دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 18:52

برنامه های سفر وزیر ورزش وجوانان به کهگیلویه وبویراحمد

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان کهگیلویه وبویراحمد برنامه های سفر روز سه شنبه هشتم اردیبهشت 94 ‘محمود گودرزی’ به این استان را اعلام کرد.

آرمان قنبرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت هفت و 45 دقیقه صبح سه شنبه وزیر ورزش وارد فرودگاه یاسوج خواهد شد و برنامه استقبال از گودرزی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان اجرایی کهگیلویه وبویراحمد انجام خواهد گرفت.

وی بیان کرد: ساعت 9 صبح فردا (سه شنبه) نیز آیین افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج با حضور وزیر ورزش و جوانان همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

عملیات اجرایی استادیوم 15 هزار نفری یاسوج از سال 86 آغاز شد و اعتباری افزون بر12 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شد.

زیربنای این استادیوم حدود 23 هزار مترمربع و دارای 10 خط ویژه دوومیدانی و جایگاه ویژه خبرنگاران و رختکن بوده و جزو ورزشگاه های پیشرفته کشور است.

این ورزشگاه نیز به گفته مسوولان ورزش استان به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده و قابلیت برگزاری مسابقات فوتبال و دوومیدانی در سطح ملی در این استادیوم وجود دارد.

قنبر زاده همچنین از برگزاری بازی دوستانه تیم منتخب هنرمندان کشور با تیم منتخب پیشکسوتان یاسوج در مراسم افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شده است.

قنبرزاده یاداور شد:حضور در نشست کارگروه ساماندهی امور جوانان و دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دیگر برنامه های مهم سفر یک روزه محمود گودرزی به این استان خواهد بود.

کهگیلویه وبویراحمد به مرکزیت یاسوج دارای حدود 700 هزار نفر جمعیت و با هشت شهرستان و 17 شهر در جنوب غربی کشور واقع است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148539
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما