دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 17:03
در اجرای مسکن مهر استان؛

افشاگری مدیرکل راه و شهرسازی از قانون گریزی دولت گذشته

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قانون گریزی ها در دولت گذشته در اجرای مسکن مهر استان باعث ایجاد مشکل شده است ، گفت: برخی پیمانکاران استان از اتمام پروژه های مسکن مهر و اجرای تعهداتشان در این زمینه خودداری می کنند.

به گزارش بویر نیوز، حسین فدایی افزود: خودداری این پیمانکاران از اجرای تعهداتشان باعث ایجاد مانع برای خاتمه یافتن پروژه مسکن مهر استان شده است.

وی اظهار کرد: این پیمانکاران، قراردادی با دولت منعقد کرده بودند که مسکن مهر را با هرمترمربع، سه میلیون و 500 هزار ریال تحویل دهند اما اکنون و پس از پنج سال از اجرای این قرارداد خودداری می کنند.

فدایی بیان کرد: این پیمانکاران، هزینه واقعی برای اتمام پروژه را پنج میلیون ریال برای هرمترمربع زیربنا حساب می کنند.

وی عنوان کرد: بیشتر متقاضیان مسکن مهر به تعهدات خود عمل کرده اند اما پیمانکاران می گویند نمی توانند با این قیمت به کار خود پایان دهند.

فدایی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی از این پیمانکاران به دادسرا شکایت کرده است افزود: اما به دلیل احتمال طولانی شدن رای دادگاه تلاش می شود مشکل مسکن مهر استان به روش های دیگری پایان یابد.

وی اظهار کرد: برخی قانون گریزی ها در دولت گذشته در اجرای مسکن مهر استان صورت گرفته بود که باعث ایجاد این مشکل شده است.

فدایی یکی از این قانون گریزی ها را پرداخت پول به تعدادی پیمانکار مسکن مهر استان ازسوی اداره کل راه و شهرسازی استان در دولت سابق عنوان کرد که به گفته وی بدون اینکه به تعهدات خود عمل کنند این پول ها پراخت شده وباعث مشکل در اتمام این پروژه شده است.

پنج هزار و 127 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی این تعداد واحد مسکونی به طور میانگین 82 درصد تخمین زده می شود.

به گفته مسوولان، از پنج هزار و 127 واحد مسکن مهر استان یک هزار و 68 واحد آن مشکلات حقوقی و خودداری پیمانکار از خاتمه کار دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148500
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. از دور گفت:

    چه ربطی به دولت قبل داره. یه عده بدون از تضمین کافی پول به پیمانکاری دادند که نورچشمی بعضی از اقایون بود چه ربطی به دولت قبل داره.مگه خودت منصوب به دولت قبل نیستی . اقایان را به دادسرا معرفی کنید تا تکلیف کار مشخص بشه

  2. ش گفت:

    ای آقای فدائی اگر نمیریم نه پیریم خودتو خواهیم دید دسته گلی که روز معارفه تقدیم مردم کردی انشاله به آب ندی و ………. این دو حرف فارسی را به یاد داشته باشید(د ع )

دیدگاه شما