دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 18:26

آیت الله ملک حسینی از کدام مدیر شهرستانی تقدیر کرد؟ (+عکس)

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کارها اگر برای خدای متعال باشد بدون شک عبودیت محسوب می شود و از سویی سبب رضایتمندی خلق خواهد بود.

گروه اجتماعی – چند روز پیش استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حکمی از تلاش مفید مدیرعامل و همکاران وی در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در انجام برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، در حالی این اتفاق صورت گرفت که در دیدار نوروزی مدیران کل و کارکنان دستگاهها و ادارات دولتی با آیت الله ملک حسینی، ایشان نیز از شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، البته آیت الله ملک حسینی بارها دستگاههای موفق دولتی را تشویق کرده اند و از ادارات کم کار نیز انتقاد کرده اند اما کمتر پیش آمده است وی مستقیما از یک مدیر شهرستانی را خطاب کند و از وی تقدیر به عمل بیاورد که در خلال دیدار مذکور به صراحت از تلاش ها و خدمات اسماعیل یوسفی رئیس برق ناحیه بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.

” آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی ” در این دیدار با بیان اینکه رضایت بالایی از عملکرد مجموعه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد  هم اکنون وجود دارد ، اظهارداشت: بطور ویژه از عملکرد مدیریتی برادر عزیزمان ” مهندس یوسفی ” مدیرعامل شرکت تشکر می کنم.

اسماعیل یوسفی

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کارها اگر برای خدای متعال باشد بدون شک عبودیت محسوب می شود و از سویی سبب رضایتمندی خلق خواهد بود.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148514
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سجاد گفت:

    خدایی ادم کار بلد و کارکنی هست … از نیرو های خوب دوران 4ساله زارع بود …. انشالا نماینده دور بعد م  از ایشون استفاده کنند

  2. سی گفت:

    از اتابک هم تقدیر کرده بود

  3. ناشناس گفت:

    با سلام ای چه تقدیری است که مدت 5 ماه دنبال روشنایی خیابان در یاسوج می باشیم که فقط احتیاج به تعویض لامپ دارد

  4. مردی از بویر گفت:

    باسلام واحترام
    خداوکیلی مهندس یوسفی یک مدیر توانمند است که در همه امور توان وحد والایی دارند
    خداییش ایشان باید وزیر نیرو بودند.والبته باید گفت که در همه این سالها که ایشان مسئولیت داشته اند فقط وفقط بخاطر توان بالا وکارآیی ایشون بوده است نه خط وجناح خاصی از ایشون حمایت کرده اند.
    خداوند هر کجا که هستند سالم وسلامت وپیروز وسربلند باشند.

    • سجاد گفت:

      یوسفی فعال کاربلد و انسان بزرگی هست اما در حد وزیر نیست …… مدیر استانی قوی هست …… خواهشن پاچه خواری نکنید  دوستان

  5. ناشناس گفت:

    انصافا با شناختی از ایشون دارم قابل تقدیر و تشکر هم هست. خدا می داند بدون اغراق ایشون فردی کاربلد- پیگیر – مردمدار- فنی – باعرضه- سالم و… هستند.خدا حفظشون کنه.

  6. شهروند گفت:

    آقای یوسفی در طول دوران خدمتش در هر منصبی که داشتند پرتللاش بوده و عاشقانه خدمت کردند جا دارد که از چنین افرادی قدردانی شود دست مریزاد خداقوت آقای یوسفی

  7. ناشناس گفت:

    حضرت ایت الله ملک حسینی از مدیران تمامی دستگاههای که خدمت ایشان می رسند بابت ارائه خدمت به مردم تشکر می کنند نه فقط این مدیر. عملکرد شرکت برق چندان تعریفی ندارد به روشنایی کوچه های شهرک امام حسین نگاه کنید عملکرد درخشان این شرکت را ملاحظه می کنید……………………………………………………………………………

  8. حقیقت گفت:

    قطعی برق رو در نظر بگیرید که روز به روز با توجه به پیشرفت تکنولوژی بیشتر میشه. امیدوارم نیروهای بومی تلاش خودشون رو بیشتر کنن و با حمایت هم استانی ها تا شاهد نفوذ غیربومی ها نباشیم… منفعت ما در استفاده از نیروی بومی استان است. خدا حفظشون کنه

دیدگاه شما