیه لجن و پر کردن آن گودال نیست.

 

یک اتفاق جالب برای کارگردان خارجی در تهران

«لیو سانگ تات» کارگردان 36 ساله در حاشیه برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت عنوان کرد: این اولین سفر من به ایران است و شناخت چندانی از اینجا ندارم، اما هرچه از ایران شنیده‌ام از سینمای آن و سینماگرانی چون مجید مجیدی، عباس کیارستمی و جعفر پناهی بوده است.وی درباره ماجرای جالبی که ساعتی پیش برایش در فرودگاه اتفاق داده بود نیز گفت: وقتی از هواپیما پیاده شدم همه به من خیره شده بودند، اما نمی‌دانستم موضوع چیست تا این که دو مامور نزدیک من شدند و از من خواستند که به جای شلوارک، شلوار یپوشم. این اتفاق جالبی بود که بدلیل ناآشنایی با فرهنگ ایران برایم اتفاق افتاد و برای همیشه آن را به یاد خواهم داشت!

جلسه‌‌ای که نسخه «در حاشیه» را پیچید

ماجرای تعطیلی سریال در حاشیه همچنان مورد توجه برخی از رسانه‌هاست. روزنامه جوان تعطیلی این سریال را به يك جلسه مشترك غير علني ميان مسئولان صدا و سيما و مقامات وزارت بهداشت و صنف پزشكان در هفته‌هاي گذشته نسبت می‌دهد. ماجراي سكوت ناگهاني صنف پزشكان معترض به سريال «در‌حاشيه» مهران مديري و بعد از آن هم خبر قطع ناگهاني اين سريال 90 قسمتي از تلويزيون، همه و همه از بركات اين جلسه مرموز پشت درهاي بسته بوده است.» پس از پایان جلسه طبق نوشته خبرنگار جوان، این نمایندگان سازمان نظام پزشكي كشور بوده‌اند که با چهره راضي از پشت درهای بسته بیرون آمده‌اند. جوان نوشته: «نكته جالب توجه اينجا است كه بعد از تلاش مصرانه جامعه پزشكي در قطع سريال «در‌حاشيه» از تلويزيون و محروم كردن مردم از تماشاي سريالي كه طنز محبوبشان را ارائه مي‌داد، حالا وزير بهداشت در اظهارنظري جديد گفته است كه جنبه پزشكان بالا است و براي اين قشر شادي مردم مهم است و به آن احترام مي‌گذارند. در اين روزها اما مردم در حال و هواي ديگري هستند. آنها سيل اعتراض خود را به واكنش عجولانه جامعه پزشكي با جوك‌ها و نكته‌هايي كه در اين رابطه در شبكه‌هاي مجازي رد و بدل مي‌شود، نشان مي‌دهند

فرق پول یارانه‌های احمدی‌نژاد و روحانی برای نمایندگان مجلس

اخیراً گفته شده نمایندگانی که به دولت فشار می‌آورند تا یارانه نقدی افراد پردرآمد جامعه را حذف کند، خودشان یارانه دریافت می‌کنند! در همین زمینه جعفر قادری رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات به باشگاه خبرنگاران گفته: اخیراً‌ شنیدم که به نمایندگان اتهام می‌زنند و می‌گویند نمایندگانی که معتقدند یارانه افراد پردرآمد حذف شود، خودشان یارانه می‌گیرند.وی می‌افزاید: مطمئن باشید حداقل آن دسته از نمایندگانی که به دولت فشار می‌آورند تا یارانه افراد پردرآمد را حذف کند، یارانه دریافت نمی‌کنند.نماینده مردم شیراز تصریح می‌کند: اگر واقعاً این دسته از نمایندگان یارانه دریافت می‌کردند، دولت حتماً اسامی آن‌ها را اعلام می‌کرد.وی در مورد این که چند درصد از نمایندگان مجلس یارانه دریافت می‌کنند، می‌گوید: در مرحله دوم خوداظهاری برای دریافت یارانه که در دولت یازدهم اتفاق افتاد، بعید می‌دانم کسی از نمایندگان مجلس یارانه بگیرد، حداقل من نشنیدم و ندیدم.به گزارش مشرق نیوز، قادری تصریح می‌کند: شاید در دولت قبلی که یارانه را پول امام زمان (عج) می‌دانستند، تعدادی از نمایندگان یارانه می‌گرفتند اما در دولت فعلی بعید می‌دانم نماینده‌ای یارانه بگیرد.

فرق اپیلاسیون و پرستاری!

قائم مقام سازمان نظام پرستاری با انتقاد از اختلاف 200 برابری دریافتی پزشک و پرستار گفته: ما با اختلاف درآمد 5 برابری متخصصان با پرستاران موافقیم اما متاسفانه امروزه اپیلاسیون در این کشور تعرفه مصوب دارد اما خدمات پرستاری چنین تعرفه‌ای ندارد.

احمد نجاتیان به وعده و وعید دو وزیر بهداشت و کار و رئیس سازمان تامین اجتماعی برای تعرفه‌ گذاری 250 خدمت پرستاری اشاره و بیان کرد: علی رغم اینکه وزرا در روز پرستار چنین وعده‌ای را به این صنف دادند اما این مسئله هنوز محقق نشده و موج نگرانی را در بین پرستاران ایجاد کرده و حتی ما در سازمان نظام پرستاری شوکه شده‌ایم.

وی با انتقاد از عدم اجرای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در کشور گفت: اپیلاسیون در این کشور تعرفه مصوب دارد اما خدمات پرستاری از این امر مستثنی است. همچنین برای تعرفه‌گذاری هزاران ساعت کار کارشناسی صورت گرفته است و تعرفه‌های پرستاری قبل از تعیین باید استانداردسازی شود.

دانشگاهی که شعب داروخانه دارد

داروخانه آموزشی شماره 2 دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر سید علی ابطحی معاون علوم پزشکی این دانشگاه و دکتر مژدهی‌آذر رئیس انجمن داروسازان ایران، از سوی واحد علوم دارویی و با همکاری واحد تهران مرکزی به بهره‌برداری رسید. به نظر می رسد دانشگاه آزاد گام تازه‌ای در جهت بازتعریف فضای علمی و دانشگاهی برداشته است و باید در انتظار شعب بعدی داروخانه این دانشگاه نیز بود.

کنار آمدن مصباح با نقش جامعتین

مصباحی‌مقدم به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت گفته، خوشبختانه نشست سه‌جانبه برگزار شد و به نظرم آثار و برکات خوبی بر همگرایی مجموعه اصولگرایان خواهد داشت یعنی برخلاف پیش‌بینی‌هایی که از ناحیه اصلاح‌طلبان نسبت به این نشست صورت گرفته بود که می‌گفتند این نشست اتفاق نخواهد افتاد، اما الحمدلله این نشست مشترک برگزار و گفت‌و گوهای خوبی بین آقایان ثلاث انجام گرفت.حضرت آیت‌الله موحدى کرمانى نقل کردند که حضرت آیت‌الله مصباح یزدی فرموده‌اند که محوریت انتخابات را جامعتین باید برعهده داشته باشد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148556
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    احمدي نژاد و فكر احمدي نژادي تعطيل . تمام شد 

  2. مردم گفت:

    سر ازخاک بردار و ایران ببین –  که بی توخراب است ایران زمبن
    مردی ازجنس مردم منتظریم بیا

دیدگاه شما